Oletko koskaan hävennyt bileissä pukeutumistasi?
oon tuntenu joskus myötähäpeää
tälleen jälkeenpäin ajateltuna vähän hävettää että oon jossain ekoissa bileissä pomppinu rintsikoissa Mut kai se oli ihan hyvä idea ainaki sinä iltana
havettanyt ei o mutta naurattanut sitakin enemman...
Siis mua ei ainakaan kiinnosta mitä muut tykkää miettii Onhan sitä sit muutaman kerran miettiny ku -2 pakkases jokeltaa helsingin keskustas sellasil suht ilmastoiduilla kuteilla. :D
Nykyään jengi ei enään pukeudu bileisiin mitenkään tavallisesta poikkeavasti.*eiei* Ne bileiden "kulta-ajat" ovat ilmeisesti menneet mutta oli hienoa olla mukana silloin bileilemäs*hymy*
En ole hävennyt. Mutta kerran erehdyksissäni olin ostanut uudet vaatteet bileisiin ja laitoin ne tottakai päälle illan tullen.. Huonoa kyseisissä vaatteissa oli se, että pitsilegginsit eivät pysyneet jalassa vaan olivat vyötäröstä aivan liian löysät, olin tainnut ostaa tapani mukaan L koon ja se paita/mekko..oih, kaula-aukko oli niin löysä että tippui kokoajan päältä Ilta pilalla vaatteiden osalta.
Ja vitut! Käytöstäni sitäkin useammin...
[q]-Haltija-, 19.1.2007 21:23:
Nykyään jengi ei enään pukeudu bileisiin mitenkään tavallisesta poikkeavasti.*eiei* Ne bileiden "kulta-ajat" ovat ilmeisesti menneet mutta oli hienoa olla mukana silloin bileilemäs*hymy*
[/q]
Taidat käydä vaan väärissä bileissä tai siitten jengi pukeutuu tosi oudolla tavalla nykyään...
En tiiä...en ole koskaan jaksannu häpeillä...mä oon vaan mä...ja jos jonku mielest oon tyylitön...SO WHAT?*pökr*
[q]xl8r, 23.1.2007 08:57:
---
-Haltija-, 19.1.2007 21:23:
---
Taidat käydä vaan väärissä bileissä tai siitten jengi pukeutuu tosi oudolla tavalla nykyään...
[/q]
Oon kyllä Haltijan kanssa samaa mieltä, nykyään enemmistö menee ihan normi vaateissa mitä nyt esim Säteen bileissä näky mitä ihmeellisimpiä "hahmoja". Itse en tosin ko. tavalla kehtaisi pukeutua, ehkä joskus teininä joo, muttei enää...
[q]Anny,
Oon kyllä Haltijan kanssa samaa mieltä, nykyään enemmistö menee ihan normi vaateissa mitä nyt esim Säteen bileissä näky mitä ihmeellisimpiä "hahmoja". Itse en tosin ko. tavalla kehtaisi pukeutua, ehkä joskus teininä joo, muttei enää...
[/q]
Ihan samaa ajattelin, säteet on ainoat bileet, joissa porukka näyttää vähän erilaiselta. Vähän kaiho olo kyl :( vaikka omallakin kohdalla on toi aika mennyt vähän ohi .
kyllä oon !! aina kun juhlimassa oon nii aina saan hävetä itteeni...*hyihyi*
[q]Anny, 26.1.2007 16:09:
---
xl8r, 23.1.2007 08:57:
---
-Haltija-, 19.1.2007 21:23:
---
---
[/q]
Pöh, turhaa pikkuvanhuutta! Meitsi paino vuosi sitten menemään koko finrg kiertueen ja muutamat rushit työhaalareissa ja kaasunaamarissa. Painaisin vieläkin mutta kun kaasunaamarissa on vaikee hengittää
[q]katjastiina, 12.1.2007 22:30:
Syksyllä tuli mentyä polkkabileisiin suoraan duunista ja päällä oli raidallinen kauluspaita ensin hävetti se joten otin sen pois. Sitten tuli tanssittua pelkissä rintsikoissa. Jälkeenpäin hävetti kyllä ne rintsikat enemmän ku se kauluspaita*blush*
[/q]
Sillon hävetti ku menin pileisii tavallisis niinq kuteis ja siäl tuli yks tyyppi sanoo vessas et EKSÄÄ TIÄ ET PILEISII KUULUU PUKEUTUU?!??!
Fuckin kiksuretards...
joka kerta!
[q]Occu, 26.1.2007 18:08:
joka kerta!
[/q]
sul onki aina niin karut lateksivermeet että olis syytäki!
Joo kyl mua hävettää joka kerta kun katon vanhoja (as in 4 vuotta sitten kuvattuja) fotoja jostain äcäsistä reiveistä. Nykyään en panosta pukeutumiseen, oon vaa tavisten tavis.
eipä tarvi sit parin vuoden päästä vajota maanrakoon jos joku vilauttaa jotain bilekuvaa mis on hillumas joissain ihme vermeis !
[q]H3li, 26.1.2007 18:39:
Joo kyl mua hävettää joka kerta kun katon vanhoja (as in 4 vuotta sitten kuvattuja) fotoja jostain äcäsistä reiveistä. Nykyään en panosta pukeutumiseen, oon vaa tavisten tavis.
eipä tarvi sit parin vuoden päästä vajota maanrakoon jos joku vilauttaa jotain bilekuvaa mis on hillumas joissain ihme vermeis !
[/q]
no lol, ne kuvat susta on ihan kaameita!!! mut eipä ne munkaan vanhat kuvat oo mistään kotosin, just yks pv ku katoin niitä ni kelasin et miks mut on pääsetetty ulos sen näkösenä?! kiitti kamut!
muok muok: vastaus siis tuohon kyssäriin, ööö, en välttis pukeutumista mutta näin jälkeen päin naagelia KYLLÄ!!
[q]-Haltija-, 19.1.2007 21:23:
[/q]
Aika nuorena olet alkanut bileissä käymään...