Kuukauden totaaliselibaatti (Gallup)

Back to häröily O

[q]Dementation:
---

Mikä olisikaan parempi lääke masennukseen, kuin tuntea itsensä hyväksi kun saa tuotettua toiselle mielihyvää...
En sit tiedä onko se tytöillä eri juttu, kun valtaosa miehistä on tyytyväisiä niin helpolla... Mutta naisten kanssa saa nähdä vaivaa ja tuntea itsensä voittajaksi, kun onnistuu...

Jos siis onnistuu... Riski on tietenkin aina, että masennus vain pahenee kun epäonnistuu...
[/q]

No kyl mua jos masentaa kunnol, ni ei mikään muu huvita kuin nukkuminen... Vaikka seksi ihanaa onkin... Mut ei vaan pysty oikeen siihenkään... Se mua välillä huolestuttaakin itsessäni... No can do...

Ei totaaliselibaatis pysty kuukautta olemaan...
Mä oon ollu ilman seksiä kuukauden ja ylikin viime vonna, mutta en kyllä ilman leluja...?
Pystyyks joku muka sellaseen???
Ei voi olla...*eiei*

[q]ice-angel:
Ei totaaliselibaatis pysty kuukautta olemaan...
Mä oon ollu ilman seksiä kuukauden ja ylikin viime vonna, mutta en kyllä ilman leluja...?
Pystyyks joku muka sellaseen???
Ei voi olla...*eiei*
[/q]Ylläri et sä et voi olla ilman!

40 days and 40 nights
starring : Josh Hartnett

yeps...
mahdollista

Ei viittis jättää kuuttakymmentä runkkukertaa väliin

[q]Dementation:
Viime keväänä olin kuukauden totaaliselibaatissa ja edellispäivänä aloitin uuden yrityksen.
Hulluko? Ehkä...

Tai sitten minulla on vain tylsää.

No ajatus oli tällä kertaa olla kauemmin kuin tuo kuukausi, mutta epäilen onnistuuko se.

No ei se mitään, mulla taas oli viime kesänä niin että se kesti semmoset 2-3kk ennen kun irtos. Mut kyllä siihen sitten tottukin.

Meikä alottaa tänään,juuri nyt! Kokeilunhalun takia. Pistän vaan lelut lukkojen taakse*vink*

Se loppuki nopeesti... en kokeile enää ikinä

[q]deena:
Se loppuki nopeesti... en kokeile enää ikinä
[/q]

ei ikinä onnistuis!! Hyvä jos päivän voi ilman olla

Eihät tota vehkeet kestä ( rähjähdysvaara )

[q]leka:
Eihät tota vehkeet kestä ( rähjähdysvaara )
[/q]
...Pikku-G "Räjähdysvaara"... hehheh... joo unohtakaa et sanoin mitään!

Joo ei onnistu edelleenkään

Pisin aika mulla oli seittemän viikkoo ja siitäkin on jo vuosi aikaa Sen jälkeen ei oo kyl joutunu oleen niin kauaa ilman

:D ei kyll oo onnistunu enkä usko et tulee onnistuunkaan :)

erittäin helposti.

Tän kokeilu vois viedä mielenterveyden....*hikoil*

[q]Ketku, 6.9.2005 14:15:
Tän kokeilu vois viedä mielenterveyden....*hikoil*
[/q]

Seksi on iha luonnollinen tarve eikä siinä itsessään ole mitään moraalitonta.. En siis näe mitään perusteltua syytä tällaiseen projektiin. Mielestäni sama kuin aloittaisi paastoamisen kuukaudeksi, koska siltä nyt vain tuntuu.

Onneks moista asiaa ei tarvitse enää miettiäkkään

O