päivän :(
eilen illalla alkanut hammassärky joka sen kun pahenee.
mulla on korkea kipukynnys mutta tällä hetkellä ei itku ole tämän säryn kanssa kaukana, särkylääkkeistä ei ole mitään apua*uuh*
Mikrouuni hajos
[q]Timce, 5.6.2009 09:26:
---
noena, 5.6.2009 09:22:
Auto pitää ihan järkyttävää flapflapflap ääntä..
---
Hmm.. *täh*
Joo, sori, mulla ei ole hajuakaan mikä se vois olla. (Tai on, mutta mun vaihtoehdossa ääni ei suinkaan johdu autosta.)
[/q]
Joo, ite kans ihan hukassa ton kanssa, en tiiä et itkeäkkö vai nauraakko :P
...duunin ihastuttava huolto mies just tarjoutu menee kattelee sitä et mikä siin on, katotaan mikä on tuomio et viedäänkö suoraan romuttamolle vai onko viel jotain toivoo.
Toi on kuitenki nissanin bluebird vuosimallia -88 et ei kyl ihme et se tuntuu siltä et se hajoo käsiin :P (*nauru*)
edit: Jep tuomio on näillä näkymin et [o]korjaamolle[/o] romuttamolle hinattuna x(
menee aika ristiriidassa toi et kyl sitä rahaa työskäyvällä enemmän on kun ei oo varaa maksaa edes laskuja..no sitä se on ku palkka tulee vaan kerran kuus ja elääkin pitäs ja ostella eväitä vielä ylitöihinkin..pahoinvointivaltio todellakin..mut mieluummin asun siellä missä se työkin on tai sit vois jo vetää ittesä hirteen jos viel matkustelis sinne päiväkaudet ja makselis niitä kuluja lopen uupune...ei vaan tilipussi kestä kun yhtä kauppareissua viikossa....ollapa sama työtön paska ku ennen ni silti menis ihan yhtä upeasti
Viikon kolmas maanantai.. Poikkeuksellista että eka oli kaikista kivin..
Väskättää ja on kylmä.
Ei huvita, ei kiinnosta.
Kaikkea sitä aina elämältä haluta saa.
Hyvin turha päivä jo tässä vaiheessa.
[q]Dave^, 19.7.2007 00:56:
---
Ei muuten lähde, toi uutinen on ollu väärennetty tms.
http://www.iltalehti.fi/popstars/200707186367476_ps.shtml
[/q]
hihiii jee... kiits! päivän :)
Vituttaa että nainen kohtelee minua oman radatuksensa takia kuin ilmaa. Vituttaa että kun kerron mitä mieltä olen asiasta, niin mut ladataan maton alle ja nauretaan päin naamaa.
Ja vituttaa että joutuu tappelemaan tollasen kans sit ku se ei ees kuuntele. Eli parempi varmaan sit jättää omaan arvoonsa.
voi olla etten näekään murua tänään, kahden viikon odotus voi pahimmassa tapauksessa muuttua kolmen viikon odotukseksi
Eilen kärsitty paha migreenikohtaus jatkui iltaan asti lievempänä päänsärkynä ja päätä särki edelleen aamulla kun heräsin ja nyt pitäs lähtee töihin*poks*
*valivalivali*
[q]Jocular, 18.5.2007 13:38:
Yöllä oli syntyny 3. pentu. Todella kaunis pikku pallero, mutta joka valitettavasti oli menehtynyt siihen aikaan kun heräsin
[/q]
Voi, vaavia Toivottavasti ei kärsinyt pitkään.
paluu arkeen.. sydän jäi barcelonaan *sydän*
[q]kottarainen, 3.2.2007 21:42:
Itelle tulee jostain myös välillä ihme flashbackeja jotka tuntuu pistävän kaiken aivan tolaltaan tässä hetkessä, enkä vaan tajua miksi. Ja siinä sitä sitten ihmetellään miten päin pitäis olla ja elää että jostain pääsis vaan irti*uuh*
[/q]
Aivan. Tää oma oli (onneksi) sentään vain mielikuvituksen tuotos, mut ihan toteutettavissa oleva asia mikä tekee siitä just niin julman kuin voi vain kuvitella. Olis kyl pitänyt jättää kirjoittamatta sekin tänne koska ehdin jo unohtaa sen ja nyt taas tuli mieleen kun sain quoten, pfft.. hyvä mä :D
Suoni kipeenä eilisen verikokeen jäljiltä, olipas huono täti neulanvarressa.
Ei juurikaan uni tule silmään ku kelailee kaikkee..
Ja hirvee darrakin pukkaa, tuli juotuu ehkä liikaa punkkua yöllä.. Parin tunnin päästä pitäis lähtee töihinki messukeskuksel..
Koeajan viimeinen päivä. Ajattele itsesi tekemässä hiki hatussa töitä kuten viimeisen 4kk olet tehnyt, ja sitten sinut kutsutaan täysin puun takaa neukkariin ja sulle annetaan potkut. Eli soronoo. Tämän kuun aikana tulen saamaan 2 päivän palkan ja sitä rataa. Eihän tässä tietenkään ole kaikki siitä ihanasta irtisanomis keskustelusta, sitä jatketaan maanantaina. Ja ehkä jatkan vielä kuukauden (ehkä säälistä pitävät mua vielä kuukauden että saan etsittyä muita töitä), ja etsin töitä samaan aikaan aktiivisesti, mutta kylläpä paloi lattia jalkojen alta iloisesti roihuten. Kiva sitten etsiä töitä että saisi tulotason säilytettyä ja asuntolainat maksettua.
*eikä*
..ja mä ku viel oikeesti aloin pitää siitä että oon siel töissä.
edit: (ja bonuksena, se ei aikuisten oikeesti ollut musta kii etten saanut otettua sitä vastuuta, mitä ne halus että mä otan. Ehkä siel joku pitää lankoja nii kivasti käsissään että ei oo mahdollista ottaa sellasta mitä tarviis..)
[q]astaroth, 12.1.2007 16:11:
jouduin todistamaan ikävää onnettomuutta, kun olin tulossa töistä kotiin...
[/q]
Sä oot sankari!
Käykää hyvät ihmiset niitä EA-kursseja! Vaikka aina toivonkin, etten kyseisiä taitoja joudu/pääse käyttämään..
[q]KooKie, 8.2.2007 02:30:
Mä haluan kebua. Oikeastaan mä haluaisin kebua, leffan ja seuraa, jonka vuoksi mä jättäisin sen leffan katsomatta. :D Mulla vain ei ole mitään niistä nyt. :((((
[/q]
tun nyyhky, you got quoted! :D
[q]MiMoSa, 1.1.2007 20:01:
Vika lomapäivä...*uuh*
[/q]
samoin*uuh*
ei huvita mennä töihin sitten yhtään.
Myöhäinen joulusiivous..