Spice 10.12.2004 @ Lappeenranta

Back to tapahtumat O

Kerrassaan mielenkiintoiset pippalot, ihmisiä ei maillahalmeilla ja musiikkikin oli nyt mitä lie...?
Vaan tulipahan käytyä..

Muksaa oli. Musa oli jees. Kaverit on kivoja. Mie en. Joku possu tarjosi pari tequilaa... se siitä.

Uskomattoman kivaa oli kiitos kaikille!

BIISILISTA:
Ice @ Latin Spice 10.12.2004
22-23.40

* Moodswing - Latin Horns (club dub)
* Audiowhores - Nekoosa (orginal mix)
* Julius Papp feat. D´Layna - Gotta keep movin´ (Vocal ride)
* Campangnie de la nuit Soleil e.p. - Fragile (dub mix)
* Samba1 - Sambanova
* Mambana - Libre (Nicolas Matar Cielo remix)
* Copyright feat. Imaani - Running away(Live dub)
* NV - Pega La Vuelta (Knee Deep rmx)
* Latin One feat Robin Z - Me Vida (Nicola Fasana mix)
* Debbie Bender - Movin´ on (Soul Rebels dub mix)
* Soul Central - Strings of life (Danny Krivit re-edit)
* Harry Choo Choo Romero presents Mongobhonix (Milk & Sugar remix)
* Havana Funk - Bakiri Ban (Wawa club mix)
* Silverius - El ´Vibe´ Latino (Olav Basoski remix)
* Danny Marquez & Ferry B. - Afrocalations (Hardsoul Emocion Tropical Treatment)
* Loletta Hollaway - Stand Up (Audiowhores bootleg re-edit)
* Flower power - Flower Power (Original mix)
* Philip Cortez - Batu (Peak Monster dub)
* Gadjo - So many times part. 2 (Nielson remix)

[q]öövee:
Kerrassaan mielenkiintoiset pippalot, ihmisiä ei maillahalmeilla ja musiikkikin oli nyt mitä lie...?
Vaan tulipahan käytyä..
[/q]

Sitä sanotaan House-musiikiksi..

Vaan istu ja pala! Kerrassaan loisto ralleja koko illan. Ei pysty ees oikein kuvailemaan, oisitte ollu siellä niin tietäsitte..!

Tulipahan käytyä.
Minkä itse olin paikalla ja mihin musikkiin kiinnitin huomiota houselinjaus vaikutti sieluttomalta kokonaisuudelta.

Ainaskin loppupuolen poppishouse ei napannut sitten yhtään.
Osittain varmaan omaan fiilikseen vaikutti myös nitetrain joka ei paikkana ole kaikkein viihtyisin.

[q]T0mbstone:
Minkä itse olin paikalla ja mihin musikkiin kiinnitin huomiota houselinjaus vaikutti sieluttomalta kokonaisuudelta.

Ainaskin loppupuolen poppishouse ei napannut sitten yhtään.
[/q]
joku tykkää tyttärest toinen äidistä jne...*justjoo*

itselle uppos, oli kiva kuulla tuossakin paikassa jotain muuta vaihteeks.

[q]tir:
itselle uppos, oli kiva kuulla tuossakin paikassa jotain muuta vaihteeks.
[/q]

samaa mieltä, musiikillisesti kivaa vaihtelua mut harmi kun ei ollut enempää jengiä sitä todistamassa.
kivahan se kun joku vielä viitsii ja uskaltaa järjestää oikeita house pileitä. :)

mut kiitokset pileistä

[q]T0mbstone:
Tulipahan käytyä.
..houselinjaus vaikutti sieluttomalta kokonaisuudelta.
[/q]

OMG!! Sielutin ei vois olla enää väärempi sana!JOs jostain sielua puuttuu se on se aivoton HC-juntta.. ja muutama muu sen sortin juttu. Hauku vaik paskaks, mut sieluttomaks ei vaan voi sanoa. Piste.

[q]Arctos:
OMG!! Sielutin ei vois olla enää väärempi sana!JOs jostain sielua puuttuu se on se aivoton HC-juntta.. ja muutama muu sen sortin juttu. Hauku vaik paskaks, mut sieluttomaks ei vaan voi sanoa. Piste.
[/q]

No sielutonta musiikkia on aika laajalla kirjolla. Housessa riippuu todella paljon soittajasta, tyylistä,bilemestasta ja biisivalinnoista tuleeko setistä ja ilmapiiristä sielukas.

[q]Housessa riippuu todella paljon soittajasta, tyylistä, bilemestasta ja biisivalinnoista tuleeko setistä ja ilmapiiristä sielukas.[/q]

Niinhän se menee..

Niin joo menee, mut silti olen erimieltä. Jokaisen henkilökohtaiset mieltymykset onkin sitte ihan eri juttu.

Juu on.. Koska en ollut paikalla, en bileiden sisältöön otakkaan mitään kantaa..

O