päivän :(

Back to häröily O

[q]Viivi, 29.8.2006 12:13:
Vanhassa vara parempi; ei kannata luottaa kehenkään eikä välittää kenestäkään. Siinä käy vain huonosti.
[/q]
Tämän kuin oppisi vielä nuorena niin ois kyllä ehkä pirteämpi itsekin.

[q]Loyal, 29.8.2006 14:37:
Vittu silmäåt palo hitsauksessa ja nyt aurinkolasit päässä pimeesä huoneessa ainakin 3 päivää. Tää kipu on vittu hirvee!!!!
[/q]

Auts. Missäs oli suojalasit?

[q]Ameeba^, 3.1.2007 02:37:
Taas iski hirvee yksinäisyyden tunne :(
[/q]

tunteista ehkä se pahin

Just kun alkaa jalka paranee hyvin ja perjantain pääsis takas duuniin ni eiköhän se iske sit v***u flunssan päälle ja kaameen olon*nuha* En jaksa olla enää yhtään ylimääräistä päivää himas*eiei*

[q]mardis, 29.8.2006 14:54:
Väsyttää ja flunssa tuloillaan.. *nuha**uuh*
[/q]

Buranaa aamuin illoin, Beroccaa poretabletti päivässä ja Strepsilsiä parin tunnin välein. Ja lämmintä ylle tottakai. Tollasen kuurin kun alottaa heti ensimmäisistä oireista alkaen niin ei pääse pöpöt maaliin asti.

Partaan sattuu ja kiroiluttaa.

[q]mayah, 29.8.2006 15:27:
---
wiwi, 29.8.2006 15:10:

Partaan sattuu ja kiroiluttaa.
---
Ei voi sattuu, ku oot tyttö.
[/q]
Niinhän sitä luulis.

:(

Voi vittu mulla taitaa olla angiina taas. Kerkesinhän olemaan kai MELKEIN KAKS VIIKKOA terve, jee!

En päässyt kurssille mille olisin halunnut, koska kyseinen kurssi ei ole mulla pakollinen ja omaan väärän koulutusohjelman. Opintopisteet olis kyllä riittänyt sisäänpääsyyn jos niitä olis vaan katsottu. V*ttu mitä rasismia, argh.

Duunit
Pää levii!

En keksi enää yhtäkään asiaa joka vois mennä vielä enemmän päin v*ttua kun mitä kaikki on jo mennyt. Jatkuvasti ihan romahduspisteessä. Saa nähä koska pää sanoo lopullisesti

Ajokortti menee hyllylle viikon päästä. Sain sentään viikon lykkäystä rangaistuksen toimeenpanolle.

[q]blastic, 29.8.2006 14:53:
---
Loyal, 29.8.2006 14:37:
Vittu silmäåt palo hitsauksessa ja nyt aurinkolasit päässä pimeesä huoneessa ainakin 3 päivää. Tää kipu on vittu hirvee!!!!

---

Auts. Missäs oli suojalasit?
[/q]Hitsasin muutaman kiinnikkeen vaan ilman suojalaseja, myöhemmin laitoin ne päähän,
mut vahinko oli jo sattunut. Kumma juttu että ei tuntunut ennen nukkumaan menoa mitään, mut puoli tuntia siitä ne oli kuin tulessa. Eikä voinu enää avata niitä. Kun piti silmät kiinni, niin kännykän näytön valo poltti silmiä silmäluomien läpi, niin herkät ne silmät oli.. Nyt onneksi niin kova lääkitys, että silmät pysyy itsestään vain raollaan

heräsin turhan myöhään kun tuli valvottua*eiei*

Mun pitäis roudaa alakerrasta kaksi lavallista tavaraa vielä alempaan kerrokseen, mikä tarkoittaa sitä että joudun tekee oikeita töitä töissä...

Mun salitreenit ei oo päässy edes alkamaan. Ekax oli muuttohässäkkää ja työn alkamista loman jälkeen, nyt iski kaamee flunssa. Harmittaa huolel, ku mitään kehitystä ei pääse tapahtumaan prkl*poks*.

[q]Super-Kerttu, 30.8.2006 14:00:
No sepä se, kun mä nukunkin yksin..*igor*
[/q]
No ne on ne unet...

[q]astaroth, 30.8.2006 10:10:
tulin sitten kipeeksi tänä aamuna. joka paikkaa särkee ja kohta pitäisi lähteä töihin
[/q]

[q]Cjet, 30.8.2006 13:21:
Mun pitäis roudaa alakerrasta kaksi lavallista tavaraa vielä alempaan kerrokseen, mikä tarkoittaa sitä että joudun tekee oikeita töitä töissä...
[/q]
Melko vakavaa... Mites saikun laita?

Juuri näin.

O