Turhin ostoksesi?

Back to häröily O

Itse tietty suosisttelen uff ja vastaavia keräyksiä.. saapahan olla jonkin-asteinen lahjoittaja ja ei tarvitse antaa puhdasta rahaa.. uskoisin niiden ei käytettyjen vaatteiden olevan helpompia lahjoittaa monasti pois kuin mm puhas valuutta

[q]petkulli:
Toissa päivänä ostin kahdet naisten kengät virosta. Alkaa olee aika turha ostos....*pahis*
[/q]

REPESIN

Nyt sä voit leikkii ´tuhkimoo´ ja sovitella niiitä erinnäisten tytsyjen jalkaan
jos vaikka tärppäis ;)

sellainen hiustenkähertäjä on jäänyt pölyyntymään..muuten melko tarkasti koitan punnita ostoksiani, tosin ehkä jokusen vaatekappaleen ois voinut jättää kaupan hyllylle*joo*

Oliver Kahn -avainnauha.

Kiipeily varusteet. Makso IHAN saatanasti. Vuoden aikana on tullut käytyä ehkä kaks kertaa seinällä. Tulee melkoisesti nimittäin hintaa yhelle nousulle, varsinkin kun on vielä aika huono kiipeilijä.

Tää vois ehkä olla maailman turhin

linkki

Ite en ees muista koska oisin viimeks ostanu jotain oikein turhaa (ellei muutamia mäyräkoiria lasketa). Aika hyvin kyl katon, mihin vähät varani tuhlaan (ellei baareissakäyntejä lasketa).

(ja niitähän ei lasketa, eihän?)

[q]Nea:
Kiipeily varusteet. Makso IHAN saatanasti. Vuoden aikana on tullut käytyä ehkä kaks kertaa seinällä. [/q]

Eihän noi releet niin hirveästi maksa, joku 100-200 pääsee alkuun. Onhan se tietty iso raha jos niitä ei käytä*hih*

HP:n kannettava tietokone. Maksoi ihan sairaasti, 15.000 mummoa, ja hajosi ensimmäisen vuoden aikana kolme kertaa. Lopullisesti vehje heitti veivinsä parin vuoden jälkeen. Ikinä en enää osta HP:n läppäriä.

[q]kilobitti:
Eihän noi releet niin hirveästi maksa, joku 100-200 pääsee alkuun. Onhan se tietty iso raha jos niitä ei käytä*hih*
[/q]
Tämä on totta kyllä, mutta jos onnistuu innostumaan monesta liian siististä jutusta monta kertaa vuodessa, ei se pidemmän päälle ole kovin halpaa leikkiä.
Huvittavinta asiassa on se, että koko harrastus alkoi ideasta "Mä aijon kiivetä Everestille".
Taitaa tytöllä olla melko pitkä matka siihen vielä... :DDD

Isä toi eilen tohon pöydälle leipägrillin... *kivatsulle**eiei*

[q]Flamie:
Isä toi eilen tohon pöydälle leipägrillin... *kivatsulle**eiei*
[/q]

Tuollainen tuli joululahjaksi....testausta enempää en kyllä ole käyttänyt ja kun rupee tarpeeksi näkökenttää häiritsee niin lentää luultavasti kaapin nurkkaan...onneks ei ollut omista rahoista*justjoo*

Erilaisia kenkiä yms. on mulla kyllä ihan liikaa..muutamat parit olen ostanut (ilmeisesti näin jälkikäteen ajatellen) ihan vain sen takia, kun ne on ollut niin söpöt, kivat, ihanat, korkeat yms....lopputulos on ehkä se, että olen käyttänyt niitä kerran jos ollenkaan.

Mut ei sille voi mitään....*kenkäaddikti* *blush**nauru**blush*

Ehdottomasti heräteostoksena hankittu neonkeltainen glitteri.

Telkkari.

CD-labelle toolflip *ding**täh*

Duke Nukem 3D - Total Meltdown (Sierra).. Paskoja karttoja ja bugisia modauksia. Ja maksoin siitä 75 markkaa.

Ihan ekana tulee mieleen laskeutumiskasi. Just tänään sitä tuossa alppikamoja pakatessa hypistelin ja kelailin et mitäköhän hittoo mä silläkin teen. Koskaan en ole sitä käyttänyt, kun varmistuslaitteella on kivempi laskeutua, se kun on aina mukanakin.

Hyvänä kakkosena tulee kaiutinjalustat. Siis ylimääräiset sellaiset. Ostin ne yhtä projektia varten, joka sittemmin on siirtynyt jonnekin tulevaisuuteen.

Nyt ostin tuossa männä viikolla kahvikupin lämmittimen joka toimii usb liitännällä oli pakko nörtteillä*nauru*

Ostin vähän aikaa sitten kannettavan cd-soittimen http://www.verkkokauppa.com :sta.
Laitteessa oli heti alkujaan vikoja: poltetut levyt pomppivat, puskurimuisti ei toiminut niin kuin olisi pitänyt ja akut loppuivat noin 6 tunnin käytön jälkeen, vaikka verkkokauppa mainosti tuotteen akkujen kestävän yli 11t.
Seuraavaksi kaukosäätimeen ei enää tullut mitään näyttöön ja äänen voimakkuuden säädin hajosi!
reilu 100 soitin kirjaimillisesti rapistui käsiin, ja ikävä kyllä takuusinetti irtosi avatessani pakkausta...*uuh*

Saa olla viimeinen kerta kun ostan tuosta paskaläävästä enää mitään...edellisellä kerralla ostin postitse prosessorin ja sain huomattavasti tehottomamman prossesorin pakkauksessa! Luulivat varmaan ääliöt etten huomaa! *täh*

Kaiken lisäksi, http://www.mbnet.fi sivujen hintaseurannan mukaan on huomattavasti edullisempiakin liikkeitä.

Näin viisastuneena

[q]Cloud:
Itse tietty suosisttelen uff ja vastaavia keräyksiä.. saapahan olla jonkin-asteinen lahjoittaja ja ei tarvitse antaa puhdasta rahaa.. uskoisin niiden ei käytettyjen vaatteiden olevan helpompia lahjoittaa monasti pois kuin mm puhas valuutta
[/q]

Joo mikä ettei, lahjottakaa vaan vaatteenne jotta TVIND ja Tanskan mafia saa käärittyä hyvät rahat kokoon! http://www.tvindalert.com/

TI-89

Tollanen ~250 laskin, ei ole tullut käytettyä.
Ps. Ostakaa pois. =)

O