päivän :(

Back to häröily O

[q]Timce, 26.11.2009 15:16:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1785940

Kaikille ei vaan toi äitiys/Isiys sovi.
[/q]

Aaargh. Mitäs, kun se lapsi noin kahden vuoden jälkeen tajuaa edes olevansa olemassa, ja huomaa ettei muilla lapsilla koruja olekaan? Saakohan hän ottaa ne sitten pois? Voiko ne ottaa oma-aloitteisesti pois, ja jättää Kesoilin värityskirjanurkkaukseen? Mä jo vanhempana pelkäisin, että vauva repii noi irti ja tungee sieraimeen. Epäilen, että kellään kultaseppä Korpisepolla ole 15-päiväisille tehtyjä lukkovarmoja timanttinappeja. Onko niitten vauva kalju? Koska laitetaan hiustenpidennykset?

Ehdotan, että jokainen narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä ihminen tulisi laittaa pakkohoitoon ja/tai teloittaa.

Pensseli-Setä olis tänään huudeilla, mut se maksaa kybän

Vihaan Tampereen yliopistoa ja sitä yleistä ilmapiiriä. Ollaan älyköitä, korrekteja ja tahdikkaita. Imagomme on murskana, jos vastaamme kysymykseen väärin. Luotaantyöntävää kerrassaan.

Vakavia sairauksia perheessä ja omat ongelmat päälle. Saa nähdä, miten jaksaa suoriutua koulusta kaiken lisäksi vai jaksaako.

*ttu et ihmiset osaa olla kännissä :/

nyt vasta huomasit ?

onnistuin sitten lyömään itteäni kuulosuojaimilla päähän.

*ttu et ihmiset osaa olla kännissä :/

On out of touch fiilis tärkeän ihmisen kohdalla. Uskon kyllä tietäväni mistä on kyse, joten en hätäile.

AAAAAARGHH

eutori *toktok*
Irak *toktok*
Iran *toktok*

Perjantai ja pääsen lähtee vasta 17.30, jos edes sillon *toktok*

[q]Hitchhiker, 18.4.2006 20:49:
Se ettei pääse verkkopankkiin kattomaan tilin saldoa tai mitään muuta sieltä, asiakas nro vain kadonnut jonnekkin (itsellä kylläkin tiedossa, mutta verkkopankki ei vain hyväksy sitä) ...Kiehumispiste rupee olemaan täl hetkel niin korkea et tekis mieli pistää jotain palasiksi.
[/q]

ootko mahdollisesti jossain vaiheessa laittanu salasanan tai pinkoodin pari kertaa väärin? Ainakin Sampo sulkee sillon automaattisesti pääsyn. Ylipäätänsä ongelmien ilmetessä kannattaa soittaa pankkiin.

mun masu on kipee *grr**igor*

[q]bubbelgum, 10.4.2006 23:58:
Ku yks kaveri ei ehi koskaan näkemään ku sillä on niin paljon kiireitä ja stressiä koko ajan.
[/q]

Mul on kans yks ystävä, joka asuu maailman toisella puolella eikä sil koskaan tunnu olevan aikaa puhua puhelimessa tai edes lähettää meiliä

Minkäköhän takia mulla on taas sellanen fiilis että miehet on sikoja ? jos henkilö ketä tarkoitan lukee tämän niin toivon että hän tunnistaa itsensä. mä en ole sokea. *pieniaggressionpurkamis*

[q]Coon, 25.6.2005 11:10:
tuli vähäpätöinen olo taas eilen illalla, kun sovitusta poiketen painelinkin pihliksestä yksin kotia
[/q]

Voi toista *hmph**hali**pus*

[q]

[/q]

Kiitos *hali**pus*

miks tää aina menee näin ?

[q]Jone, 17.3.2006 09:05:
Eilisen "päivän :)" olis ollut levytilaus jenkeistä, mutta tänään se on "päivän :(", koska levykauppa on postittanut mulle ainoastaan 1/3 tilauksesta (eikä puhunut mitään lopuista 2/3 platoista) ja laskuttanut tililtäni kuitenkin yli koko tilauksen arvon verran rahaa.

Eli, mitä vittua, saan osan levyistä mut joudun maksamaan niistä enemmän kuin mun piti joutua maksamaan koko tilauksesta? Ei näin. Aloitinpa aamuni toistaiseksi ystävällishenkisellä tiedusteluviestillä.
[/q]

Jotkut firmat lähettää levyt erissä, joten siitä en ottais suuremmin hernettä nenään. Toi ylilaskutus on sit tietty juttu erikseen.

Mutta eipä oo pitkään aikaan tuntunu ikävä näin pahalta

O