Mitä MIEHELLE joululahjaksi?

Back to yleinen keskustelu O

World of Warcraft - The Burning Crusade, jos sillä ei sitä vielä jostain syystä silloin ole

[q]Syder, 18.10.2006 14:39:
World of Warcraft - The Burning Crusade, jos sillä ei sitä vielä jostain syystä silloin ole
[/q]

Hemmetti, ajattele nyt sitä naisen asemaa ton lahjan jälkeen vähän! :D

Pleikkari kakkonen, ainakin meijän perheesee tulee uus kun toi vanha ei tykkää enää toimii.

Myös se gilletten uus nitro parranajohöylä on saanu kehuja joten se jolla ei sitä viellä ole niin ei muuta kuin kipinkapin ostamaa se joulupukinkonttii ja siihin viel kaikki hyväntuoksuset lisukkeet.

[q]Zenni, 18.10.2006 14:42:
---
Syder, 18.10.2006 14:39:

---

[/q]

Täydellistä jos nainen on kyllästyny mieheensä, nii ostaa wowin lahjaks nii on hyvä syy potkasta äijä pihalle sen jälkee.

http://www.pehmopaita.com/products.php?g1=825d73&PHPSESSID=232afa93ddc4da7ec83775bace1eb3c7

hahaha!!! ostakaa miehille tollaset=) itse ajattelin eka ostaa tollaset mis lukee "lemmen kylvökone" mut katotaan;)

naisille löytyy kans..

[q]UnityF, 18.10.2006 14:44:
Pleikkari kakkonen, ainakin meijän perheesee tulee uus kun toi vanha ei tykkää enää toimii.

[/q]

pyh, ootan itse kolmosta kuin aurinkoa nousevaa. taitaa olla vasta maaliskuussa tosin euroopassa, mut hyvää kannattaa ootella ;)

edit: jouluaihe, mutta siirrän jouluni ennemmin tuohon maaliskuuhun :p

Tehkää vaihtarit, nainen ostaa miehelle tälläisen:

Ja mies naiselle vastaavasti tämän:

Sit kuljette käsi kädessä kaupungilla, söpöö

[q]Zenni, 18.10.2006 14:42:
[/q]
Öh, sit mul o vissii harhakuva naisten "tilan" tarpeesta: "Anna mun olla, mä katon nyt telkkaa, mä luen, mä ..." jne :)
Saat ainakin olla rauhassa

viinaa! o/

mulle saa ostaa kaikenlasta käytännöllistä *joo*esineet jää vain pölyttymään kirjahyllyyn ja sit kun niit rupee olemaan liikaa ni niit pitää pakata pois

räppi dvdtä!

[q]Käenpoika, 18.10.2006 16:47:
räppi dvdtä!
[/q]

laita dikki mun cheekkiin! terveiset lahteen!

[q]salaisinko?, 18.10.2006 16:49:
---
Käenpoika, 18.10.2006 16:47:
räppi dvdtä!

---

laita dikki mun cheekkiin! terveiset lahteen!
[/q]

ahahahahahahaha =D

=D=D=D=DDDDDD

rakkautta.

[size=1](ja red eye recordsin lahjakortti ois kans kiva ^____^)[/size]

[q]Käenpoika, 18.10.2006 17:35:

ooo miten söpööö tol kommentil heruu pimperoo.!!!!!!! JOULUKINKKUU !!!!!
[/q]

jos ei pimperoo niin ainakin homopersettä...

[size=2]darudelta[/size]

[q]Käenpoika, 18.10.2006 17:35:
ooo miten söpööö tol kommentil heruu pimperoo.!!!!!!! JOULUKINKKUU !!!!!
[/q]

ai sulta vai? :(

Piparia.

Tietty.

Vi##u ! Nytkö tää stanan hössötys jo alkaa..

p.s.

[q]salaisinko?, 18.10.2006 15:50:

pyh, ootan itse PS kolmosta kuin aurinkoa nousevaa. taitaa olla vasta maaliskuussa tosin euroopassa, mut hyvää kannattaa ootella ;)

edit: jouluaihe, mutta siirrän jouluni ennemmin tuohon maaliskuuhun :p
[/q]

Samaa odotellessa...

[q]Beliar, 18.10.2006 14:38:
Technics Goldit...
[/q]

JAAHA! Oliko toi joku vihje????????? Tosi hyvä lahjaidea kyl*sydän* Käy kyl yhtä hyvin naisellekkin!
Tekis kyl mieli ostaa. Mä voin sit kiillottaa ja ihailla niit joka päivä ja sä voit soittaa niil. Mä soitan Vestaxeil!!!1!! No okei voin mä ihan vähän lainata niit Goldei..

[q]Syder, 18.10.2006 16:13:
Öh, sit mul o vissii harhakuva naisten "tilan" tarpeesta: "Anna mun olla, mä katon nyt telkkaa, mä luen, mä ..." jne :)
Saat ainakin olla rauhassa
[/q]

Niiin no jos sen näin päin kattoo ni iha fiksu valinta kyl, toisaalta ei ehkä nii kannattavaa esim. suhteen alussa :P

O