Afternoon In The Sun 2004 15.8.2004 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

Olipas erinomainen jatko Illuille. Hyvä meno ja mieli kelistä huolimatta. Onneks oli sadepuku mukana.
Onnittelut ja kiitokset Jonelle sekä kaikille muille syyllisille.
Antille ja Sintulle kiitokset kyydistä.

kivaa oli niin kauan kunnes alkoi sataamaan jolloin lähdimme pakoon puotilaan.. Jonelly vielä onnittelut, näin kolmannen kerran :D

Kivaa oli vaikka hetkittäin satoikin vettä aika runsaasti ja heikoimmat
sielut poistuivat paikalta. Ennen tresin setin alkua jo loppui sade ja
oman setin aikana saatiin aurinkokin vedettyä esiin pilvistä. o/
Enpä o muuten koskaan noin matalalla soitellut :)(: Säädön kautta voittoon!

Itse soittelin kutakuinkin seuraavat biisit:

Pinkbox Special - Nice Guys Finish Last
System F - Exhale (Sander Kleinenberg Remix)
Emjay & A.Souter - Prepare Yourself
Who Da Funk - Shiny Disco Balls (Remix)
The Prodigy - Smack My Bitch Up (Remix)
X-Press 2 - Smoke Machine
P Diddy & Kelis - Lets Get Ill (Darren Emerson Dub)
Probspot - Blueberry
Taxi - Glistening
Bedrock - Heavens Scent
Motorcycle - As The Rush Comes (Perry O'Neil Mix)
Solar Stone - Seven Cities (V-One Mix)
Sasha - Xpander

Ja Dives ensi kerralla kannattaa pysyä yli kahden metrin etäisyydellä
kun mä tai joku muu dj on soittamassa. Koita siinä fiksusti soitella, kun
jäbä tönii levarivarsia pois kesken biisien vaihdon ja ruuvaa koko ajan
mikseri. Menisit itseesi idootti!

[edit] Biisilista korjausta.

[muokattu 17.8.2004 15:49]

Mukavaa oli, sen 1½ tuntia mitä paikalla viihdyttiin. Karattiin sitte puis pahimman sateen alta. Tämmösiä kaipais kyllä enemmänkin... Kiitokset skumpasta ja onnittelut

[q]Angelus:..lähdimme pakoon puotilaan..[/q]

..nii ja sen auton vois parkkeerata johki muualle ku siihe nurtsille ..satuin vaa kattelee ulos samal ku join aamukahvii..*hihu*

[q]Angelus:..Jonelle vielä onnittelut, näin kolmannen kerran[/q]

Onnittelut viel multaki! *sydän* ...tosiaan tuli nukuttuu pitkään ja jäi Hietsut väliin..

Tähän väliin haluaisin ainoastaan lyhyesti ilmoittaa, että tänään mulle todistettiin etten ole tämän forumin löyhäpäisin ihminen - Ne kaikki, jotka mun lahjontaani ja lauleskeluun osaa ottivat ovat selkeästi huomattavasti enemmän päästään vialla. Kiitos kaunis kuitenkin kaikille siitä mielenhäiriöstä.

Nyt setä on kovin kovin uupunut ja mulla on roskiakin silmissä 23 sivun onnittelunivaskaa plaraillessa, joten feidaan. Tarkempaa kommentointia sitten huomisissa.

Ootte ihan parhaita.

Oli mukavaa vaikka sää ei ollut kaikkein parhain alkuillasta,mutta loppuilta meni todella mukavasti kun aurinkokin alkoi pilkistämään*plur*
Tietysti loppuun asti jaksettiin*jiihaa*
Kiitos kaikille ihanille ihmisille mukavasta seurasta*sydän*

Oli mukavvee vaikka sade kyl aika hyvin onnistui pilaa fiilikset ja heti ku lähettii siin viide jälkee ni loppu tietyst se ropina... noh aina ei voi voittaa.

Ai nii ja onnee synttärisankarille (vaikken tunnekaan...)

EDIT: loppuplurahdus

[muokattu 15.8.2004 23:20]

Oli märkää ja kylmää, mutta mukavaa tänne ensikin kerralla!
Ja kiitos ennen kaikkea niille ihanille ihmisille, jotka pitivät minulle seuraa.

:D

Oli kyl märkää! ja tosi ihanaa!
Kiitän.

ja onnea sankarille. :]

Onnea Jone

En päässy ikinä lintusen ja sapsun kanssa perille.. Rankka flaikkujen jako vkl takana ja kuumetauti iski..
Jouduin lähtee illuistakin salakavalan nopeesti pois kun oli niin väsy.

Mutta toivottavasti oli kivaa ja sitten kun otukset ootte levänny ja varmaan joku otti kuvia niin kertokaa linkkejä niin mäkin saan pienen maun siitä millaista teillä oli. Harmitti kyl vähäsen mut pakko aina ei voi voittaa..

*piis**nuha**piis*

Valitettavasti jouduin töiden takia jäämään kelkasta, mutta toivottavasti ihmiset päivänsankaria myöten pitivät hauskaa. :)

Jees, onnittelut vielä kerran täältä saatanan savosta jonelle, itse en valitettavasti pystynyt saapumaan paikan päälle kun budjetti oli mallia opiskelija ja vanhempien luona odotti n. 6 kuutiota puuta sahaamista ja haloiksi hakkaamista.. Toinen samanlainen kuorma pitäs tulla kuulemma vielä loppuviikosta...

Siinä onkin mulle projektia täksi syksyksi

Hahaa, olipa kiva aamupäivä, iltapäivä ja ilta! Suuret kiitokset Jonelle & co. Herra DJ:lle jotka ilostuttivat mieltämme. TomTom:ille myös jutustelutuokiosta sopivaa paikkaa etsiskellessämme. Kaikille uusille kivoille ihmisille ketä tapasin. Samulle iso käsi kaljan sponsoroinnista... *nauru*.

Mun päivä oli kiva, ootte loistavia! *sydän*

Nyt on nuha, mut ei siihen kuole...

Onneks olkoon Jonelle vielä kerran!

Vähä ropisi vettä, mut ei tuntunu missään, kun oli koko ajan lämmintä ja hyvä fiilis. Puhumattakaan niistä hymyistä, jotka tuli kun se aurinko vihdoin hetken aikaa porotteli taivaalta.

Ja tack Arille soitteluseurasta, iha mukavasti se meni, vaikka aluks vähä epäilytti, että mitäs koko hommasta voi edes tulla :)

Kuviakin tulee, kunhan ehdin ne tässä katsoa läpi.

Jos muutkii, niin kyl määkii si!

Setin koostumus sen verran mitä muistan:
BT - Running down the way up
Paul Van Dyk - For an angel '98 (Ashtrax remix)
Lustral - Broken (Way Out West remix)
BT - Godspeed (Hybrid remix)
Mid Atlantic Science - The seventh day
Grace - Not over yet (BT's spirit of grace)
Taxi - Glistening
Motorcycle - As the rush comes (Perry O'neill instrmental mix)
Way Out West - Questions never answered
Subliminal Cuts - Le voie le soleil
Liquid - Sweet harmony (Liquid '95 mix)

Kiitokset ja onnea Jonelle, tuolla olisi ihan hyvin soitellut pidempäänkin jos aikaa olisi riittänyt :) Ja prkl Diffas, matkit multa selvästi ton Taxi -> Motorcycle vaihdon ;)

Vielä kerran Iso Hali, Onnittelut ja Kiitokset Jonelle*sydän* !!!

Mitenhän neppiskisa mahtoi päättyä? Veikö lokki Okan auton vai onnnistuiko se pikku pirulainen voittaman kisan?*vink* Jouduttiin SA-TomTomin kans katoamaan paikalta kun alkoi olemaan hiukan kosteahko olo... Yllättävän pirtsakkana kuitenkin jaksettiin Koneisto-Illut-aits painaa läpi ja hauskaa oli*nauru*, kiitos mahtiseurasta Tommi & Jukka*hali*

..Kotona tosin tipahdin unen puolelle varmaan 5 kertaa pizzaa syödessä, samanverran saunassa ja sänkyyn kaaduttua uinuin nätisti aamuun asti*hih*

Isot*aplodit* myös niille jotka ottivat ilon irti sadetanssista.

[muokattu 16.8.2004 11:00]

Koitetaan nyt itekin muistella:

BT - The Great Escape (Attention Deficit remix)
Cinereal - Another Day
White Room - White Room
Age of Love - Age of Love (Marc & Claude remix)
Filterheadz - Yimanya
Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto remix)
Pulser - Cloudwalking (Astral remix)
Agnelli & Nelson - Holding on to Nothing
JussiS & Miikka Leinonen - Essence
Prodigy - Voodoo People (Beathackers remix)

spottailuryhmä sa-tomtom-mizfir-tornad0 olivat paikalla ensimmäisistä hetkistä alkaen ja rapsuttelivat harmaita aivosolujaan musavisailun merkeissä. jone latasi alkutunnelmat seuraavalla timmillä setillä :

01. Wham - Wake Me Up Before You Go Go
02. Rauli Badding Somerjoki - Rakas Lurjus
03. Dingo - Nahkatakkinen Tyttö
04. Europe - Wings Of Tomorrow
05. Kylie Minogue - I Sould Be So Lucky
06. Bat & Ryyd - Ehtaa Tavaraa
07. Veera Telenius - Miljoona Ruusua
08. Rainer Friiman - Linnut
09. Kirka - Hengaillaan
10. Stevie Wonder - I Just Called To Say I Love You
11. Rauli Badding Somerjoki - TP-Enkeli
12. Juice - Elämässä Pitää Olla Runkkua

mun päivän kohokohta oli neppisradan rakentaminen rannalla. hiekkaa, lapio ja kastelukannu <3 loistokisakin kaikin puolin. toisella sadetauolla kadotin suuntiman ja löysin itseni kotoa - kartanlukijan vika? ...niin... KUKA VOITTI? -vaadin uusintaa!

kiitsat mizfir ja tornad0 koko koneisto-illu-aits-seikkailusta. hieman tuli jalkoja käytettyä... ja uni maistui 15t yhtsoittoo tän jälkeen.

gluester, kun hätä on suurin on apukin... öö... kauempana? heh. onneksi löytyi kuitenkin.

kiits samppakaljasta ja kaikesta muusta kivasta - ja onnea kerran vielä, jone!

Jone parka... niin paljon ystäviä...

O