päivän :(
[q]nomic, 13.7.2006 12:26:
haluan jo parantua. :(
[/q]
Mäkin haluun että sä paranet.
j u m i t u s
ei pääse mistään minnekään
Eilen illalla tuli todella surullinen olo kun tajusi että erästä mulle läheistä ihmistä ei enää ole Lepää rauhassa, Rita *sydän*
vaihteeks pipi =(
Kakka.
Loman vika viikonloppu alkamassa, enkä oo keksinyt mitään kivaa tekemistä.
Vaihtoehtoja on, mutta mikään ei tunnu onnaavan:
Asuntomessut - Ei, en halua tehdä nyt mitään selvinpäin.
Endless Summer Party - Olisi lähdössä vaan kaksi ihmistä, joista kumpikaan ei haluaisi olla kuski. Autokin on ihan ehkä.
Tammerfest - Nähty. Ei mitään uutta. Vaatisi kalliihkon hotelliyön.
Uunisaari - Plääh. Ei mun juttu.
Berliini - Liian vähän aikaa käytettävissä.
Mökkireissu - Niinno. Mut sinne pääsee mikä viikonloppu tahansa.
Koneisto - Nouwei.
Kalsarikännit kotona - Voisko ankeempaa loman päätöstä enää olla?
Kohta on maanantai ja sitte mä itken, miten paskaa on olla taas töissä, kun haluis olla tekemässä sitä ja sitä kivaa. Nyt kun vois tehdä, en keksi mitään. Oisko tää jo Maijan And isn't it ironic -topikin arvosta? :)
Digiboksi sanoo koko ajan "Please, wait..." eikä mitään tapahdu hitto ku jäi leffa kesken
[q]äm, 14.7.2006 12:27:
Kakka.
Loman vika viikonloppu alkamassa, enkä oo keksinyt mitään kivaa tekemistä.
Vaihtoehtoja on, mutta mikään ei tunnu onnaavan:
Asuntomessut - Ei, en halua tehdä nyt mitään selvinpäin.
Endless Summer Party - Olisi lähdössä vaan kaksi ihmistä, joista kumpikaan ei haluaisi olla kuski. Autokin on ihan ehkä.
Tammerfest - Nähty. Ei mitään uutta. Vaatisi kalliihkon hotelliyön.
Uunisaari - Plääh. Ei mun juttu.
Berliini - Liian vähän aikaa käytettävissä.
Mökkireissu - Niinno. Mut sinne pääsee mikä viikonloppu tahansa.
Koneisto - Nouwei.
Kalsarikännit kotona - Voisko ankeempaa loman päätöstä enää olla?
Kohta on maanantai ja sitte mä itken, miten paskaa on olla taas töissä, kun haluis olla tekemässä sitä ja sitä kivaa. Nyt kun vois tehdä, en keksi mitään. Oisko tää jo Maijan And isn't it ironic -topikin arvosta? :)
[/q]
miauljoonapilkki!
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=9795
Ahdistus.
Aikaero painaa enka meinaa millaan tottua kaikkialla huutaviin ilmastointilaitteisiin... Nythan on kesa!!!
Urakka kusee .... isolla kaarella :(
ylläriseksi auttaa..
Yksi päivä ja mulle on tehty jo kolmet oharit.
One of these days...
Ylähuulessa sisäpuolella haava. AU! Ei pysty ees kunnol puhumaan, saatikka hymyilemään tai syömään kun SATTUU!!
Olen selvinpäin ja menin juttelemaan humalaisen kanssa. Keskustelu eteni niin että nyt tiedän enemmän kuin kuuluisi. Tyttöä kaduttaa huomenna ja minä olen ikävässä välikädessä, koska tiedän liikaa.
Kunpa en olisi mennyt takaisin tuonne rokkialueen laitamille. Jälkiviisaus*hmph*
[q]tumpsi, 14.7.2006 12:42:
miauljoonapilkki!
[/q]
Jotenkin mun on vaikea innostua tostakaan, kun se on niin... tampereella.
Hietsussa oli kylmä ! *brr*
Onko kesä jo lopussa? *panikoi*
äärimmäisen tylsistynyt.
Hirvee ähky ku söi tyhjään mahaan bangladeshilaisen kaverin tekemää herkkuruokaa ihan liikaa mut
Kauhea olo, jota ei itsekään ymmärrä. Pitkästä aikaa ihan vitun paha olla. Tekis mieli ryömiä jonkun kiven alle ja jäädä makaamaan sinne.
Niin ja juuri kuulin, että Juuso, mun koira, ei taida elää enää tämän kesän yli.
Ja päivä senkun paranee...
takas duunissa, loma oli ja meni. vituttaa niin ettei eteensä näe. voi perseen perse.