päivän :(
Blahh ei tahdo noi ruotsinkirjat avautua..
Vaihteeks tää joku ihme herkistelypäivä..noh näitä tulee ehkä kerra pari vuoteen (ku yritän olla muuten niin kovis ;)
*täh**ding**igor**hikoil**hmph**grr**dissaa**senkin**toktok**stop* Kaikki em. hymiöt kuvaa mun tän hetkistä fiilistä. Ihan liikaa hommia, ihan liikaa eri asioita.
Ja huomen se alkaa, Suomen EU-pj-kausi. argh. apua.
[q]QSR, 22.6.2006 15:25:
---
Annakins, 21.6.2006 22:39:
---
QSR, 21.6.2006 22:35:
Käytiin tyttöystävän kans kattomassa Tie Guantanamoon. Muistutti karmealla tavalla maailman pahuudesta ja siitä kuinka niin moni tälläkin hetkellä niin moni kärsii. Kuinka pääosin yhden maan vallanpitäjät saa maailman niin pahaksi ja julmaksi paikaksi. Vaan ehkä uus sukupolvi voi muuttaa asioita.. Pitää jaksaa uskoa.
---
Mun mielestä se elokuva on aivan äärettömän huono ja ne jätkät aivan h*lv*tin tyhmiä (vrt. "let's go to Afghanistan cos the nan bread is thiiiiiiis big there"). Mä en enää jaksa katsoa elokuvia, joissa mulle yritrtään tuputtaa jotain kurkusta alas.
edit: typo
---
tais mennä se pointti ohi: ne on vain ihmisiä niinkuin mekin.
[/q]
[o]Jos en diggaa elokuvasta ja mielestäni päähenkilöt ovat idiootteja, niin en tajua pointtia? *hohhoijaa* Mä en tarvitse elokuvia muistuttamaan siitä, että maailma on täynnä paskaa, uutiset riittää.[/o]
Ehkä vähän turhaakin avautumista.
Tie Guantanamoon on päähenkilöitään kohtaan täysin kritiikitön eikä yhtään käsittele heidän motiivejaan lähteä Afganistaniin ja esittää vastapuolen täysin propagandistisessa valossa täysinä idiootteina. Ja ei, kyse ei ole siitä, että olisin eri mieltä kuin elokuvan tekijät vaan yksinkertaisesti siitä, että elokuva vain mielestäni on huono ja kritiikitön.
[q]Zenni, 21.5.2007 14:41:
Eipä tullu sitä lakkia tänä keväänä. Kiitokset vaan sille maikalle, joka hävitti yhden mun vastauspapereista.
[/q]
Miten sitä voidaan pitää sun syynä? o_O
[q]mariq, 2.3.2009 11:23:
---
sapeli, 2.3.2009 09:58:
---
PS: Eiks jokaisella työpaikalla pitäis olla joku lääkekaappi tms - sieltä vois löytyä buranaa?
---
Mul on semmoi käsitys ettei työpaikalla ees saisi olla lääkkeitä.. Näin muistelen et pomon kans joskus oli puhetta, että työnantajalei saa pitää lääkkeitä saatavilla; jokaisella saa olla omia jossain omassa jemmassa, mut yleisessä jaossa ei.
[/q]
Muistaakseni (= edellisestä duunipaikasta kuultua) saa olla jotain tavallisia särkylääkkeitä jne, mutta niitäkin vain tietty määrä (tyyliin yks paketti). Meilla taitaa olla vaan laastarikaappi.
5 vuotta :(
Kenia ja Kenian vaalit siksi, että James on siellä :(
Kurkku semikipee :I Taistelu pöpöjä vastaan alkakoon!
[q]larpap, 11.8.2010 00:31:
---
Timce, 10.8.2010 21:14:
---
larpap, 10.8.2010 20:46:
vasen korva täynä vaikkua... onneks on perjantaina korvien tyhjennys aika terveys asemalla
---
Osta Remo-waxia. http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/6432100002501
Itsellä veti n. 5 vuotta sitten niin täyteen paskaa toinen korvakäytävä, että oli pakko käydä tyhjennyttämässä t-a:lla. Lääkäri suositteli tuota ja eiku apteekin kautta. Toimii, eikä terkkarillakaan tarvitse enää käydä.
---
no pitàà kàydà ostaa ku ei toi vanupoikkokaan auta enààn tai ei se ku pahenna tàllà hetkel ku tuntuu et se vaikku menis vaan syvemmàlle
[/q]
vanupuikoista on pelkkää haittaa korvien putsaamisessa.
Maailman kamalin liskojen yö. Nukuin ehkä kaks tuntia katkonaisesti. yyh.
[q]Annakins, 17.4.2010 18:12:
---
Annakins, 16.4.2010 08:48:
lennot peruttu, en pääse kotiin.
---
Huominenkin lento peruttu, oon jonottanu tunnin Arean puhelinpalveluun mut kukaan ei vastaa :/
[/q]
Puuh, pääsin vihdoin tänään aamulla yhteensä n. 5 tunnin odottelun jälkeen läpi. Lennot nyt siirretty tiistaille, mutta eipä sekään kovin hyvältä näytä...
[q]Annakins, 16.4.2010 08:48:
lennot peruttu, en pääse kotiin.
[/q]
Huominenkin lento peruttu, oon jonottanu tunnin Arean puhelinpalveluun mut kukaan ei vastaa :/
[q]Super-Kerttu, 26.4.2007 16:13:
---
Annakins, 26.4.2007 15:47:
Millon oot viimeks tarkistuttanu näkösi? Huomattavasti yleisempi päänsäryn syy kuin kasvain :D
---
Ulkonäkö tulee tarkistettua peilistä tuontuostakin..*nauru* Mut näköä tosiaan ei oo tullut tarkistettua..EHKÄ OLIS SYYTÄ! Tosiaan..Joskus pari vuotta sitten näkö oli vielä ihan jees..Mut äkkiäkös se rapistuu!
[/q]
Jep, kannattaa. Mä kävin tos vuos sitte ja hankin lukulasit. Enää ei hypi rivit, silmät väsyy paljon vähemmän eikä tuu sellasia friikkejä en-pysty-keskittää-katsetta-minnekään.kovin-pitkäksi-aikaa -hetkiä :D
kaikki menee taas ihan vitun päin vittua...
tissi hajos..nyyh
[q]candyraver, 26.1.2005 15:42:
kauheeta..mä oon ihastunu..toivottomasti..eikä se oo yhtään kivaa*nyyh*
[/q]
W0000t.. keneen sä oot menny oikees ihastuu?
Vitun vittu.
Äääää mä haluun nukkumaaaaann >:(
[q]mayah, 5.12.2006 05:51:
Paremman sijaan olo on pahempi. Hemmetin flunssa. Jotenkin kuvitttelis, että viikon kuluttua ensimmäisistä oireista pahin olis jo takana ja suunta ylöspäin. Mut ei ni ei. Hereillä kaks tuntia ennen kuin pitäis, kun kurkku sattuu niin kovasti että itkettää.
[/q]
Toi on varmaan se sama mikä mulla oli :(