päivän :(
Äää tv-links ei toimi :(.
Huh, elintaso näkyy perässäni ja lähdin tuosta "nopeasti" ostamaan uusia farkkuja itiksestä. Tietysti siellä on ihmisiä lauantai-iltapäivänä. Tästä nopeasti vaatteiden vaihto ja slinkkuun oottaan et Jasu pääsee töistä ja Peterin synttäreille.
Ihan hirveä hiki ja vitutus.
[q]Funktion, 21.4.2009 23:57:
Laskeskelin kuluja tässä mitä tulee näistä parin viikon sisään olevista pääsykokeista..
2 x reissua yhdelle paikkakunnalle noin 5h bussimatkan päähän. Pääsykokeet alkaen 09.00, joten mentävä yöksi jo etukäteen. Bussit 50 suunta, hotelliyöt 75 yö.. 350 näistä.
Sitten vielä reissu yhdelle paikkakunnalle, johon en myöskään pääse bussilla kello 9 mennessä, joten taas hotelliyö edessä.. En edes jaksanut vielä laskea paljonko tästä tulee kuluja.
Kusessa ollaan...
:(
[/q]
Aika moni opinahjo auttaa pääsykokelaita järjetämällä edullista majoitusta jossain koulun tiloissa. Ootko kysellyt kouluista?
*uuh**sars**toktok**poks**lukko*
[q]remotion, 3.3.2007 16:31:
aiheesta parturit.
Ihan järjetöntä hommaa käydä parturissa ja syytää hirveä määrä rahaa leikkaukseen ja värjäykseen ja sitten tulos on jotain ihan muuta kuin alunperin sovittiin.
taas tuli heitettyä kirjaimellisesti rahaa kankkulan kaivoon.
ymmärtäisin jos en ois antanu selkeitä ja yksiselitteisiä tavoitteita halutusta lopputuloksesta. mutta kun parturi on joku tollo jonka mielestä "tää näyttää tälleen nypittynä kivalta" niin ei vaan onnistu...
ensikertaa varten. teen varmasti fotarilla mallikuvan siitä mitä haluan. ja kysyn ensiksi että tälläisen haluan, osaatko tehdä, kiinnostaako tehdä ja mikä on hinta. jos ei natsaa ni sit vaan seuraavaan putiikkiin...
[/q]
Ton takia en oo vähään aikaan taas käyny kampaajal... menee hermot, kun lopputulos onki ihan jotain muuta mist puhuttiin... onpa kerran itkuakin tuherrettu, kun kampaajan käsitys leikata kerrostuneesti mun pitkä tukkani olikin jotain ihan muuta (=joku semilyhyt polkkavääntö),
eli ts. leikkaan itse tukkaani, ainakin täl hetkellä kun toimenpiteenä lähinnä tukan kasvatus. jos menisin parturiin nyt ja toivoisin "hiukan tasausta" niin ihan varmaan ne repäsis jonku hirvityksen taas :/
Ja joo, opiskelijana on kyllä muutakin käyttöö sille rahalle.
Ääh, on unirytmi taas ihan vituillaan. Nukkumaan menin siinä 0600 ja heräsin 15min sitte.
[q]RainChild, 3.3.2007 19:04:
eli ts. leikkaan itse tukkaani, ainakin täl hetkellä kun toimenpiteenä lähinnä tukan kasvatus. jos menisin parturiin nyt ja toivoisin "hiukan tasausta" niin ihan varmaan ne repäsis jonku hirvityksen taas :/
Ja joo, opiskelijana on kyllä muutakin käyttöö sille rahalle.
[/q]
joo, itekin teen jatkos ainakin viimeistelyn kotiparturi vermeellä.
se ois varmasti osannut tehdä semmosen ku selostin. leikkasi hiukset tosi hyvin. ja värjääminen on helpompaa kumminkin, mutta ei. pitää roiskia väri miten sattuu.
[q]fine, 3.3.2007 19:08:
---
^Petunia, 3.3.2007 09:26:
eilen se jo alko tehdä tuloaan ja tänään se lopulta tapahtu...
Vitun digi-aika tuli taloyhtiöön!!
Ja arvatkaa vaan Onko mulla digi-boxia???? *toktok*
Missasin mun la-aamun piirretyt!
---
Raitkaisin ongelman heittämäl TVn pois kesällä.. en ole missannut hetkeäkään. Ja ai tätä ihanuutta, pää on kirkas. Yksikään vitun vaippamainos ei pyörii siellä.
[/q]
mäkin elelin viimeset 3 vuotta ilman töllöä. Great time, Jagshemash!!
ja täytyy sanoo kyl et senjälkee ku tähän läppärille ostin digiboksin, niin aikaa on vierähtänyt tämän parissa. ja alkuun kyllä joka ikinen ohjelma tuntui valmiiksi pureskellulta, ja täysin katsojia aliarvioivalta. nyt olen kyllä pehmennyt jo päästäni ja hyväksyn pulla mössön nikottelematta. :D
olin ridaamas, olin paska Vittu ....
sain bussissa tarkastusmaksun vaikka leimasin kortin siinä vitun homopaskalaitteessa.
Vittu nyt syö niin saatanasti tää vitun paskavaltio. pitäs joka vitun kyttä pilkkoo oksasilppurilla vitun tuhanneks palaksi ja keittää saatanan kebapiksi ja lähettä jonnekki somaliaa syötäväksi.
seuraava sakko jonka joku tunkee kätee ni se on henkipois saatana samantien
[q]remotion, 4.3.2007 04:43:
sain bussissa tarkastusmaksun vaikka leimasin kortin siinä vitun homopaskalaitteessa.
[/q]
Hmm... eikös tuota mukamas pysty tarkistamaan, notta onko
leimattu vaiko ei?
vieläkin hereil, vaik ois 8.30 herätys. Taidanpa suosiol poistaa herätyksen :(
[q]Avernian, 3.3.2007 20:47:
Kämppiksellä on taas kaveri täällä asumassa Olkkarissa on rukousmatto ja helvetin paha suitsuke haisee. Joku on jättänyt jätteitään porraskäytävään. Ihmiset parkkeeraavat koko ajan nurtsille. Nyrkkeilysäkki on rikki. Muutenkin paha mieli jo.
Edit: uusi tietsikkakin prakaa.
[/q]
Positiivista tässä on se että tiedät miten ainakaan et halua jatkossa asua
Häntä pystyyn!
Yhden kaverin käytös harmittaa todella paljon
Unelmien kesätyö meni sivu suun. Keikkatyöläisen epävarma arki jatkuu läpi kesän ja pelottaa, että joudun siitä syystä deekikselle! Nuoremmat ja vanhemmat vie duunit. Mua ei kukaan halua nähdä eikä kuulla
Jos ajattelee vähän laajemmalla skaalalla, niin eihän mulla pitäis olla mitään valittamista, mutta omaa napaani tuijottaen on kyl aika *uuh*-olo eikä nappais mikään.
ärrär, pitäis saada aikaseks kirjottaa yhtä koulutekstii, palautus ke *motivaatiotahuhuillen*
Jotenki oudosti en meinannu pystyä heräämään ollenkaan... Unet vaan vetäs koko ajan maton tietoisuuden jalkojen alta ja painoi mut takas syvyyksiinsä. Siellä oli niin mukavaa, liiankin mukavaa.
Miten "hyvä" päivä voikaan mennä hetkessä päin vittua tekemättä tikkua ristiin sen vituiks menemisen eteen..