päivän :(

Back to häröily O

Miten tuntuukaan niin pahalta että voisi oksentaa

[q]RujoNic, 17.1.2010 13:57:
tää on khyl ikuinen :( ... Helsingin oma bilekulttuuri ja sen sulkeutuneisuus. ja porukan asenne sen muuttamista kohtaa!!
[/q]

Mitäs siinä on vialla, noinniinkun lyhyesti selitettynä?

Oma :(
Fyssarin jumppaohjeita testattu 2 iltaa ja piru että tekee kipeetä. Ja ton helpommaks ei voi enää jumpatkaan mennä, BUU!!

Vanhuuden mukana kuulemma tulee kaikennäköstä kramppia ja rempantarvetta, mutta jos mulla nyt on jo kaikki rikki ni mitä sit muka voi enää hajota myöhemmin? :P

e: Ja miks mäki aina kirjotn vaan tänne topikkiin näitä mökötysviestejä, ihankun mun elämä ois vaan paskaa :D

On tää kans 1½kk opiskelijana ja jo nyt saa miettiä opintotukien palauttamista. Edellisen työpaikan (kesäloma-aikana) palkka takasi sen, että nyt on tulorajat kohta täynnä. Millähän sitä eläis loppuvuoden *täh* Vittu...

vaasan paikallisliikenne! *toktok*

kivaa lähtee huomenna aamulla kävellen n. 7km
päähän töihin jossain lumisohjossa kun bussit ei
voi kulkea ihmisten aikoihin!

[q]#nomulti, 12.10.2006 15:40:
Paitsi volkkarin uusi mainos on hauska, se missä kärpänen vie sammakkoa
[/q]

Mä ajoin sitä autoa eilen. Oli pehmein ajokokemus koskaan :D

[q]Ana-5000, 27.10.2006 15:36:
---
k1mm0, 27.10.2006 15:06:

[tilitystä pyykkituvasta]

---

Ton takia mä ostin oman pesukoneen...
[/q]

se olis luksusta, mutta onneksi ei tarvi siihen itse vielä
investoida kun lähes naapuriin muuttaa pyykkikoneellinen
kaveri, joka jo lupasi lainata konettaan <3

Ruotsin kokeen 5-

[q]Hyzenthlay, 13.10.2006 10:34:
On tää kans 1½kk opiskelijana ja jo nyt saa miettiä opintotukien palauttamista. Edellisen työpaikan (kesäloma-aikana) palkka takasi sen, että nyt on tulorajat kohta täynnä. Millähän sitä eläis loppuvuoden *täh* Vittu...
[/q]

Just kävin tekee ilmoituksen että "tahdon" palauttaa toukokuun tuen. Olen kyllä syksyn osittain töissä mut kyl täs silti saa miettii mistä sen +400 repis..

ei oo helppoo olla miä

Suututtaa niin vitusti

-ala-arvosesti menny matikantentti
-sonera lähettelee mulle perusteettomia laskuja ja uhkaa perinnällä
-pitäs ottaa yhteyttää yhteen työterveyspalveluun, jonka numeroo en tiedä
-perjantai. opispa jo maanantai

Joo niinpä. Kyl tuntee olevansa aika puun ja kuoren välissä (vielä kun kaikki saadut tulot on menny mm. laskuihin)

[q]anis, 9.4.2008 18:03:

Joo pitää yrittää *hymy*: Noh, pe pitää kumminki olla Lahdessa ni siihen mennessä on PAKKO tervehtyä ; )
[/q]

Heh,oikee asenne :D

no hemmetti..päästiin sonic 2 viimoseen vastukseen ja ei päästy sitä läpi...keuttaaa

Harmittaa kun en pääse Finrg-säde bibbaloihin huomenna ku mul o lenttispeli huomen ja ylihuomen En ois tahtonukkaa jamittelemaan niih joulukuussa sitten

[q]lostgone, 13.10.2006 18:21:
Yritä vaatia heiltä käsittelyistä paperinen versio ja että joku ihminen ottaa vastuulleen asian oikein hoitamisen (eli pyydä nimi).

Itellä meni 1,5 vuotta Sonerasta eroon pääsemisessä. mm. tein 2 kirjallista irtisanomista ja silti laskua tippui 3 kk välein.*dissaa*
[/q]

Huh... Kuka ÄÄLIÖ siellä hoitaa noita asioita

Joulu. liikenne.

[q]Hyzenthlay, 13.10.2006 16:13:
-sonera lähettelee mulle perusteettomia laskuja ja uhkaa perinnällä
[/q]Yritä vaatia heiltä käsittelyistä paperinen versio ja että joku ihminen ottaa vastuulleen asian oikein hoitamisen (eli pyydä nimi).

Itellä meni 1,5 vuotta Sonerasta eroon pääsemisessä. mm. tein 2 kirjallista irtisanomista ja silti laskua tippui 3 kk välein.*dissaa*

Mut (nykyään) elämä on.. vaivatonta.

Vähän turhan kiire päivä

pää sekoo neljän seinän sisällä.

[q]Kirsikka, 13.10.2006 20:07:
-clip-
[/q]

& *super**hali* Tiiän miltä susta tuntuu.

O