päivän :(

Back to häröily O

Netti ollu rikki eilisestä asti, eikä näytä siltä että olisi saatu tänäänkään korjattua. (tällä hetkellä olen siis koulussa)

Kaikki koulutyöt ja muut verkossa, eikä nyt sitten pysty tekemään mitään. Raivostuttavaa

Voi ahdistus *toktok* Tarviin aurinkoa, tää pimeys ja hämäryys heti aamusta pitää mielen matalalla

[q]Wolverine, 17.5.2009 09:03:
---
aada, 17.5.2009 06:31:
Miksi sitä antaa ihmisten kohdella itseään huonosti? :(

---

Teen villin arvauksen ja oletan että kyseessä on joku mies joka kohtelee huonosti. Voi johtua esim tästä:

"no mieheen tappaa kiinnostuksen ainakin seuraavat:

- lässytys, tyyliä "sä oot niin ihana" useamman kerran hoettuna, vauvaäänellä puhuminen
- omistushalu, se ettei anna mennä vapaasti, seuraa perässä, takertuminen ja liika fyysinen läheisyys julkisilla paikoilla tyyliin "tämä on mun"
- epävarmuus ja huono itsetunto, en jaksa vakuuttaa toiselle että se on ihan ok koko ajan
- liika tunteellisuus, etenkin jos se ilmenee liian varhain
- liika empaattisuus, se että välittää tyyliin kaikista afrikan lapsista ja liikuttuu esim. eläinten kuolemasta
- liiallinen ja turha yhteydenpito mallia "mä ajattelen sua", mitä tähän pitäisi sanoa ja miksi mua kiinnostaa tietää, jos ajattelet niin ajattele, äläkä kerro siitä mulle"

jos joku naistenhakkaajarenttu kiinnostaa niin ei mikään ihme että se kohtelee sua sit huonosti ja sä annat sen tehdä niin :P
[/q]

so not true!

kyseessä on kyllä mies, mutta kylläkin vain kaverin kohdalla. Lähinnä ihmettelen sen puolesta, kun sillä ei tunnu olevan mitään kunnioitusta ja arvostusta itseään kohtaan, kun sallii moisen käytöksen.

[q]^Petunia, 16.11.2006 13:36:
sama täällä..*nyyh**lohduttel*
..ja vituttaa ..ja ärsyttää ..ja..
[/q]

kyl se ohi jossain vaiheessa menee...vie vaan hetken aikaa...

[q]domi, 16.11.2006 17:54:
Ei niitä kovin montaa ilmasta vaihtoehtoa oo, et ei se ratkasu niin kaukana oo :)
[/q]

Joo ei. Nyt kyllä löytyi vaihtoehtoja, mutta kone ei tykkää asennella mitään niistä (pukkaa aina jonkin näköistä erroria). Samaa ongelmaa esiintyi koneen alkuajoilla, mutta ilmeisesti siitä ei ole vieläkään päästy kokonaan eroon.

Harmittaa ihan älyttömästi, että menin vahingossa sen poistamaan. Piti poistaa yksi toinen ohjelma ja vahingossa sitten painoin väärästä kohdasta

Hienosti tuli sähellettyä koneen kanssa ja poistin vahingossa virustorjuntaohjelman. Hienoa työtä Laura! *toktok*

[q]larzizi, 16.11.2006 17:52:
Joo, kunhan löytäisi sivun mistä ladata se (jos nyt edes muistais kunnolla mikä se ohjelma oli) ja jos kone ei temppuilis noitten asentelujen kanssa.
[/q]
Ei niitä kovin montaa ilmasta vaihtoehtoa oo, et ei se ratkasu niin kaukana oo :)

Soittamisesta ei tullut tänään, siis ei yhtään mitään. Päätä särkee ja on vähän huono olo, väsyttää ja SaiPa hävisi TPS:lle "vain" 2-7. (tulee piiiitkä loppukausi) Mutta se on ihan okei.

En voi sanoin kuvailla, kuinka vituttaa se, että just vaihtu päivä MAANANTAIKS.

Mua niin vituttaa ja harmittaa! Elämä potkii niin päähän.Mä en jaksa enää. Ainaku mulle ois tapahtumassa jotain hyvää ni sit tapahtuu jotain paska!!!!!!
Veronpalautusrahoja pitkäst aikaa tulee kunnol rahaa ja olin suunnitellu laittaa puolet kahteen mun vanhoihin unelmiin.
Sitte eilen tuli taas paska uutinen ja mun rahat menee niihin!

Nyt vaan vituttaa jostain syystä, eipä muuta.

ah ja voi. keskittymiskykyä töihin ei löydy, nukuttaa ja tahtoo vapauteen. vielä pari tuntia ja sitten pakenen tästä 12 päivän työputkesta.. kun vain jaksais ne 2 tuntia vielä..

paskamainen päivä töissä.

Outoa vaikka yrittää kuinka olla hyvä jollekkin ja välittää siitä siten ettei satuttaisi häntä, silti kaikki menee päin vittua ja se vaikuttaa muihinkin asioihin voimakkaasti.

Ole jollekkin hyvä, niin hän tulee varmasti käyttäneeksi sinua hyväksi.

Mutta entä jos et välitä ja et kohtelekkaan häntä hyvin? Kohteleeko hän silloin sinua hyvin?

-Careen-

.....

Oli kiva tänään suu kuivana jääkaapilla huomata et kämppis oli menny juomaan mun krapulakokiksen

[q]aapee, 19.11.2006 17:11:
Se on kyllä tosi kiva ylläri pylläri palatessaan bileiden jälkeen autolle huomata jonkun kivan ihmisen potkaisseen autosta oikeanpuoleisen peruutuspeilin paskaksi.
[/q]

Voi vitun känniääliöt! Ei pysty käsittää tommost meininkiä.

tylsäätylsäätylsääääää*uuh*

*grr**nyyh*

Vähän kipee olo ollut koko päivän. Kurkku sattuu ihan pirusti. Samoin maha. Ei tuu koviin hyvään aikaan, kun huomenna täytyis pitää puheviestinnänkurssin puheosuus ja keskiviikkona alkaa koeviikko. Ei kiva

O