päivän :(

Back to häröily O

meidän talon hissi temppuilee... pelottavaa... näihin taloihin tehtiin kesän aikana kaikkiin hissirempat ja joka taloon tuli sellai uudenaikanen avaruushissi... meidän talon hissin pitäisi aina palata alakertaan (jos esim mä oon mennyt neloseen ni se lähtee sit ite alas)

no tänään se jumitti kolmosessa eikä liikkunut mihinkään... naapuritalossa oli hissi tipahtanut vitosesta alaspäin just oli kaveri kerennyt kyydistä pois ni oli tippunut... ei tietty alas asti ku on ne stopparit ja jne mut hirvee meteli siit oli lähtenyt... ja nyt meidän talon ja toisen naapuritalon hissiä on käyty tänään korjaa... apuva... mä en uskalla käyttää niitä mut lähinnä pakko noiden mukuloiden takia.... iiiiiik

toivottavasti nyt toimis...

Korvaan sattuu asteittain. Kipu on välillä aika paha.

Ei ny kiinnostais tulla kipeeks, ei niin yhtään.

Hävittii sitte prihoille ihan pystyyn 3 - 0 VITTU! pelattii nii päi vithua ja kauhee hässäkkä ja säätö ja ARGH!!!!!!! Vituttaaaaaaa

tääl sato ensin räntää ja lunta ja nyt vettä.... =(

[q]Mellu-, 21.10.2006 16:54:
Hävittii sitte prihoille ihan pystyyn 3 - 0 VITTU! pelattii nii päi vithua ja kauhee hässäkkä ja säätö ja ARGH!!!!!!! Vituttaaaaaaa
[/q]

Jouduin äsken tekemisiin tosi inhottavan kännisen miesasiakkaan kanssa :( Ensin se huus ja rähis mulle ja sitte huusin takasin. Sitte se kerto mulle et oon nätti ja se tahtois joskus nukkua mun kanssa... yrh. lopuks se vei yhen sipsipussin johon sitte rähisin sille jotaki, mistä ei ollu mitään apua. ja nyt vaan hirvittää et se tulee viel takasin. Ihanaa olla viel pari tuntia tääl yksin.. Nyt ois niin parasta jos tuntis ees jonku täältä, joka vois tulla mun turvaks ja saattaa kotiin ton pimeän metsän läpi :(

Kamerasta särkyi linssi ja sen joutuu nyt viemään takuuvaihtoon = pitkä aika taas ilman kameraa ://

[q]Syder, 20.10.2006 15:19:
---
Syder, 11.9.2006 14:40:
Vituiks män vapaussota, kiitti ja moi.

---

koin äskettäin dejavún
[/q]
Ja sama meno jatkuu, kunnon putki pääl

Ei vittu, ei taaskaan kutsua amk pääsykokeisiin...Tää on ihan perseestä!

[q]Jutu, 22.10.2006 01:08:
On sitten selkä kipee ja sattuu ihan pirusti kun kumartuu
[/q]

Tota kestää hyvänaikaa. Itsellä äityi niin pahaksi, että joutuivat elvyttämään, jonka johdosta mulla on nyt rintalastakin kipee. Mitenkään ei ole hyvä olla.*grr*

Asiat menee vaa huonompaan suuntaan. Ihan paska päivä, ja jatkuuki vielä, vittu.

Tänään enimmäkseen on tehnyt mieli lyödä itseäni vasaralla.
Mut se on ihan okei. Kai.

Kummallinen paha olo ollut jo perjantai illasta asti. Perjantaina oksentelua ja muina päivinä vain koko ajan sellainen olo, että kohta tulee ylös. Nytkin tosi heikko olo. Ruokaa ei tee mieli, koska pelkään sen tulevan heti ulos samaa kautta mitä meni sisään.

Mun lempipaitaan tuli hirvee reikä kun vetäsin sen päälle. Ei pitäis käyttää huuhteluaineita, haurastuttaa liikaa. Noh, kai sen saa korjattua. Lisäks on viel vähän darranen olo eikä yhtään jaksais lähtä duuniin.

Parin tunnin yö unet, Hirvee päivä tulos ja tosi paska olo :\

Paska sunnuntai. Ei oikein aika riittänyt kaikille suunnitelmille kun tuli nukuttua piiiitkääään eikä muutenkaan hommat oikein sujunu.

Pimeetäkin alkaa oleen. Vituttaa miedosti.

Tää olo*uuh*

flunssa iskemässä taas päälle

Paha olo jatkuu edelleen. Nyt taas ruuan jälkeen tuntuu, että kohta tulee oksennus

TAAS kipeenä! *igor**whaat**senkin*

..kurkku kipeenä ja lämpöilyä... Viimeks n. kuukaus sitten oli VAIN 2 vkoa lämpöilyä...
*keleittuaatana*

O