päivän :(
Ei mitään hyvää tässä(kään) päivässä, erinäiset ihmiset on harvinaisen perseestä ja alkaa ärsyttämään aina ku ajatukset vahingossakin hairahtuu niiden suuntaan. Tulis nyt se lauantai vaan nopeesti.
Sain unta vasta tooooodella myöhään yöllä, ja neljän tunnin yöunien jälkeen ylös nouseminen oli suht vaikeeta. :C Pitäis olla viel skarppina työhaastattelussa et nyt pitäis alkaa kippaa kofeiinia naamariin.
[q]Sankari, 14.6.2007 01:08:
No sanotaan että aika tuskanen fiilis ton vikan jakson jälkeen tulee olee ku oot sen kattonu..
[/q]
No jehna. Sit vaan yön yli imut päälle ja jos aamulla jakso on dubattu jollain vitun espanjalla ni lentää läppäri JOPA ekasta kerroksesta alas!!1
Tai sit tvlinksin on parasta päivitellä noita jaksoja aika äkäsesti.
EI SSSAAAATANAAA, just ku piti alkaa kattoo Heroesin finaalia ni toi helvetin jakso ei sit toimikkaan! Vittu et nakertaa pahasti >:(
[q]antonsonin, 31.5.2007 22:23:
Tais olla vakiokrapula saikulla? :D
[/q]
Voiko mitään muuta odottaakkaan? :D
[q]KooKie, 31.5.2007 21:05:
[--] TEKSTARIT JAKOON!
[/q]
Mun oli pakko poistaa ne kaikki, koska en voinu enää kiduttaa itteäni yhtään enempää. :|
Noniin. Olon vaan huonotessa mitä pidemmälle päivässä mennään ajattelin kirjata ylös tiedot tästä krapulapäivästä, josta on kovaa vauhtia muodostumassa yks mun elämäni hirveimmistä. Sit voin aina ennen kosteaa iltaa tulla tarkistamaan, että kannattaako. Joten:
- Oon hymyillyt tänään vain yhden kerran. Se oli vielä siinä vaiheessa, ku avasin aamulla silmäni ja elin toivossa, ettei mulla olis darraa. Olin väärässä.
- Oon puoliks kontannu ja puoliks kävelly keittiöön useasti tän päivän aikana, joka kerralla ottamaan vähintään yhden buranan ja juomaan vettä. Ei mitään vaikutusta. En oo edes saanu mitään ruokaa alas.
- Ensimmäistä kertaa yli vuoteen oksensin. Tästä tapaturmasta perin säikähtäneenä jäin tuijottelemaan aikaansaannostani epäuskoisena, jonka tuloksena oksensin vähän lisää. Hävetti.
- Oon katsonut sängyssä kieriessäni Spice World The Movien sekä Prinsessapäiväkirjat kakkosen, ja TUNTENUT EMPATIAA HENKILÖHAHMOJA KOHTAAN. Mä en edes tiennyt, että se voi olla mahdollista noissa leffoissa. Hävetti vähän lisää.
- Oon käynyt suihkussa kahdesti ja pessyt hampaat ainaki viidesti saadakseni tän eau de shitin hajun pois kehostani siinä kuitenkaan onnistumatta. Haisen vieläkin yhtä pahalle, ellen pahemmalle, kuin herätessäni ja tiedostan sen aivan liian hyvin.
- Oon lukenut pelonsekaisin tuntein eilen illalla lähettämiäni viestejä ja saanut isomman luokan morkkiksen. Viesteistä ei saa mitään selvää ja suurin osa niistä on tottakai lähetetty ihan väärälle tyypille.
- Oon menettäny melkein tyystin mun elämänhaluni. Mun ainoa päämäärä on saada tää vitun kuolemakrapula pois, jotta voin taas toimia ja ajatella normaalisti.
- Rahaa meni ihan helvetisti, mulla ei oo mitään käsitystä miten pääsin kotiin, ja elävimmät muistikuvat illastakin on kun melkein taitoin nilkkani kaatumalla kahesti peräkkäin rappusissa.
Kannattiko? En oikeesti osaa sanoa. Onneks oli hemmetin hauskaa.
Kai.
[q]typ0, 21.5.2007 14:52:
lol ei tollasta voida hyväksyä, avaudu vaik koululautakuntaan ja selitä asia. ei toi homma noin mee jos opettaja mokaa nii se ei oo sun syy kärsiä siitä. sun valmistuminen siirtyy mikä ei oo oikeudenmukasta sua kohtaan jos oot tehny ne tehtävät.
[/q]
Ongelma on ollukki siinä etten oo ollu ihan varma kenen puoleen täs ois pitäny kääntyä.. vois varmaan puhua viel rehtorin kans jos tää asia kääntyis paremmin päin. Tosiaan hieman vituttaa ku toi mokailu koituu mun kohtaloks.
[q]typ0, 21.5.2007 14:43:
eiks tosta pitäs jo pistää edesvastuuseen?
[/q]
Näin mäki kelasin, mut kukaan tässä paskakoulussa ei tunnu tietävän asiasta mitään. Näyttäis vähän siltä, että koko vastaus on haihtunu savuna ilmaan, ja maikat vaan hokee että ei sille enää mitään voi.
[q]Annakins, 21.5.2007 14:43:
Miten sitä voidaan pitää sun syynä? o_O
[/q]
Siis eihän se mun vika ookkaan, vaan sen maikan joka mun vastaukset tarkisti.
En oikein muista millon viimeks ois ollu täysin huoleton, kiireetön ja stressitön olo. Helvetin raivostuttava olo.
Paska, paska kirkko.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706146235167_uu.shtml
[q]wammi, 9.5.2007 12:32:
äh, piti olla vapaailta, mut ilmoitettiinki vasta tässä vaiheessa, et illalla on kemman luento. just ku oli asennoitunu tän flunssan parantamiseen kotosalla.*hmph*
[/q]
Hmmph, vieläks oot kipeenä :(
Hyi vittu, en enää koskaan syö Mäkistä mitään safkaa. On ollu nii helvetin huono olo koko päivän, ettei vettäkään pystyny ees juomaan. :(
[q]ezzy, 24.4.2007 08:29:
Oli kyl vähän laajempi ongelma ku Espoo...
[/q]
Nii varmasti olikin, mut vitutti vaan ku sattu just omalle asuinalueelle. :)
Voi vitun Kärpät.
:(((
Voi olla et söin äsken paskimman darramätön ikinä. Jäi vaan paha mieli :(
Hmph, dädi meni olohuoneeseen nukkumaan koska mami kuorsaa varsin kovaäänisesti niiden makuuhuoneessa - ja nyt se ite aloitti saman moottorisahauksen! Hyvä saada unta kun toinen kuorsaa seinän takana ja toinen olohuoneen sohvalla oven takana. HELVETIN lujaa.
Jees, emmä kyllä tykkää jos mun kaverin on-again/off-again -poikaystävä tulee avautumaan ja haukkumaan mulle tätä kaveria ja kuinka petollinen se on, vaikka jannu itse on tekopyhyyden, petollisuuden ja selkäänpuukotuksen lipunkantaja. Ihan helvetin kuvottavaa tekstiä mitä se suoltaa, ja se vielä olettaa, että mä tosissaan haluan kuulla tollasta ja mä oon se oikea ihminen, kenelle kannattaa kertoa.
Lomalla oleminen on oikeesti aika tylsää, kun ei toi sääkään houkuttele mihinkään ulkorientoihin. Onneks huomenna pääsee rilluttelemaan ja haistamaan ulkoilmaa pitkästä aikaa.
Tylsäätylsäätylsäätylsää.