päivän :(

Back to häröily O

[q]-Santtu-, 24.7.2006 16:19:
Olin jotenkin siinä uskossa että palkka olis tullu tänään, mut kai se sit tulee huomenna Toivottavasti.
[/q]

Tulihan se palkka sieltä. Mut kivana yllätyksenä olivat sitten vähentäneet tämän kuun palkasta mun syyskuussa olevan 2vkon palkattoman loman*dissaa* Saatana*eiei*

Ja varsinainen tän päivän :( on vasta se että just kun oli semmonen mukava tunne, kiva olo ja tosi hyvä mieli kaikesta niin eikös samantien ollakin taas menossa perse edellä puuhun*toktok*

mua vituttaa niin paljon et purskahdin itkuun. :/

[q]-Santtu-, 25.7.2006 11:35:

Tulihan se palkka sieltä. Mut kivana yllätyksenä olivat sitten vähentäneet tämän kuun palkasta mun syyskuussa olevan 2vkon palkattoman loman*dissaa* Saatana*eiei*

[/q]

Kävisin kyllä kitiseen tosta. Voiko muka vähentää jo tehdystä kuukauden työstä pois kaksi viikkoa, joita ei ole vielä ollut poissa? Ei kyllä mun mielestä, ellei näin ole erikseen sovittu.

[q]Loyal, 27.7.2006 08:10:
Vituttaa tää kesä, kun ei pysty kunnolla treenamaan eikä nukkuman kuumuuden takia.
Tulis jo talvi...
[/q]

Hanki tuuletin ja lopeta pahanilmanlintuna oleminen.

[q]-Santtu-, 25.7.2006 11:35:
---
-Santtu-, 24.7.2006 16:19:
Olin jotenkin siinä uskossa että palkka olis tullu tänään, mut kai se sit tulee huomenna Toivottavasti.

---

Ja varsinainen tän päivän :( on vasta se että just kun oli semmonen mukava tunne, kiva olo ja tosi hyvä mieli kaikesta niin eikös samantien ollakin taas menossa perse edellä puuhun*toktok*
[/q]

Mutta kyllä se huominen tulee ja sieltä puusta pääsee pää edellä alas*pepsodent*
Jaksamisia työpäivään *hali**nalle**hali*

[q]nethr, 23.7.2006 23:24:
Loma loppu :( ja krapulakin varmaan tulossa taas.... :( :( :(
[/q]

joo sama homma täällä *nyyh*....sitä jo niin ehti tottuuu.....

[q]KoskiLintu, 25.7.2006 11:50:
---
-Santtu-, 25.7.2006 11:35:
---

Mutta kyllä se huominen tulee ja sieltä puusta pääsee pää edellä alas*pepsodent*
Jaksamisia työpäivään *hali**nalle**hali*
[/q]

Kiitsa

Joo, ja vaikka vähän mustelmia tuliskin niin ne paranee. Ei tässä auta kun yrittää positiivista ajattelua vaikka välillä murjottaminen tuntuu paljon helpommalta..

[q]Pikkis*, 25.7.2006 11:53:
---
-Santtu-, 25.7.2006 11:35:

---

Kävisin kyllä kitiseen tosta. Voiko muka vähentää jo tehdystä kuukauden työstä pois kaksi viikkoa, joita ei ole vielä ollut poissa? Ei kyllä mun mielestä, ellei näin ole erikseen sovittu.
[/q]

Njoo, kävi mielessä kanssa. Mut luulen että ne jokatapauksessa ei tee uutta palkka-ajoa ton takia, saisin sen seuraavassa palkassa takaisin ja sitten se taas seuraavassa lähtis.. Eli jokseenkin tuntuu turhalta. Mut aina voi kysyä..

Mjoo, tuntuu helvetin tyhmältä mut tuli paha mieli ihan idioottimaisesta pienestä letkautuksesta..

Mua alko jomottaa vasemman käden peukaloon. Syy on se, että eilen töissä yhdellä herralla meni muhun ja työkaveriin hermot. Se otti mua kädestä kiinni ja alkoi huutaa, että "nyt se käsi pois siitä". No en paljoa saanut kun tämä piti siitä kiinni. Seuraavaksi tämä huutaa "nyt saatana se käsi kauemmas tai lyön". En edelleenkään saanut sitä kättä pois joten tämähän sitten huitas.

[Onkohan tuo nyt sitä miesten logiikkaa? *tirsk*]

Tää päivä on itse asiassa ollut ihanin pitkiin aikoihin ja oon tosi hyvällä tuulella, mutta yllättävän helposti jomotus vie mielen matalaksi.

taas yks vapaapäivä, joka menee ihan hukkaan. Apaattinen fiilis eikä tee mieli tehdä mitään. Vois mennä nukkuun ja toivoo et huomen olis parempi päivä

[q]bubbelgum, Eli samat fiilikset ku tällä tytöllä ollut tässä jo pari päivää putkeen...
[/q]

No jee, meillähän menee taas niin vallattoman hyvin että voitais vaik perustaa joku terapiaryhmä onnettomille luusereille.
Ite taas kerran siinä tilanteessa et ei pysty tyytymään kahesta siihen heikompaan, vaikka toinen ei periaatteessa oo ees vaihtoehto.
Ja mitäs siintä jää taas käteen muuta ku paskaa..

pää hajoo

[q]Zeratul, 25.7.2006 19:06:
No jee, meillähän menee taas niin vallattoman hyvin että voitais vaik perustaa joku terapiaryhmä onnettomille luusereille.
[/q]

Heh, semmonen on jo olemassa, ja se löytyy ircistä.

Eli ei muuta ku joinimaan joko HardNrg.fi:lle, tai sit #monivammaiset.

ei helvetin helvetti nyt ei kyl tuu mistään mitään

[q]bubbelgum, 25.7.2006 19:54

Heh, semmonen on jo olemassa, ja se löytyy ircistä.

Eli ei muuta ku joinimaan joko HardNrg.fi:lle, tai sit #monivammaiset.
[/q]
No en kyl oo hajottamassa niitä viimesiä aivosoluja irkkaamiseen.
Eiks se riitä et sait mut ylipuhuttuu tähän hullujenhuoneeseen?

Oon vaan aivan sekasin tällä hetkellä.

[q]Riku, 25.7.2006 13:29:
Kertaalleen leikatusta polvesta meinasi taas aamulla mennä luu sijoiltaan :(
[/q]

*super**hali* Mä oon säästyny toistaiseksi viellä leikkauksilta mut jo muutaman kerran menny polvi pois sijoiltaa ja lukuisia kertoja meinannu vain mennä.. kipu on ollu ei niin kivasta päästä. toivottavasti helpottaa pian. *sydän*

Iski saamarin kova päänsärky Taitaa tulla migreeni, tosi hauskaa

Inhottava olo, tuli sitten eilen juotuu jonkin verran (tietää päänsäryn määrästä ettei se jääny yhteen drinkkiin). Muru vihainen mulle ja kaikki tuntuu kaatuvan päälle. Ite taas mokasin...

O