Joko pakkaset alkaa kypsyttää?
No täälläpäin ei oo kauheen kylmää ees ollu, jotain -10 pahimmillaan. Mut mä oon tykänny kun on ollu ihanainen talvikeli, puhdasta lunta ja sopivasti pakkasta. Eikä oo tuullu! Jee. *sydän*
Itse vihaan talvea ja pakkasta. Jos ois varaa niin muuttaisin talveksi jonnekkin missä ei tarvi painaa munat huurussa eteenpäin
pakkaset <3<3<3<3<3<3
Sormet jäässä, nenä vuotaa ja varpaat kohmeessa. Ei kiva. Kesällä ei tarvii laittaa niin paljoo vaatteita päälle. En ola talvi-ihminen todellakaan*eiei*
Sunnuntain auringonpaiste ja pakkanen oli ihan ok mutta tämän aamuinen KYLMYYS oli jostain todella syvältä*eiei*
ai mikään ei oo niin upeeta, kun herätä 2 peiton alta kun ulkona on helvetin kylmä ja sisälläkin jäätyis ilman peittoja, mutta niiden alla on taas kuuma. Sit tosin se hyvä fiilis hävii kun sieltä pitää väkisin nousta ylös joskus laittoman aikasin aamulla!!
vittu, mä kuljen kyl julkisilla kohta
hyi pakkasta.*poks* olispa jo kesä!*joo*
on hyvä et on taas lunta maassa*sydän*ei oo niin pimeää aina...ja pakkanen on vaan plussaa,koska sillon ei oo loskaa.kaikesta pitää löytää jotain positiivista*joo*
Eihän ne pakkaset o vielä kunnolla edes
alkanu, saakelin maitoperseet
[q]Tres:
[/q]
Word! *piis**joo*
[q]Optik:
---
Tres:
---
Word! *piis**joo*
[/q]
Aivan!! On vaa helvetin hyvä, kun tota luntaki tuli vähä, ei oo niin pimeetä koko ajan... Aamullakin on paaaaaaljon helpompi nousta sängystä..!
Alkaa kyllä jo*igor*
mun mielest lumi on parenpi kuin loska ja kunnon pakkaset parenpia kuin pieni pakkanen ja tappava viima.
joten: EI KYPSYTÄ ^.^
tekin jotain suomalaisii muka kun ei ees -10:tä kestetä... PFFT
[q]Tres:
[/q]
Aivan, itse ainakin odotan että tulis ainakin 40 astetta et vois jäädä kotiin!!!!
no niin pallerot..*nauru* nyt rupee näyttämään ja tuntumaan hyvälle, pakkasta varmaan -15c. vieläkö tulis ne lumet.
[q]*jimmbou:
no niin pallerot..*nauru* nyt rupee näyttämään ja tuntumaan hyvälle, pakkasta varmaan -15c. vieläkö tulis ne lumet.
[/q]
hups, ei siä ookkaan ku vajaat 8 astetta pakkasta.*poks*
Mä haluun et kesä ja aurinko tulee nopeesti takas, tai siis uus kesä vois jo alkaa
tai sit haluun jonnekki lämpimään paikkaan!!!
ei oo ees talvi alkanu viel....
Kaipailetko jo vähän lauhempia ilmoja, vai eikö tahtia (lue, klubitusta) haittaa?
PS. Niin että ilmoja on pidelly