Mitä MIEHELLE joululahjaksi?

Back to yleinen keskustelu O

Nainen ..

[q]Individual, 19.10.2006 18:49:
---
Caro², 19.10.2006 18:42:
---
Ku tietää kuka on mies, ni voidaan jakaa tää joululahja. Hanki sie ruoska ja käsiraudat. Ni mie voin hoitaa sitte loput
---
Sinähän olet ihan pitelemätön!
[/q]
Ainoastaan kieleni on pitelemätön, näppini pidän kurissa

[q]Howdy, 19.10.2006 19:01:
Nainen ..
[/q]
Mieti ny kaks kertaa mitä toivot...*eiei*

kaverimiehille/pojille voi nyt ostaa melkein mitä vaan.. tosin en tiedä hankinko vai muistanko vaan lämpimästi kortilla tai epälämpimästi tekstiviestillä.

Iskä taitaa olla ainut mies joka jotain saa (ellei tässä ihmeitä tapahdu) ja sille vissiin annan ite tehdyt patalaput ja/tai ite tehdyn kaulaliinan. Isäukko kun tykkää ruuan laitosta ja se tuppaa unohtamaan noita kaulaliinoja sinne sun tänne.. harmittaishan se jos häviää mut ainaki o tunteella tehty lahja

[q]hallucinogen, 19.10.2006 14:22:
---
Amokk, 19.10.2006 14:19:
Mahtaako tuollaisen kokopäiväisen tissuttelun jälkeen miehestä olla enää illalla oikein mihinkään?

---

Ei oo koskaan tapahtunut sellaista, että veitikka ei nostaisi päätään tarvittaessa :D
[/q]

ja tässä kohti hakkaa puuta oikein kovasti ettet huomenna aja polkupyörällä ja tölvää kikkeliäs johonki mutteriin tai kompastu kengännauhoihis ja iske pippeliä tuolinkulmaan.. tms =D

[q]Cjet, 19.10.2006 11:19:
Olisit uhmannu mummoo ja tehny mageemmat. Yleensä en henkkoht nimittäin voi pitää mummon tai äidin ostamia / tekemiä vaatteen kappaleita, koska ne ei oo kovin tyylikkäitä.
[/q]
No ne oli iha tyylikkäät, mustat perus-jutut, mut silti tuli sellanen olo et eikö se ajatus oo tärkein, ja et mä oon tosi huono miniäkokelas. En kelpaa mihkää enkä osaa mitään :(

[q]as, 19.10.2006 02:02:
Mä en tota lahjaa haluais saada... Elämä katois taas :I
[/q]

Mikä elämä?

PS.

[q]Individual, 19.10.2006 18:49:
---
Caro², 19.10.2006 18:42:
---
Elwi, 19.10.2006 17:37:
Ruoska, käsiraudat ja raivoisaa seksiä.

---

Ku tietää kuka on mies, ni voidaan jakaa tää joululahja. Hanki sie ruoska ja käsiraudat. Ni mie voin hoitaa sitte loput

---

Sinähän olet ihan pitelemätön!
[/q]

[q]Caro², 19.10.2006 18:42:
---
Elwi, 19.10.2006 17:37:

---

[/q]

No Pera tietenki Eikä naapurin Pertti

[q]typ0, 19.10.2006 16:12:

esimerkiksi pimppi on tosi kiva vempain sitä vois räplää vaik kuinka kaua =)
[/q]

totta. vaikka kuinka kauan, hiljaa hyvä tulee... kaikessa

[q]Danskuh, 19.10.2006 11:21:
lahjakortti hierontaan(hieroja tietenkin itse)*tirsk* ja muuta pikku sälää... ;)
[/q]

[q]Elwi, 19.10.2006 17:37:
[/q]

haha, ruoskan vois jättää välii, tai kaikki tykätköö mist tykkää

[q]f, 19.10.2006 18:53:
joku vois varastaa joulun, se olisi paras lahja ikinä
[/q]

WORD !

Boxereita...

Nabaztag Wifi Smart Rabbit

http://www.thinkgeek.com/gadgets/electronic/8301/?cpg=13010

Wow Peliaikaa. Wow Tccg:tä, WoW keräily figuureja. WoW lautapelit...

Ja siis jos se ei ei ole wowittaja vielä niin sitten ihan se wow :)

Apuvaaaa! Mun pitää ostaa synttärilahja torstaihin mennessä ja sit viel pitää pähkäillä joululahja.. Heittäkää nyt jotain hyvii ideoita miehelle (jolla on jo kaikkee) lahjaksi!

[q]Norb, 14.11.2006 23:01:
Apuvaaaa! Mun pitää ostaa synttärilahja torstaihin mennessä ja sit viel pitää pähkäillä joululahja.. Heittäkää nyt jotain hyvii ideoita miehelle (jolla on jo kaikkee) lahjaksi!
[/q]
Ehdottomasti http://www.sisugifts.com/comersus/store/catalog/iittala/aurora_1.jpg Iittalan Aurora sarjaa.

Varsinkin noi 3cl kokoiset ryyppylasit ja sitten pullo marskinryyppyä niin aijaijai.

xone 92

[q]alphamagic, 9.11.2006 11:23:
Boxereita...
[/q]
joo tänne kans :D

[/q]
Mut ku "Joulu on kerran vuodessa vaan *nuotti*"

[/q]

--

sit vielä nintendo wii.

sen rakkauden lisäks.

Annoin tänä aamuna Villelle synttärilahjaksi kaksi lahjakorttia.

Toinen lahjakortti oli IKEAan. Äärimmäisen tylsä lahja, mutta sille tulee käyttöä, koska sillä saa laitettua vaatehuoneeseen uudet kaapit.

Toinen lahjakortti oikeutti tiettyyn immateriaaliseen nautintotapaan. Ehkä se vähän kompensoi toisen lahjakortin tylsyyttä. ;)

http://www.fleshlight.com/main/?nats=NTYxMTk6NTox,0,0,0,0
Jos mul ois kulta pyytäisin sitä ostamaan mulle tommosen

O