Huonoin bilemesta ever!
hmm... wäiski.. la tour.. kerma.. maestro, mut se on hei hei ku sedu osti sen.. muita ei tuu tällähetkel mieleen...
Niit on niin helvetisti ettei osaa ees alkaa luettelee
[q]zombie*:
hmm... wäiski.. la tour.. kerma.. maestro, mut se on hei hei ku sedu osti sen.. muita ei tuu tällähetkel mieleen...
[/q]
Mikä teki mielestäsi kermasta paskan?
[q]Angelus:
---
zombie*:
---
Mikä teki mielestäsi kermasta paskan?
[/q]
Veikkaan että erehtyi topicista ;)
[q]innae:
Veikkaan että erehtyi topicista ;)
[/q]
niin, totta. lukutaito kunniaan yms.
Makasiinit, Wanha, Gloria, Wäiski
Wäiski
Kaisaniemen kuumuus oli jotain aivan uskomatonta. Wanha on taasen jotenkin kylmä ja kolkko samanlainen fiilis jäi Motherista/Kuutiosta.
kaisaniemen sisätilat oli bilettämiselle ihan paska. kuumuus esim. mut esim renesansseis sen "Puutarhan" käyttö oli loistoo varsinkin kun pihalla oli oma dj.
niin ja kaisaniemihän oli hyvä paikka kun sinne pääs aina ilmaiseksi ; )
mut paskin mesta mis oon käyny on tresor.. siis ennen remppaa.. huhhuh mikä rotisko
alakerran bunkkerissa oli sentään vähän tunnelmaa mut kamoon
"Piri-Aitta"
La Tour. Siinä paikassa on jotain epäbilemäistä
En oo pakan nimestä ihan varma mut factory hakaniemen sillan vieressä. Hemmetin kuppanen paikka, ei kai oo muutamaan vuoteen järkätty bileitä? tietääkö kukaan kyseistä mestaa?
Premi mut on sielt niit hyviiki aikoi*vink*
Vanha on aika surkee ja La Tour oli aika pettymys!!!
reiv: in päättäjäiset 27.5.04.. voi halleluja että oli hirveätä.. siinä syy miksi mua ei saa kermaan ja miksi se on minun miinus listallani ja pysyy.. plus se tilan piunuus tuli ainakin heti yläkertaan päästyä selville, että täällä tukehtuu kun kansaa tulee kuitenkin illan mittaan ja savukonetta käytetään..
[q]subù:
Premi mut on sielt niit hyviiki aikoi*vink*
[/q]
Joo tuli todettuu taas perjantaina
Makasiinit.
[q]Bileilehänminä:
En oo pakan nimestä ihan varma mut factory hakaniemen sillan vieressä. Hemmetin kuppanen paikka, ei kai oo muutamaan vuoteen järkätty bileitä? tietääkö kukaan kyseistä mestaa?
[/q]
Kerran oon käyny siellä.. tais olla infernon bileet. Mutjoo..aika hirvee paikka :O
Noh mulla ei nyt niiiin paljoo oot niit pileitä vielä ollu mutta...jos silleen ajatellaan niistä misä oon ollu ni Pyrkivän Urheilu talo
Umo JazzHouse..pieni,nihkeä ja kaikinpuolin hirveä paikka...pidin tosin paikan portaista