Groove FM appreciation thread!

Back to tv, radio, leffat, web O

[q]Ana:
No, vitustako tiiän ku en kuuntele :)
[/q]
No sieltäpä ehkä vähiten.. Niissä on meitsin mielestä vaan niin vissi ero - YleX:llä ja niillä vittuteinikanavilla - että asia oli korjattava.

Häh? Aina ku mä oon kuunnellu Groovee
ni sieltä tulee mitä munattominta, imelintä,
kliinisintä ja ärsyttävintä jenkkisouliskeidaa
ja jotain iänikuista James Brownia. NRJ
keski-ikäisille. Kunnon groovea en o
tolta kanavalta osunu kuuleen, jos kohta
kuuntelen radioo ylipäätään vaan satunnaisissa
tilanteissa duunissa.

Groove FM on kyl lässyin radioasema mitä voi kuvitella.

[q]Tres:
Häh? Aina ku mä oon kuunnellu Groovee
ni sieltä tulee mitä munattominta, imelintä,
kliinisintä ja ärsyttävintä jenkkisouliskeidaa
ja jotain iänikuista James Brownia. NRJ
keski-ikäisille. Kunnon groovea en o
tolta kanavalta osunu kuuleen, jos kohta
kuuntelen radioo ylipäätään vaan satunnaisissa
tilanteissa duunissa.
[/q]

mut se on parempaa kuin se sama tuiskun biisi 20x päivässä anytime. Pääasia ettei musiikki käy hermoille ja ole suorastaan oksettavaa paskaa.

Mikään ei rauhoita mieltä enempää kuin Groove FM jos istuu autossa ruuhkan keskellä Ainoa kanava jota voi kuunnella koko ajan koska ei tule mitään rasittavaa roskaa. Ja perjantait ovat loistavia olleet aina groovella.
Aikaan myös Alimo & Control soittivat settejä kanavalla

Joo, aika heikko on Groovenkin osumatarkkuus.

Radio Helsingillä sentään jonkun verran parempi. Tuomas Kirkkopellolle kunnioittava hymiö Yöusvasta.

:)

Juu, tykkään kans! Ärsyttäviä biisejä tulee harvoin ja hyviä aina välillä *sydän* harmi vaan kun Groove kuuluu mun kämpillä aika huonosti Ja pidemmällä kuuntelulla kyllä Groovenkin playlist alkaa kyllästyttämään...

Kaikkein eniten kyllä ..tuttaa kun bassoradio ei kuulu mun kämpillä... ei oo nettiä Bassoradio munkin radioon ja het!

[q]Samus Aran:
Radio Helsingillä sentään jonkun verran parempi.
[/q]

Radio Helsingis on se hyvä puoli ettei koskaan voi arvata mitä seuraavaks tulee.. :)

Groove on mulle yksi niitä harvoja asemia mitä jaksan kuunnella. Muita mitä silloin tällöin kuuntelen on Helsinki, Classic ja joskus harvemmin YleX tai X3M.

[q]Ana:
---
Amma:
---
Ana:
*klipklop*

---

Täytyy sen verran korjata, ettei Juuso ja Peltsi ole NRJ:llä.
---

[/q]
miten ihmeessä sä voit sitten tietää kys. kanavien ärsyttävyydestä mitään jos et kuuntele niitä?

ite ei kyl tuu kuunneltua radioa kuin tyttöystävän luona sen tahdosta. Tosin sen mitä muistan nii mieluummin GrooveFM ku NRJ

Aina kun mä olen eksyny Grooven kanavalle niin sieltä tulee vaan sitä bluussia mikä ei taas iske ollenkaan.
Yleensä kyllä soi Radio City tai YleX taustalla, jos satun kuuntelemaan radiota.

[q]Flamie:
Aina kun mä olen eksyny Grooven kanavalle niin sieltä tulee vaan sitä bluussia mikä ei taas iske ollenkaan.
Yleensä kyllä soi Radio City tai YleX taustalla, jos satun kuuntelemaan radiota.
[/q]

voiko ylexin ohjelmistoa kuvailla sanalla "soi", kun kanavaajasta 90% on puhetta. AINA, kun käännän groovelta ylexille, niin tulee puhetta

[q]serotonot:
---
Ana:
---
Amma:
---
Ana:
*klipklop*

---

Täytyy sen verran korjata, ettei Juuso ja Peltsi ole NRJ:llä.
---

---

miten ihmeessä sä voit sitten tietää kys. kanavien ärsyttävyydestä mitään jos et kuuntele niitä?

ite ei kyl tuu kuunneltua radioa kuin tyttöystävän luona sen tahdosta. Tosin sen mitä muistan nii mieluummin GrooveFM ku NRJ
[/q]

Välil duunissa on pakko ku ämmät hyppii seinille ellei kokoajan taustalla pauhaa jotain mielipuolista limupoppia. Sillon yleensä vaihdan salaa groovelle, jolta tulee pääosin kelpoa musaa. Tähdennettäköön vielä, että varsinkin perjantain playlistit on yleensä helmeä, sieltä tulee sitten viikolla aika usein sellasta tylsää tai jonninjoutavaa kitaranvinguttelua.

Tämänhetkisistä radioasemista silti paras. Helsingiltä tulee usein kanssa tosi kehnoa musaa, vaikka välillä sieltäkin tippuu laatua.

[q]Samus Aran:

Radio Helsingillä sentään jonkun verran parempi. Tuomas Kirkkopellolle kunnioittava hymiö Yöusvasta.

[/q]Mulla ei tuu Radio Helsingistä oikeestaan muuta mieleen, ku Ari Peltosen (tai kuka lie) paskalista. Ensi jäbä huutaa puol tuntii putkeen "Mikko Alatalo on paska, Mikko Alatalo on paska! jne.." ja sitte soittaa sen levyjä seuraavat puolisen tuntia. Laatuohjelmaa, tosin kuuntelin Radio Helsinkiä viimeksi n.1,5 vuotta sitten. Ehkä en oo ihan ajan tasalla.*ding*

Olen nyt viikon kuunnellu Groove FM:ää töissä ja päätynyt siihen tulokseen, et mieluummin kuuntelen groovea kuin nrj tai kiss fm. Ylex:ää kuuntelin ennen, mut groovissa soi sellasta mukavaa taustamusiikkia, eikä siinä tule turhia mainoksia ja samoja paskoja hittibiisejä.

kuppi kahvia/teetä/limua ja cafe bulevardille hyvän lehden/kirjan/seuran kanssa ja taus--talla soi groove.. ah *sydän*
--
semmonen leffan yksinäisen sinkun kahvilassakäynti
mukavaa vaihteluu kyl noille teinipoppikanaville

[q]Illustrator:
---
Samus Aran:

---
Mulla ei tuu Radio Helsingistä oikeestaan muuta mieleen, ku Ari Peltosen (tai kuka lie) paskalista. Ensi jäbä huutaa puol tuntii putkeen "Mikko Alatalo on paska, Mikko Alatalo on paska! jne.." ja sitte soittaa sen levyjä seuraavat puolisen tuntia. Laatuohjelmaa, tosin kuuntelin Radio Helsinkiä viimeksi n.1,5 vuotta sitten. Ehkä en oo ihan ajan tasalla.*ding*
[/q]

Lol :)

No en mäkään oo minkään radio-aseman kanssa oikeesti ajan tasalla, mutta erikoisohjelmissa Helsinki tuntuu kyllä päihittävän muut isot, ja varsinkin Grooven, aika mukavasti :)

Voi olla, et helsingin tarjonta on vähän kehittyny noista ajoista.*ding* En edes tiedä onko koko paskalistaa enää olemassa. Oikeestaan ainoo ohjelma mitä saatan joskus kuunnella on Ylex:n tiistain tanssi-ilta. Muuten radio lähinnä kohisee taustalla. Parasta kohinaa tulee Groovelta.*nauru*

[q]Samus Aran:
No en mäkään oo minkään radio-aseman kanssa oikeesti ajan tasalla, mutta erikoisohjelmissa Helsinki tuntuu kyllä päihittävän muut isot, ja varsinkin Grooven, aika mukavasti :)
[/q]

samaa mieltä. puheohjelmat saa vielä imettyä netistä. which is nice.
mä en oo oikein koskaan tajunnu tota groovea.
onhan se parempi kun moni muu mutta ei se tee siitä vielä hyvää. hmm vai?
tosin todella harvoin joudun tilanteisiin jolloin pitäisi kuunnella radiota.
jos joku perjantai näin tapahtuu, niin pitää koittaa muistaa groove.

[q]J-Tone:
---
Ana:
Hei mä kävelin tänään kadulla ja aurinko paisto ja näin linnun puussa ni aloin ihmettelee et missä ne linnut hengas ennenku puut oli keksitty
---

Juuson ja Peltsin läpänheitto on todellakin just tollasta hyvänpäivän kaverikeskustelua.
"Katoin eilen telkkaria, kun olin pitämässä pyykkipäivää vanhempieni luona. Sit mun isä sano, että ei formulat kiinnosta. Siis miten niin ei kiinnosta?! Tossa iässähän just pitäis formulat olla henki ja elämä!"
Mä en tajuu edes sitä, miten niitä kiinnostaa jakaa elämäänsä koko kansalle. Kaikki kerrotaan. Isistä kavereihin.
[/q]

Niinpä. Ja radiossakin ois mahdollisuus niin loistavalle verbaalikomiikalle ettei mitään rajaa, jos sinne palkattais OIKEESTI hauskoja juontajia. Sensijaan tollanen kevyt, tyhjänpäiväinen läppänheitto ryyditettynä mukahauskoilla sutkauksilla siitä, miten isopapan tohvelit joutuivat vahingossa jääkaappiin ei jaksa ees hymyilyttää. Oikeasti hauskoja ihmisiä kehiin, eikä mitään "Anssi"-hauskoja, joissa huumori perustuu kiroiluun. Sääli vaan, että suomalainen huumorikulttuuri taitaa olla sitä pulttibois-tasoa, missä typeryys on hauskaa. Mä ainakin kaipaisin vähän oivaltavampaa huumoria, mut ei se kai sitten massaan pure.

Siksi: Groove. Vaikka sieltäkin tulee toki kauheasti kakkaa, niin ainakin vähemmän kuin muilta kanavilta.

O