Vituttaako Matti ja Mervi?

Back to häröily O

Nyt on viime aikoina alkanu hämäämään se, et minkä helvetin takia aina kun mervistä julkaistaan "uutinen", ni painetaan myös KUVA? Ne lööpit viel kestäis, mut ei sitä et se savinaama tuijottaa joka aamu sieltä lehtitelineestä se passiivisen perikiantanu, krapulainen ilme kasvoillaan :(

No ei se nyt suoranaisesti vituta... Siihen on jo sen verran tottunu ettei se enää edes mitenkään hätkähdytä.

Eipä vituta enää Matin edesottamukset, mutta iltapäivälehtien otsikot aiheuttavat aina pienen ärsyyntymisreaktion.

[q]Juhgu, 12.4.2005 16:55:
Eipä vituta enää Matin edesottamukset, mutta iltapäivälehtien otsikot aiheuttavat aina pienen ärsyyntymisreaktion.
[/q]

matti-otsikot ovat kyllä lunastaneet paikkansa suomalaisessa sanomalehtikulttuurissa.
ne ovat tulleet jäädäkseen! =)

Mua vituttaa lähinnä se että kahta ihmisrauniota jaksetaan ryöpyttää iltapäivälehdissä. Ne voisi jättää jo rauhaan ja keksiä kaksi muuta turhaa julkkista tilalle - luulisi niitä suomessa riittävän.

[q]Indigo, 12.4.2005 18:27:
Mua vituttaa lähinnä se että kahta ihmisrauniota jaksetaan ryöpyttää iltapäivälehdissä.
[/q]
Mutta eivät he pahemmin sitä julkisuutta näytä välttelevänkään.

matti on aijä! "Se on ihan fifty-sixty miten käy."

Matin mietteitä

njooo...kyllä niistä ihan liikaa jauhetaan*eiei*

Mua vituttaa lähinnä se että kahta ihmisrauniota jaksetaan ryöpyttää iltapäivälehdissä.
[/q]

Niin ja jonkun tiedon mukaan Masa kävi aina
silloin tällöin ryyppäämässä eri lehtien
toimittajien kanssa ja muutenkin frendasi
niitten kanssa, et en kovasti
usko että niistä väkisin sitä juttua
tehdään :)

Kilo kiviäkin kiinnostaa enemmän...

[q]AiDoN, :

[/q]
Matti vetää vertoja yrjö kakkoselle mietteillään

Mua vituttaa lähinnä se että kahta ihmisrauniota jaksetaan ryöpyttää iltapäivälehdissä. Ne voisi jättää jo rauhaan ja keksiä kaksi muuta turhaa julkkista tilalle - luulisi niitä suomessa riittävän.
[/q]

Vois alkaa turhaks julkkikseks. Jos ottais esim. suomen isoimmat silikonit - PAKAROIHIN!

Matti Nykänen reallife tositeevee ois jees..

Kyl ne sukkaa aika railakkaasti ...

[q]Mark Hamilton, 14.4.2005 18:03:
[/q]
Fuck no.

[q]Astaroth, 14.4.2005 18:19:
---
Mark Hamilton, 14.4.2005 18:03:

---

Fuck no.
[/q]

Taidampa väsätä Matti ja Mervi pelin jossa mätkitään toisia

[q]reivaaja, 14.4.2005 16:10:
---
AiDoN, :

---

Matti vetää vertoja yrjö kakkoselle mietteillään
[/q]

jeb...noi äijät on kyl vähintäänki yhtä viisaita*nauru*

Pääsiköhän lehteen jos vetäis Matti ja Mervi pelin markkinoille?

Kuulemma Matti ja Mervi reallife TV-sarja olisi suomen katsotuin teevee sarja.

Ei vituta, eikä hirveesti edes kiinnosta. Ei vaan voi olla huomaamatta aina uusinta käännöstä asiassa, kiitos iltapäivälehtien.
Lähinnä vetää jo hiljaseks + säälittää.. eikö löydy mitään instanssia joka vois "viheltää pelin poikki"?
Vai loppuuko toi vasta kun toinen tai molemmat viedään pois "jalat edellä"?

Onhan se kadehdittavaa että joku osaa rakentaa noin tuhoutumattoman ihmissuhteen kuin masa ja mervi.. Milloin heiluu puukko, nyrkki, pullo, heinähanko, pesari tai häkki ja nämä kaverit palaavat aina yhteen.. Kenellä meistä on noin hieno ihmissuhde, he ovat vain erottamattomia!
Tosiasiassa, minua ei kiinnosta ja en ymmärrä miten jollain riittää noin paljon tyhjästä asiaa kun näillä jotka masasta ja mervistä kirjottelee.

Meil oli kans ex-kotikunnan kylillä tollanen pariskunta. Ipe ja Ritu

Ipe pieksi aina Ritua ja sit meni hakeen sille jostain viinaa haavoihin. Ne oli kans erottamattomat... Ellei oo vieläkin. Mut ei niistä kukaan kirjottele. Ja hyvä niin. (Paitti kerran ne oli Aamulehden etusivulla LapinKulta-pullojen kanssa linja-autossa kun oli jotain juttua julkisesta liikenteestä)

Ja yhtä vähän mua kiinnostaa lukee tai kuulla Matti & Mervi -alkkisparin toilailuja. Lööppien sijaan niitä pitäis auttaa jotenkin. Ei mua ainakaan viihdytä lukee kun toiset voi pahoin tässä kehittyneessä hyvinvointiyhteiskunnassa.

Eri homma sitten ku se Matti tekee ittestään pellen sillä laulajan urallaan.. Sehän on vain huvittava kansakunnan vitsi.

O