Kuukauden totaaliselibaatti (Gallup)

Back to häröily O

Natsais helposti ku raivottais.

Oon ollu nyt tasan puol vuotta selibaatissa, TAHTOMATTANI tosin! ei vaan nyt kesällä tullut mitään sellasta paikkaa vastaan mistä ois voinu jonku bongatakki... Yksin on kyll ihan tylsää, välillä kaipais jonkun viereensä sohvalle istumaan :) Et hei vaan kaikki vapaat, mulle saa tulla juttelee jos pärstän tunnistaa! Enkä nyt pistä tätä sillä että oikeen ettisin jotain seksi kumppania, mutta uudet tuttavuukset on aina enemmän ku tervetulleita

[q]LinsQ:
Enkä nyt pistä tätä sillä että oikeen ettisin jotain seksi kumppania, mutta uudet tuttavuukset on aina enemmän ku tervetulleita
[/q]

Helvetin hyvin runoiltu

Helposti onnistuu, kukapa nyt näin rumaa miestä edes haluasi..

Kyl se sinkkuna onnistuis/onnistuu..

[q]LinsQ:
Oon ollu nyt tasan puol vuotta selibaatissa, TAHTOMATTANI tosin! ei vaan nyt kesällä tullut mitään sellasta paikkaa vastaan mistä ois voinu jonku bongatakki... Yksin on kyll ihan tylsää, välillä kaipais jonkun viereensä sohvalle istumaan :) Et hei vaan kaikki vapaat, mulle saa tulla juttelee jos pärstän tunnistaa! Enkä nyt pistä tätä sillä että oikeen ettisin jotain seksi kumppania, mutta uudet tuttavuukset on aina enemmän ku tervetulleita
[/q]

Iteppähän kerjäsit sitte

Mut anyways, osoittautui tää selibaatti itseasiassa _huomattavasti_ vaikeemmaks ku kuvittelin... Mut eipä oo tullu vielä eteen syytä miks pitäis lopettaa 25.6 alko, ja nyt on siis menny melkee 3kk... eiköhän tää tästä... Itseasiassa pitäis varmaan huolestua jo tässä pisteessä

Joo´o, kyl mullaki tahtomatta jo menny yli kuukaus

Hemmetti..tässähän hajoaa pää! Selibaatti ollut jo puoltoistakuukautta. Ja pakko jatkaa vieläkin...*hikoil**igor**hahjust*

Hyvää vauhtii jo menos, ellei jo tullukki kk täyteen... luojan kiitos ei o tarvinu vaivaantuu sille saralle pitkään aikaan!

kolme päivää takana... kyl tää täst! *hikoil**joo*

Ei ole onnistunu eikä tule onnistumaan

No ei varmastikkaa onnistuis*hikoil*

Varsinkaa q ei sais ees 1ksiksee tyhjennellä*nyyh*

ei kiinnosta muuten pätkääkään edes kokeilla

En ole kokeillut, mutta ei kyllä onnistu

[q]AlinElin:
mie en oikein pysty hiffaa tost pointtia - miksi olla selibaatissa? onx se siistii sanoo?[/q]

Itse nään montakin pointtia:
-itsekuri, hyvän kieltäminen itseltään ja siitä saatavat kiksit.
Vähän niinkuin voi tulla hyvä olo siitä, että on ollut juomatta
bileissä ja seuraavana aamuna ei ole krapulaa.

-puutteen ainakin alussa tuoma fiilis; ok, puute on sinällään
ikävää, mut samalla se voi parhaimmillaan olla aika seksikäs
fiilis; horny all the time.

-mitä pitempään kituuttaa, sitä hauskempaa luulis sen
selibaatin rikkomisen olevan (näin ainakin omien
lyhyempikestoisten kokemusten perusteella). Voisin jopa
suositella tätä parisuhteessa oleville piristeeksi; sovitaan
että kiusotella saa mut ei saa mennä loppuun saakka.
Sopimuksen lopullinen rikkominen voi parhaimmillaan olla
aika villiä*pahis*

ei tulis onnistumaa multa

Olen ollut viiden vuoden selibaatissa.*joo* En siis totaaliselibaatissa. Kyllä siinä jossain vaiheessa taisi olla se kuukauden totaali jaksokin. Eli ei omin käsin onneen, ei toisen käsin onneen.

Nyt kun se selibaatti on ohi ( loppui noin vuosi puolitoista sitten) ei siitä haluaisi luopua millään. Lisää!
Ilmankin voi olla, kun tietää ettei saa. Vaati henkistä valmistelua vain*blush*

Eli kuukausi totaaliselibaattia onnistuu. Tosin toienen puolisko ei sitä varmaan hyväksy, enkä minä jaksa.

[q]Medeia:
Hemmetti..tässähän hajoaa pää! Selibaatti ollut jo puoltoistakuukautta. Ja pakko jatkaa vieläkin...*hikoil**igor**hahjust*
[/q]
mikä ihmeen pakko?

pitää yrittää...

Haha, ei niin mitään mahdollisuuksia pitäytyä tollasessa

O