päivän :(

Back to häröily O

[q]Syce, 14.3.2007 14:04:

Mua nyt vähän ihmetyttää et ei ole henkkareita tarkistettu...myös allekirjoituksista pitäs selvitä aikapaljon. yhteyttä vain luottokunnalle niin homma lähtee etenee...--> onneksi päästää kohta eroon allekirjoituksista...
[/q]

Tulipahan täs mielee, et entisen poikaystävän kortilla tullu joskus ostettua juotavaa ravintolassa :DD (kylläkin sen luvalla, mut eihän se mitää meinaa)

Hyvin alkanut päivä päättyi päänsärkypäiväks.. :(

[q]mayah, 14.3.2007 17:17:
---
Jago, 14.3.2007 17:17:
:) topicci ei todellakaan ole oikea paikka plurinalle*hpmh**uuh*
plurinaluukku ois ollu tarvittu*nyyh*

---

Kyl sä pääset siitä yli.
[/q]
niin pääsen. sanomaboxissa mä pluristelin viimekesänkin*tirsk*

:) topicci ei todellakaan ole oikea paikka plurinalle*hpmh**uuh*
plurinaluukku ois ollu tarvittu*nyyh*

[q]Hyzenthlay, 15.3.2007 09:05:
Voi helvetti. 7 päivää kestäneen antibioottikuurin jälkeen kurkku pamahtaa uudestaan kipeeks ja TAAS lääkärille soittelua ja TAAS uusi antibioottikuuri. Ollu 5 viikkoo nyt kipeenä. En haluu kuulla enää ensimmäistäkään valitusta 2 viikon flunssista
[/q]

Tiedän miltä sust tuntuu. Voimia

Voi helvetti. 7 päivää kestäneen antibioottikuurin jälkeen kurkku pamahtaa uudestaan kipeeks ja TAAS lääkärille soittelua ja TAAS uusi antibioottikuuri. Ollu 5 viikkoo nyt kipeenä. En haluu kuulla enää ensimmäistäkään valitusta 2 viikon flunssista

Hävitin hanskat matkalla roseen.. Vitun kiva lähtä ettii niitä tähän aikaan aamusta

siis mitä. luulin et kevät on jo täällä, mut mun kinttupolku on jäässä aamuisin ja hengityskin höyryää!

Bassoradio ei toimi duunikoneella jostain syystä :(

Huh et voi olla huono olo.

[q]Rujo Mutantti, 15.3.2007 14:10:
Kurkkukipuun antibiootteja? Niinku "köhö, kurkku o kipee" Ota antibiootteja!
Aika vajukki lääkäri.
[/q]

streptokokki a, eli angiina. Tää ei vaan oirehdi mulla muuten, paitsi saatanallisella kurkkukivulla... sellasella ettei pysty oikeen edes nieleen.

Kivaa kun muistin et se olikin tää aamu, kun ei tullut lämmintä vettä D:

Mitä opin tänään koulussa: opettajan neuvoja ei kannata noudattaa. Kämmäilin jo toisen työn peräjälkeen kun uskoin opettajan osaavan huovutustekniikoiden soveltamisen paremmin kuin minä. Väärässä olin ja puolivalmista työtä oli kohtuullisen vittumaista alkaa korjailemaan.

kipee prkl neljä päivää pitäs viel jaksaa tehä töitä*poks**sars**nuha*

[q]Zenni, 15.3.2007 18:50:
http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Espoo

Voi helvetti, se siitä keväästä vähäks aikaa.
[/q]

Ei ymmärrä.. Ihan normaalilta juhannussäältähän toi näyttää.

älytön täpinä ja tärinä johtuen huomisesta duunihaastattelusta.. :/

[q]Zenni, 15.3.2007 18:50:
http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Espoo

Voi helvetti, se siitä keväästä vähäks aikaa.
[/q]

älä masenna jo täs vaiheessa :'(

Mun kroppa meinaa sanoo sopimuksen irti

Maha on aina vaan kipee vaik lääkärit määräis mitä ja nyt ei käänny ees pää kun niska on niin jumissa.

[q]Hyzenthlay, 15.3.2007 15:05:
---
Rujo Mutantti, 15.3.2007 14:10:
Kurkkukipuun antibiootteja? Niinku "köhö, kurkku o kipee" Ota antibiootteja!
Aika vajukki lääkäri.

---

streptokokki a, eli angiina. Tää ei vaan oirehdi mulla muuten, paitsi saatanallisella kurkkukivulla... sellasella ettei pysty oikeen edes nieleen.
[/q]

Sama setti meikälläkin, kurkku ollu nyt 2 viikkoo kipee, abiootti kuuri takana. Toivottavasti ei meniks uusiks... Turpos niin pahasti että oksennuskin lens...

Prkln kurkkukipu... ei tod uusiks!

Lääkäri säikäytti pahan kerran*grr*

O