Paras bilemesta ever!

Back to yleinen bilehöpinä O

Feenix.

kyl se se feenix on..

Turun Factory ja Funky Kitchen

Space - Ibiza

Hype, Kerma, uuden DTM:n tiloissa viime kesäinen Sun klubi rokkas hyvin, Soda, unohtamatta Unityn iki-ihania iltoja lumoavan kauniissa Uunisaaressa *sydän*

Oma suosikkini on kyllä ehdottomasti edesmennyt Factory Turussa

Raitti, kunnes Jermuli lähti veke sieltä. :(

La Terrazzza, Barcelona
Kerma, Helsinki

SEOne, Londonium.

Meillä.

[q]feenix feenix feenix... bla bla feenix jne..[/q]

ei voi ymmärtää. räkänen ruotsinlaiva missä vittumainen auditorio. HOORAY!

[q]Individual, 8.10.2004 15:11:
Ehdottomasti edesmennyt ravintola Madeira Kotkassa.
Ja totta vitussa myös Rellu ( ei edesmennyt ) !
[/q]

Oi, Madeira... se oli kyl kiva paikka *muistel*

Ibiza: Circo Loco, Pacha
Berliini: Tresor, nykyisistä joissa olen käynyt Water-Gate
Helsinki: Lepakko, Kaivo ja Bunker *plur*, nykyisistä Kaapeli, Nosturi ja Piritta (vaikka Hesarilla mä käytännössä käyn eniten, ookoo paikka sekin toki)

Lisäys, vanhuksen muisti pätkii: Manchesterin Hacienda oli v. 91-93 aivan mieletön, Nykissä Twilo vuonna 2001 (olen siis käynyt USA:ssa muissakin paikoissa, mutta tämän rankkaisin ykköseksi).

Ihmettelen myös, mihin unohdin Ibizalta Bora Boran, paikan jossa huomasin tanssivani bikineissä kirkkaassa päivänvalossa *känni* Ihanaa että tänä kesänä se on auki taas

Venueista mä viihdyn kyllä kaapelilla kovasti. Harmi vaan että siellä on niukalti mitään mihin on tarvetta mennä.

Suomessa:

-maestro (R.I.P)
-Royal cotton club (kuin myös byegones)
-uunisaari

ei missään järjestyksessä.

Ibizalla Pacha teki lähtemättömän vaikutuksen, epäilemättä hienoin venue mis ikinä tullu käytyy Myöskin entinen republic nykynen GC1 Sheffieldissä oli aika herkku *sydän*

-M

-east club (tervetuloa itään,koska itä vittu opettaa*pahis*)
-fantasy club( sama juttu)
-olut pankki (siellä näet mitä alkoholismi todella on).

Smile,
-lapsuuden loppu.

Useimmat saaristobotskit, joihin mahtuu 100-150 hlöä, joissa on hyvä baari ja tarpeeksi vessoja.

Kyllä aivan ehdoton ykkösmesta joka on koskaan ollut tulee aina olemaan hype!!! sitä voittanutta ei oo eikä tuu.. vanhan sydän pomppii kun muistelee siellä fiilistelyä..jeah!!

-LEPAKKO aikanaan. Ajai niitä aikoja kun sai notkua Lepakon aamuissa

-Mut kyl ehkä ykkösten ykkönen on ainoa oikea HYPE. Missään ei ollut samaa tunnelmaa. HYPE ei ole korvattavissa!
Muistuu vaan mieleen tätä kirjoittaessa ne bileajat ku HYPEssä kävi Jenni Aholat ja muutki "nykyajan julkkikset", jotka silloin oli samanlaista rahvasta kuin mekin :) :)

O