Millä nimellä kutsut tyttö/poikaystävääsi?

Back to häröily O

[q]solena:
tikru
[/q]

Hih, mun kissan nimi on tikru.

[q]Sade*:
---
solena:
tikru

---

Hih, mun kissan nimi on tikru.
[/q]

no se on vähän niinq mun iso kissa*nauru*

Päivänsäde *sydän*

Joskus tuli sanottua raksu tai naksu, sanasta rakas.. Mut se tais olla vähän väärin ymmärretty nimitys.

Tulee aika usein sanottua: "Hitsin urpo!" Tai sit "Oot oikeesti tosi ärsyttävä" mut ihan omalla nimellä tai yleisillä hellitelynimillä tulee usein kutsuttua. *sydän*

Yleensä sanon vain RAKAS, mutta hellittelen häntä kutsumalla apinaksi tai karvaturriksi. Kun soitan hänelle aloitan
puhelun sanomalla, Kui, kui apina!

Yleensä kutsun Riikkaa Riikaksi... Okei ymmärsin kyllä kysymyksen.
Ei mulla oikeastaan ole kuin nämä perinteiset kulta, rakas (kulta-rakas tietenkin) ja söpöliinit...
Ei ainakaan tähän hätään tule mieleen mitään sisäpiirin söpöilyä. (Voi toisaalta johtua siitä että sellaiset tulee jo selkärangasta Riikan kanssa.)

TeMpPu

Hani, HansuBansu tai yleensä pelkkä Hansu. Mut on nimetty Pupuksi.

Pakas

Hanimussukka, peipe, rakas, kaunistus, hanipallero, kulta, yms yms. elämäni valokin oli joskus.. Mut eipä noita oo päässy pitkää aikaa käyttää

vitun äpärä. toi on varmaan se useiten käytetty.

Eh, Haniksihan minä häntä kutsun vaikka keskellä kaupunkia

onhan noita: schatje, shrekje, snoepje, vogeltje, lieverd, lekker ding... jotain honeyy ja sweetiee tulee kanssa kaytettya, suomalaisista kulta ja muru. jotenkin noi hollantilaiset on kivempia

sika..tai paskiainen on toinen aika jees

kultsi,hani,mussu,vaimoseni,sexy,hunajapupu,herkkupeppu,hanipuppeli...onhan näitä ! *nauru**hih*

Vaimoke, enteilevä ja vihjaava nimike rakkaalleni. tietty ne perinteiset kulta, rakas ja valoni on myös käytössä (harvemmin) .

Pupu

tyhmä paska *sydän**plur*

Mussukka, pieni, kulta ja perus klassikko Vaimoke

Vaimoke tuppaa käyttämään "Pälli" & "Vitun Kusipää" termejä ahkerasti, en vieläkään ole tajunnu ketä hän tarkoittaa

Tulipas tuolla #klubituksella puheeksi tämmöinen ja mua alkoi sitten ihan toden teolla kiinnostamaan. Eli millä nimellä/sanalla kutsut Rakastasi esimerkiksi kavereillesi? Ja millä nimellä hän kutsuu sinua?

Itse puhun rakkaasta, kullasta, mussusta, hanipallerosta jne ja joskus tulee käytettyä isiä ja sit on noi Ousi ja Olli.

Ja mua kutsutaan Hennaksi ja nyttemmin lesboksi ja lesboseksuaaliksi ja joskus harvoin muijaksi. Kai se vaan toivois et asiat ois noin.

Pikku lisäys listaan, mitä nimiä olen alkanut nyt käyttämään, sokeri, homo, homoseksuaali ja hetero. Älkää kysykö miksi.

O