päivän :(
Keijun blue cheese fraiche on iha karmeeta kuraa. Pilas mun kulinaristisen nautinnon :(
Kuunvaihde ja kvartaallin vaihde! Tällä viikolla paiskitaan ylitöitä! Ei vaan millään jaksais!
Nyt vois lievästi sanottuna todeta että ahdistaa, ja aika prkleesti.
Sossusta tuli edelleenkin vastaukseks vaan ei oota, ja ei tiedetä. Vanhaks menneet laskut kasaantuu pöydällä, ja vuokra pitäs maksaa huomenna.
Jos valmiiks on elämä ollu vaikeeta, niin kyllä toi jokakuukausinen sota noiden kanssa viimestään vie hermoromahduksen partaalle. Mut ai niin joo, eihän sillä oo väliä, mähän kuulun sinne kaikkien ihmisten matalimpaan roskasakkiin, jolla ei oo mitään oikeuksia valittaa, vaan pitäs tyytyväisenä kattoo vierestä kun toiset pallottelee edestakasin mun elämää koskevilla asioilla.
Yks pieni vinkki teille kaikille kanssaihmisille. Älkää ikinä menkö tekemään sitä "virhettä" että sairastutte. Tämä maa muka on hyvinvointivaltio, vitut.
Loma ohi ja takas töissä.
perkekkeleen ikkunaremontti. alkoi kesäkuun alussa, piti tulla valmiiksi juhannukseen mennessä. kuitenkin vielä tänäkin aamuna heräsin seitsemältä ihanaan piipitykseen, nakutteluun ja työmiesten huuteluun. ei loppua näkyvissä..
Töissä ja Suomessa dami reissun jälkeen
Ei pahemmin viikko voisi alkaa, haluun takas helvettiin täältä :(
Meillä oli niin sekis taksikuski TAAS kerran lauantaina, että kun äsken tajusin että mulla on se kuitti tallessa niin mietin että voiskohan siitä tehdä jonkun ilmotuksen jonnekin. Kylmät väreet tulee kun ajattelenkin miten pelkäsin henkeni edestä sen kyydissä kun se kaahas pitkin kapeeta katua 150km/h lasissa ja välillä vastaantulevien kaistalla huutaen kuinka hän on ajanut kymmenen vuotta rallia ja koskaan ei ole sattunut mitään jne. Näitä on tullut nyt sen verran paljon vastaan mulle ja kavereille tässä lähiaikoina (soitettu poliiseja kännissä ajavien perään jne.) että jos vaan tiedän mihin tehdä ilmoituksen niin teen sen. Saatais edes yksi koko ammattikuntansa maineen pilaava ja ihmishenkiä vaarantava paskakasa pois liikenteestä.
nojoo, sit tais mennä vielä enemmän ohi*eiei* nooh, sitten ei niin harmita*nauru* muisti heikkona vissiin... ---> päivän :( heh
[q]-Santtu-, 3.7.2006 10:42:
Meillä oli niin sekis taksikuski TAAS kerran lauantaina, että kun äsken tajusin että mulla on se kuitti tallessa niin mietin että voiskohan siitä tehdä jonkun ilmotuksen jonnekin. Kylmät väreet tulee kun ajattelenkin miten pelkäsin henkeni edestä sen kyydissä kun se kaahas pitkin kapeeta katua 150km/h lasissa ja välillä vastaantulevien kaistalla huutaen kuinka hän on ajanut kymmenen vuotta rallia ja koskaan ei ole sattunut mitään jne. Näitä on tullut nyt sen verran paljon vastaan mulle ja kavereille tässä lähiaikoina (soitettu poliiseja kännissä ajavien perään jne.) että jos vaan tiedän mihin tehdä ilmoituksen niin teen sen. Saatais edes yksi koko ammattikuntansa maineen pilaava ja ihmishenkiä vaarantava paskakasa pois liikenteestä.
[/q]
http://www.taksiliitto.fi/fi/suomen_taksiliitto/yleista/
eiks tonne vois? tai suoraan poliisille :P
ukko muuttaa tänään toisen naisen luokse jibbii
[q]Syder, 3.7.2006 09:30:
Metsään meni?
[/q]
Tervetuloa takas maan pinnalle *sydän*
Ahdistaa, itkettää, vituttaa..
Elämä ei vaan oo reilua..
Viikon :(:t samalla kertaa:
- pari päivää oli hirvee ahdistus siitä kun ei tiennyt mitä halusi ja tuli oikeasti isot valinnat eteen
- mahdollisuus että päätyy kauas monesta rakkaasta ihmisestä
- rahatilanne aika heikko
- pitää alkaa tukirumbaan
- vähän ikävä, mut toisaalta vähän ikävä ettei oo enemmän ikävä (tää on vielä mietinnässä)
nyt ei kyl tuu muuta mieleen
Oli kiva viikonloppu, mutta silti jäi jotenkin paska fiilis Sen enempää erittelemättä..
[q]wammi, 31.7.2006 07:53:
unihäiriöitä täälläkin liikenteessä:(
[/q]
Kuin myös samassa veneessä...*dissaa*
Voisin nukkuu
Vois olla parempi mieli
En ymmärrä..
Tuli nukuttua muutama hassu tunti ja vielä tosi huonosti välissä heräillen.
Isoisä sai sydänkohtauksen lauantaina ja nukkui pois Se sattui olemaan vielä tosi läheinen kun asui melkein naapurissa :(
Ja sitten noi synttärikemuilut jotka näyttää menevän ihan reisille, tajuton stressi
Lähtee kämppä (taas) alta... eipä stressaa, eipä.
Loistava päivä meni pilalle silleen *tsädääm*
G vitun G.
mä oon ollut tänään ilkeä. mut kerrankin näin. tää on välillä ihan kivaakin. :)