päivän :(
kuinka vitun huono pitää firman **** olla!?!!1 *toktok*
Eiks tää kipu koskaan lopu
3 tunnin päästä pitäs herätä töihin .. uni ? missä olet ?
R.I.P. Julius -kissa
Mun siskon (mullekin hyvin rakas) vanha herra kuoli viime yönä.
perkeleen perkele.
nyt ottaa aivoon ja kovaa.
tahdon pois tästä työpaikasta.
voi lopu jo tämä tuska!
Prkl ku osaa olla hermot kireällä. Ei voi keskittyä omiin hommiinsa vaan liian iso osa ajasta kuluu kaikenlaiseen jonninjoutavaan, jotka ovat olevinaan tärkeitä asioita. Onhan ne prkl tärkeitä, mut ku niist pitää tehdä ihan helvetinmoista paperisotkua uudestaan ja uudestaan ihan vain byrokratian takia. Paperihommien tekeminen on kaikkien etujen mukaista, mut välillä tulee kyl miettineeksi miten moni homma voisi mennä eteenpäin ja ihan sujuvasti ilman ylimääräisiä paperilla tehtäviä päivänselviä toteamuksia.
Mä meen kuntopiiriin purkaa aggressioita stna...
Maailman suloisin koira oli saanut jo kodin...
Etsintä jatkuu
Oikeastaan tää on päivän
Joku oli pöllinyt mun pyörästä satulan ja satulaputken yön aikana. Ei voi tajuta mitä joku pelkällä satulalla tekee, kun ne usein ei keskenään ole yhteensopivia, eikä tollasen jälleenmyyntiarvo ole paljon mitään. En pääse nyt ajamaan töihinkään, ennen kuin saan jostain hankittua uuden. Eikä kotivakuutuskaan tollasia korvaa, jää reilusti omavastuun alle.
Prk. Prk. Prk. *släp*
Sain hetki sitten tietää että mun rakkaalla mummilla on todettu syöpä *nyyh**uuh*
[q]Jammailija, 26.10.2006 13:36:
Prkl ku osaa olla hermot kireällä. Ei voi keskittyä omiin hommiinsa vaan liian iso osa ajasta kuluu kaikenlaiseen jonninjoutavaan, jotka ovat olevinaan tärkeitä asioita. Onhan ne prkl tärkeitä, mut ku niist pitää tehdä ihan helvetinmoista paperisotkua uudestaan ja uudestaan ihan vain byrokratian takia. Paperihommien tekeminen on kaikkien etujen mukaista, mut välillä tulee kyl miettineeksi miten moni homma voisi mennä eteenpäin ja ihan sujuvasti ilman ylimääräisiä paperilla tehtäviä päivänselviä toteamuksia.
Mä meen kuntopiiriin purkaa aggressioita stna...
[/q]
tuo on huomattu omakohtaisestikkin että asiat jotka voitaisiin organisoida helposti silleen että; "täytät yhen paperin ja viet sen paikkaan a ja se on sillä valmis" pitää yleensä hoitaa silleen että saatat päätyä lähettämään saman paperin samaan paikkaan uudestaan tai ainakin se pitää lähtettää miljoonaan paikkaan, vaikka sitä selkeesti tarvitaan vaan yhdessä
[q]jesus, 26.10.2006 09:40:
R.I.P. Julius -kissa
[/q]
[q]UnityF, 26.10.2006 14:50:
---
jesus, 26.10.2006 09:40:
R.I.P. Julius -kissa
---
[/q]
Kiitos.
kouluun pitäis lähtee kohta*uuh*
[q]Jago, 26.10.2006 15:01:
tuo on huomattu omakohtaisestikkin että asiat jotka voitaisiin organisoida helposti silleen että; "täytät yhen paperin ja viet sen paikkaan a ja se on sillä valmis" pitää yleensä hoitaa silleen että saatat päätyä lähettämään saman paperin samaan paikkaan uudestaan tai ainakin se pitää lähtettää miljoonaan paikkaan, vaikka sitä selkeesti tarvitaan vaan yhdessä
[/q]
Se voi esim johtua siitä että väliin eksyy joku -kele- jolle on liian vaikeaa ottaa siitä paperista kopio ja lähettää se sitten eteenpäin*grr*
Tai yleensäkään ajatella että onkohan tässä paperissa nyt ehkä jotain sellaista tietoa jota joku muu tarvitsee ENNEN kuin minä itse mappaan sen tuohon alimmaiseksi*igor*
[q]domi, 16.11.2006 17:46:
Ei muutakuin uudelleenasennus
[/q]
Joo, kunhan löytäisi sivun mistä ladata se (jos nyt edes muistais kunnolla mikä se ohjelma oli) ja jos kone ei temppuilis noitten asentelujen kanssa.
Äh, menee niin helposi hermot tämmösen kanssa kun yksin väsää
Alkoipas päivä hyvin... :) Ei siis ihme että se on jatkunut niin että kaikki on mennyt ihan päin tiedätkyllämitä.
[q]Pätkis, 26.10.2006 17:09:
---
Jago, 26.10.2006 15:01:
---
Se voi esim johtua siitä että väliin eksyy joku -kele- jolle on liian vaikeaa ottaa siitä paperista kopio ja lähettää se sitten eteenpäin*grr*
Tai yleensäkään ajatella että onkohan tässä paperissa nyt ehkä jotain sellaista tietoa jota joku muu tarvitsee ENNEN kuin minä itse mappaan sen tuohon alimmaiseksi*igor*
[/q]
jep. mutta hirveen useesti johtuu myös siitä että tietyt toimistot ei kommunikoi keskenään ja ne tekee päällekkäisiä asioita sen sijaan että vois selkeesti erotella kaikken tiettyyn asiaan littyvän toiselle jamuut toiselle..
tai voisi edes jakaa yhteiset databaset kun kerran molempia tarttee kyseisen kaltaisissa jutuissa*dissaa**hihu*
kipee olo.. *nuha**uuh*
Selkä ihan hajalla vieläkin ku menin viikonloppuna kännissä kaatumaan rappuset alas...*toktok*
pitää lähtee yöks töihin ruusuja myymään, ei kiva jos tulee myrsky