päivän :(

Back to häröily O

Halipula.

Jotkut vitun runkkarit keksivät että voivat lainata mun autoa.

Samanlaisille tervesiä: HAISTAKAA NYT VITTU, MENKÄÄ TÖIHIN JA HOMMATKAA OMA TAI HAKEUTUKAA VIEROITUKSEEN VITUN NISTIT.

Anteeksi kielenkäyttöni. Tuommoset kusipäät vaan pitäisi lopettaa.

kipeeks tulossa, voi vittu.. huomisaamu on tällä menolla jotain sellaista minkä vois jättää väliin*uuh**nuha*

Jokainen päivä tuntuu edellistä pahemmalta. Ruoka ei maistu eikä uni poista väsymystä. Joka paikkaan sattuu...

Kurkku kipeä, tiskivuori tukkii koko keittiön, ikkunat niin likaset et vain puolet auringonsäteistä pääsee läpi ja koko kämppä ihan sekaisin Äh, ei jaksais siivota...

Ihan ylijärkky hedari ollu miltei koko päivän*poks*

luurit meni sit rikki, just kun piti tehdä parit kriittiset korjaukset yhtiölle!!!
eikä ole varaa uusiin/korjaukseen kun just käytiin ostamassa sisustus/remppatarvikkeita 900e!!

prkl!

Kuumeessa menossa työhaastikseen 15min päästä... Katotaas hetken päästä tuleeko :( vai :)

Mun aamu meni pilalle sen jälkeen ku luin hesarista sellasen pienen jutun 50 000 koiran tappamisesta. Aika raa´alla tavalla vielä ilmeisesti
Ymmärrän ja en ymmärrä, mut kuvottavaa silti.

[q]**Jenkar**, 9.6.2006 12:06:
---
sune, 7.6.2006 20:05:
KAIKKI huonosti. Oikeesti huonosti.
Tulis edes yks aamu ku viittis herätä ilosena.

---

mikäs on nyt huonosti?
[/q]

no tietäsit vaan...*justjoo* ..mikä ei olis

Flunssa. Viides pv on menossa. Olo on niin huono. :(

Eilen oli jotenkin tosi kärttynen olo kun oon nyt ollut 5 päivää ilman tupakkaa ja tuntuu välillä että Mutta arvelinkin että se vaatii sen että nukkuu sen yön yli ja nyt onkin ihan eri fiilis

[q]bubbelgum, 8.6.2006 22:54:
Halipula.
[/q]

[q]Steven Hoaks, 9.6.2006 08:14:
---
stimbeh, 9.6.2006 04:31:

*snap*

---

Lainas? Eli siis palautti kuitenkin kiltisti käytön jälkeeen vai *tekeytyy tyhmäksi*
[/q]

En sitten tiedä. Olivat vanteita ruuvaamassa alta kun poliisit sano niille moi. Mikä kertoo älykkyydestä. Noista vanteista saa edes kahvirahaa irti.

Jalat ihan rikki.. uusien kenkien ja SuperFlintin aikaansaamana :(

No ehkä mä selviän.

[q]Sinza, 9.6.2006 17:34:
Pitäs alkaa siivoo ihan hulluna *poks*...
[/q]

Voisit tulla tänneki siivoo*poks*

[q]__BeN, 9.6.2006 12:18:
Ei jokapäivä päikkäreitä *haukottel*, **tun aamuyötyöt
[/q]

Kyl siihe tottuu

[q]shine, 9.6.2006 19:21:
elämä se vaan kolhii koko ajan pikkuista. sattuu niin paljon.*nyyh*
[/q]

Kivulla on onneksi paljon opetettavaa.

Aivan Karmee*nuha* ja palelee vuoron perään, ja KESÄLOMAn pitäis alkaa maanantaina*uuh*

Pomo soitti tänään ja sanoi että kesätyö alkaa vasta heinäkuun alussa eikä ens viikon maanantaina.

O