päivän :(

Back to häröily O

Lollerskates!! Vittu.. Muistinpa sit melkein siirtää kelloa ja tulin tuntii liian aikasin töihin
Vittu miten siistii.. jäätävää... Plyyyyyr!!! *sydän* *sydän*

on taas niin ikävä mun ystävää, jota ei enää ole...
eiks tää mee koskaan ohi???

-siipimaassauhuu

[q]Infiana, 28.10.2006 12:58:
Mun entisellä kundikaverilla on joku hirvee tarve olla mulle ilkee aina kun voi. Mä kuulen siitä kokoajan noloja juttuja, mutta ei mulla o tarvetta soittaa sille ja aukoo päätäni sille niistä.[/q]
En haluaisi sekaantua asiaan, mutta en ole koskaan ymmärtänyt, miksi tällainen asia pitää kertoa koko klubbarikansalle, jos tarkoitus ei ole nimenomaan sama, kuin mistä syytät sitä entistä kundikaveriasi. Varsinkin koska vain te kaksi tiedätte, mitä välillänne on todella tapahtunut, on turha kysyä meiltä ulkopuolisilta MIKSI.

Eräs ihminen osottautu näköjään epäluotettavaks, ja epärehelliseks. Lievästi sanottuna vituttaa kyseisen tyypin käytös.

Taas tämmönen "maailman turhin ihminen" -fiilis heti aamusta. En osaa edes kohdella oikein niitä ihmisiä, jotka välittää ja on hyviä mulle...

Kunpa vain...

Vitun viikonloppu oispa jo maanantai...

Mokasin. Vedin eilen niin yli, että mua nyt väsyttää niin helvetisti, etten mä todellakaan jaksa meikata ja lähteä baariin. Tyhmä teini.

[size=1]Mut ei siinä, eilen oli kyllä helvetin kivaa. :D[/size]

Siis hyi helvetti tätä oloa, nyt on pakko lopettaa toi alkoholin kulutus pitkäks aikaa. Onneks loppu jo Virosta tuodut sidukat ettei niitäkää pääsis juomaan millään tekosyyllä.

Luentopäiväkirja ja tiivistelmä odottavat tekijäänsä :(

Prkl!

Pyykinpesukone päätti sanoa sopimuksen irti...
Kyllähän se jo oman aikansa kesti, mut just nyt ei olis varaa uuteen...

[q]Zenni, 29.10.2006 17:58:
Siis hyi helvetti tätä oloa, nyt on pakko lopettaa toi alkoholin kulutus pitkäks aikaa. Onneks loppu jo Virosta tuodut sidukat ettei niitäkää pääsis juomaan millään tekosyyllä.
[/q]

1 sana: korjaussarja,

http://img513.imageshack.us/img513/1690/emofm2.jpg

krapulainen ja väsynyt työpäivä :( :(

voi miksi joku kaatoi väkisin kaliaa ja gin toniceja
mun kurkkuun? :( :( :(

helvetin huonosti nukuttu yö, sorruin taas pohtimaan liikaa maailman syntyjä ja syviä. ei nappaa yhtään lähteä kouluun. sänky ja kaksi peittoa olis niin paljon houkuttelevampi vaihtoehto.

v*ttu p*rkele ***tana! joudun pakon edessä muuttamaan!

(ei, en muuta helsinkiin, ainakaan ihan vielä...)

oon porukoilla viikon n. 400km pääs himasta ja muksu o mukana.. noooo tääl ois kaks autoo..
toises ei oo talvirenkaille vanteita ja toises o talvirenkaat mut kytkin paskana..*grr**grr**igor*

Kaupunkiin matkaa n. 6km no en vituskaa kävele joten milläköhän ilveellä mä liikun täälä!!

Kyllä taas vastustaa... ai nii ja dösäl en oo menos.. liian kallista lystiä!

[q]Sunflower, 29.10.2006 16:16:
Stressi, väsy ja syysalakulo:(
[/q]

Lue V -lehden 99 syytä rakastaa marraskuuta. Ei masenna ainakaan syksy enää sitte

Vuosia odotettu, pitkitetty, mutkistettu juttu, joka sitte vihdoin tapahtuu/onnistuu ei enää tunnukaan miltään, vaan lähinnä osottautuu pettymykseks ja.. Joo. Eipä tarvi sitte enää sitäkää odottaa.

Selkä, hartiat ja niska olleet jumissa jo useamman viikon. Nyt se on alkanut vaan pahenemaan ja öisin herään kamalaan päänsärkyyn, mihin päänsärkylääke ei auta.

Tartteis varmaan tehdä jotain, esim. mennä hierojalle?!

Kivaa istuu muuten ihan jumissa kaikki päivät tietokoneen edessä!

auu... :( sattuu.... ja vituttaa et joutuu menee lääkärille... :(

[q]Jocular, 29.10.2006 19:27:
Vuosia odotettu, pitkitetty, mutkistettu juttu, joka sitte vihdoin tapahtuu/onnistuu ei enää tunnukaan miltään, vaan lähinnä osottautuu pettymykseks ja.. Joo. Eipä tarvi sitte enää sitäkää odottaa.
[/q]

ihan sama tääl :/

O