päivän :(
7,5h töissä ja mitä jäi käteen? N. 20 euroa miinus verot VITTU
Ei pääse lähtemään Rushiin...*uuh*
[q]Kolibriscope:
oon nukkunu liian kauan...puolet päivästä on menny..
[/q]
Mä heräsin ½h sitten.*igor* On kyllä sinällään aika nihkeä fiilis, kun huomenna pitäisi olla klo. 8 töissä, eli tuossa kymmenen jälkeen pitäisi yrittää mennä nukkumaan. 7h aikaa olla valveilla...*hmph*
[q]Pygmi:
---
tulppaani:
Lyhyen matskun ylppäreistä huimaavat 8 pistettä... Voe vitalis...*hmph*
---
oh nej mä en ole vielä edes uskaltanut tiedustella koska hirveästi enempää tuskin on tiedossa täälläkään. et ainakaan ole yksin
[/q]
Kiitokset sympatiasta!*hih* No, toivotaan että edes sinulla meni minua paremmin!*nauru*
[q]lostgone:
kompensaatio auttaa*joo* hope.
[/q]
Toivottavasti...*hikoil*
[q]Takyon, 14.2.2009 00:18:
Miks mä en vaan osaa heittää aivoja narikkan ja lakata miettimästä kaikkea tätä paskaa.. Alkaa todella vituttamaan tää ainainen mörköily >:/
[/q]
et kuule ollenkaan arvaa, miten paljon puhut suustani
[q]Fuzzy, 22.6.2008 02:12:
Ollappa 18 jälleen.
[/q]
mä kaipaan noilta ajoilta enemmänki sitä, että oli hyvännäköinen ja laiha.
mutta osasipa noina ikävuosina ottaa aivan eri tavalla iloa irti elämästä
[q]Fuzzy, 22.6.2008 02:50:
Aina välillä kun kattelee siltä ajalta kuvia nii voi käpy että sitä on ollu
pinkee(vaikka nyt itse sanonkin:D )... täytyy kyllä myöntää että silloin oli enemmän vientiäkin*iloinen*
[/q]
i hear you. itsekin olen katsellut nykyään aina vaan enemmän nuorempia tyttöjä
"heräsin" tänään omasta typeryydestäni... Oon kohdellu maailman tärkeintä ihmistä huonosti koska oon ollu itsekäs paskiainen, enkä oo kuunnellu mitä se on mulle sanonu. Ehkä menetän sen ihmisen tämän takia, mutta toisaalta.. ainakin mä ymmärrän sitten kunnolla syyn, ja ehkä jopa opin siitä jotain.... Hirvee tilanne. Minkäs teet..=((
Kyllä sitä voi ihminen olla idiootti ja sokea.. Ja karmeeta tajuta että ite on just se vittupää joka on aiheuttanu tän kaiken itse. Hianoo.
Tänään olis Hallut ja mä oon kipeä..
[q]Super-Kerttu, 5.12.2007 13:09:
---
Mark, 5.12.2007 12:51:
vitun mielialan vaihtelut Yhtenä hetkenä kaikki on ihan jees ja sit minuutin kuluttuu tuntuu et pää hajoo. Hauskaa
-M
---
No nyt tiedät mitä on olla nainen ja elää hormonien mukaan! Ei oo nastaa ei..*igor*
[/q]
Ai seki vielä, joku on käyny leikkaa mun kulkuset yöllä ku nukuin Great success!
-M
Minä ja tunteet *toktok*
Vittu saatana en jaksa.
oonpahan joutunu ikävään välikäteen...*poks*
Pyörin sit sängyssä saamatta unen päästä kiinni puolen yötä ja sit mut herätetään puhelinsoitolla puolta tuntia ennen kuin herätyskello olisi tappanut. Tää voi kuulostaa oudolta, mutta helvetti MÄ TARTTEN NIITÄ 11H YÖUNIA!
Helvetti, tässä meinaa tulla kipeeksi :(
Kuume :(
Ei vittu. Taas kuumetta ja kurkku saatanan kipeä. Edellisen oireilun kuuri on vasta lähteny käyntiin. Taidan viettää taiteidenyön peiton alla - satana!!
Suoraan sanottuna vittuku on paljo rahaa perkele!!!
Ahdistaa ja masentaa
kaamea krapula :|