Mosson sivut auki! (finally)
Jotain edes..
eipä se pelkkä etusivu ollutkaan siellä kuin vasta pari vuotta
Oli kiwat
[q]Optik:
Jotain edes..
[/q]Veit sanat suusta
mut ompa sentään auki..enään odottaa tota Webshopin aukeemista *kuolaa**aplodit*
[q]Dave___:
---
Optik:
Jotain edes..
---
Veit sanat suusta
mut ompa sentään auki..enään odottaa tota Webshopin aukeemista *kuolaa**aplodit*
[/q]
Oon teidän kans ihan samaa mieltä. Harmillista etten voi kertoa (tai voisin mutten viiti turhaa mustamaalata yhtään ketään) mikä helvetti täs on oikein pykiny, joten oon pirun iloinen että voidaan aloittaa kaikki puhtaalta pöydältä ja rupee rakentaa jotain uutta ja hienoa.
..ja vanha sanonta vois pitää tässäkin paikkansa: Hiljaa hyvä tulee
+ Fontit ja värit iskevät minuun kuin häkä, aivan loistavat valinnat.
+ Mosson tausta on tarpeeksi kattavasti esitetty.
+ Suuri plussa tulee mossomallien henkilökohtaisista tietopankeista, loistava idea!
- Ainoana miinuksena tällä hetkellä voin sanoa vain sen, että sivut ovat keskeneräiset - Mutta se on varmaankin anteeksi annettavissa. ;)
Teillä on ainakin yksi ihminen, joka odottaa rekisteröitymismahdollisuutta ja mallistoa innolla. :)
Tulevia lisäyksiä odotellessa...
Kauniita kuvia...En ole persoonalisempaa sivua nähnyt vähään aikaan.
Tekijälle*aplodit*
"....on various positions in different clothing stores and club happenings around Helsinki . From this background..."
Ja mitenkäs se menikään.. Pistettä ennen ei väliä ;) (pisti vaan silmään)
Hienot sivut ovat, tosin kesken eräset vielä osaltansa. Joissain kohdissa jäi häiritsemään vähän tiettyjen asioiden pienuus, mutta se on aika mielipide kysymys..
Yksi käytettävyysasia pisti silmään profiileita selatessa:
Tuntui jotenkin turhalta sulkea itse profiili-ikkuna kun oli jo siirtynyt katsomaan kuvia. Itselleni ainakin sopisi parhaiten, että joko kuvat näytetään samassa selainikkunassa kuin profiili (ikkunan kokoa suurennettaisiin?) tai sitten profiili-ikkuna sulkeutuisi siirryttäessä katsomaan kuvia.
Kirjasinkoon pienuus häiritsi myös hieman omalla resoluutiollani 1280x1024, mutta saanhan minä sitä itse suurennettua ja tämä ongelma on monilla muillakin sivuilla =)
Muuten tosi hieno juttu, jota on tullut jo _hetki_ odotettua, vielä webshop peliin niin *sydän*
upeelta näyttää =D innolla ootan että vaatteet saadaan vie sivuille ;)
aika jees.. tosi mahtavia kuvia josta iso plussa.. ja tosiaankin niinkuin aikaisemmin jo sanottiin hyvin persoonaliiset.
*sydän**jiihaa**sydän*
Tätä ollaan odoteltukkin*aplodit**sydän*
Tätä ollaa kyl byitty :)
Jopon ja Kidin skenpisteet vaan kasvaa! MAHTAVAA! *APLODIT*
Huhu oli aika mutta hyvältä näyttää
Hienot sivut kyllä :). onnea uusille sivuille!
Mahtavaa
Nyt sitten enään tuo shopping page auki niin pääsee ostoksille
Oletteko muuten ajatelleet avata joskus jonnekkin uuden putiikin?
Mosson sivut ovat siis auenneet osoitteessa http://www.mossoworld.fi pitkän säädön ja odotuksen jälkeen. Kovasti ovat vielä keskeneräiset, mutta ainakin ovat auki. Kokoajan tehdään parannuksia ja hienosäätöä, kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita
Webshop aukeaa tässä lähiaikoina heti kun saadaan kamat kuvattua ja koodattua sisään. Lisäksi tulossa foorumia, meikki / stailauspalvelua jne...
Käykääs kurkkaamassa
http://www.mossoworld.fi/model_pics/tinttu5.jpg