päivän :(

Back to häröily O

On ollu huono olo koko päivän ja muutenki tosi aneeminen fiilis. Mikää ei oikee tunnu piristävän

Olin ekaa kertaa tollasella kurssilla, mikä on tarkotettu taidekouluhin pyrkiville. No ensinnäkin oon vissiin ainoa, joka EI oo päässy vikaan vaiheeseen Taikin pääsykokeissa ja oli AINOA joka EI saanu kotitehtäviä Vittu. No mutta voin mä harjotella ilman varsinaisia tehtäviäkin.

Vittu

Liikaa univelkaa. Ei väsytä iltaisin, mutta koulussa taas päivisin väsyttää ja ei oikein jaksa tehdä mitään, voimat lopussa ja keskittymiskyky huono. Ja vielä kun tätä on jatkunut jo muutama viikko. Pitäisi aika lailla kiriä sitä unimäärää. Jos nukkuisi muutaman päivän putkeen. Ei myöskään oo tullut syötyä kovinkaan paljon viime aikoina

Vähän huolettaa oma terveys

Tänään tallustellessa pois YleX-risteilyltä odotti kyllä aika näky. Nainen suojakopin takana itkien ja poliisit kuvaamassa jokaista tulijaa 2xvideokamera + 1xdigijärkkäri. Tiedä sitten mitä oli tapahtunu, mut aika selvästi oli tunnistamisesta kyse. Pahoin pelkää, että oli seksuaalirikos. Tuli aika :( olo

Aamuisin ei huvita nousta, eikä mennä töihin.
Iltaisin ei huvita tehdä muuta, kuin nukkua.
Viikonloppuisin ei huvita mennä minnekään.
Istun siis taas yksin himassa ja suunnittelen
nukkumaan menoa. Mitenkähän sitä sais ittensä
taas kiinnostumaan ylipäätään mistään?

[q]Zenni, 25.9.2006 20:19:
On ollu huono olo koko päivän ja muutenki tosi aneeminen fiilis. Mikää ei oikee tunnu piristävän
[/q]

*lohduttel**uuh*

hitto. itkenkö oikeasti jos myönnän että itkettää..?

*grr**grr**grr**grr* "#=?°°°°°!!=!""#)U"#%)#%=)(("#% *grr**grr**grr**grr*

työkoneeni, rakas macintosh power pc:n finder on sanonut sopimuksensa irti. Olenhan tässä prosessissa rekisteröitynyt mac keskustelufoorumille, josta olen saanut paljon ystävällisiä neuvoja ja oppinut paljon kikka kolmosia. Valitettavasti mikään ei auta ja aivan kuin ärsyttääkseen itseäni lisää, jouduin soittamaan ATK avun paikalle. Olisin niiiiin halunnut saada tämän asian selviimään omatoimisesti, se olisi ollut niin palkitsevaa

Veltto ja vetämätön olo *poks*. Ei jaksais tehä yhtään mitään, mut silti pitää kökkii tääl duunis viiteen asti *uuh*.

[q]Ana-5000

oho mä en nähny sitä, ihmettelinkin et miks ne siinä kuvaa, peittelin naamaa kun aattelin et ne kuvaa vittuillaksee vaan.
[/q]

En mä ainakaan muuta siihen keksiny syyksi ... Tuskinpa ihan vittuillakseen niitä mimmejä siellä pleksihässäkän takana piti

Mun taipumukseni saada pienistä asioista niin paljon harmia taas on käyny näin ja oon sen takia paskana. Omapahan on vikani...

[q]zaler, 26.9.2006 11:54:
ihan kipee hedari.. *toktok* onneks sain saikkua
[/q]

Det samma, paitsi ei ole varaa ottaa (palkatonta) saikkua.

Tentit tuli bumerangina takaisin. Ainakin kolme niistä voin suorittaa tuossa lokakuussa, mutta yksi (pakollinen) on tarjolla vasta ensi keväänä. Ylimääräisestä opiskeluajastakin on jäljellä n. 2kk.

Voihan pilu!

Bläärgh, vittu mistään tu mittää :E

kiintolevy hajosi.. siin meni sit kaikki kuvat, musat ym. mistä se tiesikin iskeä just silloin kun vähiten on rahaa ostaa uutta. *mököttää*

[q]nomic, 26.9.2006 22:32:
v*tuttaa.
[/q]
tuu tänne, saat halin

Selkä taas vitun kipeä :I

[q]Tyeicha, 26.9.2006 16:09:
kiintolevy hajosi.. siin meni sit kaikki kuvat, musat ym. mistä se tiesikin iskeä just silloin kun vähiten on rahaa ostaa uutta. *mököttää*[/q]
Hajonneen kiintolevyn tiedot saa kyllä todennäköisesti palautettua. Halpaa se ei kuitenkaan ole, joten eri asia on, kannattaako tietoja yrittää palauttaa.

Tietojen palautus.
Miten toimia tietojen kadottua.

"...jos tiedonpalautus epäonnistuu, emme laskuta työstä senttiäkään."

Paha olo vielä... Oksennustauti on kyl niin perseest! Plus on niin tylsää ja pää hajoo, ku joutuu olee neljän seinän sisäl.

O