Hienoimmat profiilikuvat
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- 4
- Next »
[q]CryOniC:
Liquid ChiLDi
[/q]
Toi on kyl wanha photoshoppaus mikä on kiertäny netissä vaik kuinka paljon, enkä usko et on ees k.o. ihmisen tekemä.
LESTINHEITTÄJÄ =)
http://www.klubitus.org/profiili.php?nimi=Lestinheitt%E4j%E4
[q]mayah:
Anteeksi off-topik
[/q]
Ei se mitään.
[q]mayah:
loro cap-isc-cono
[/q]
ym. "cap-isc-ono"
[q]mayah:
Italian kielen perusteet päättyvät tältä erää tähän.
[/q]
[q]Ana-5000:
---
CryOniC:
Liquid ChiLDi
---
Toi on kyl wanha photoshoppaus mikä on kiertäny netissä vaik kuinka paljon, enkä usko et on ees k.o. ihmisen tekemä.
[/q]
Onkohan sillä kuitenkaan niin paljon väliä tässä topikissa..*justjoo* hieno kuva se on silti..*pihkassa*
Jos sen ei ole pakko ola oma kuva? Niin sitten kyllä mun future army of earth on kyll paras kuva kaikista. Ei voi vaan mitään.
[q]Cloud:
Jos sen ei ole pakko ola oma kuva? Niin sitten kyllä mun future army of earth on kyll paras kuva kaikista.
[/q]
Sillä ei vaan ole mitään tekemistä sun profiilin kanssa. Mutta kyllähän nuo hylkeet naurattaa aina
[q]Tres:
---
xcft:
---
mayah:
---
efo:
Tää forumi on selkeesti liian pieni teille kahelle.
---
Ei, vain Tres:ille. Mä mahdun tänne ihan kivasti, mut Tres on hirmu pitkä.
---
Vie se katkaisuhoitoon.
---
http://www.antenniosasto.net/tnconan_o_vääräoppinen.jpg
[/q]
AAAAAAAAAHAHAHAHA!!!! Tr3oX:n vihaaja!!!
noo tuota mitä täs nyt oon vähä selaillu eri kuvii nii ilman muuta baawo beellä ja animel on hienoimmat kuvat
[q]TuTTi-:
noo tuota mitä täs nyt oon vähä selaillu eri kuvii nii ilman muuta baawo beellä ja animel on hienoimmat kuvat
[/q]
mjoo, enää puuttuu POP-niitit otsasta...
Lestinheittäjällä on kyllä loistava kuva! Hyvä Akiiiiiiii!
[q]Juhgu:
(näyttääkö sts kenenkään muun mielestä Janne Ahoselta? *nauru*)
[/q]
En oo vieläkään oikein tullu minkäänlaiseen tulokseen että pitäskö tää mäkihypääjä viittaus ottaa pahalla vai hyvällä
[q]sts:
---
En oo vieläkään oikein tullu minkäänlaiseen tulokseen että pitäskö tää mäkihypääjä viittaus ottaa pahalla vai hyvällä
[/q]
Kaipa tuo on täysin neutraali huomio. Edellisestä profiilikuvastasi olisi voinut tehdä pätevän "hehän ovat kuin kaksi marjaa" -vertailun johonkin Ahosen kuvaan. Muissa kuvissasi sinulla ei kuitenkaan näytä olevan minkäännäköistä yhdennäköisyyttä ko. mäkihyppääjään. Aika outoa
[q]CryOniC:
---
Ana-5000:
---
---
Onkohan sillä kuitenkaan niin paljon väliä tässä topikissa..*justjoo* hieno kuva se on silti..*pihkassa*
[/q]
Profiilikuvassa pitäisi olla kuva ko. henkilöstä. Tuo vauvakuva on siis silti paska profiilikuva, vaikka se mielestäsi onkin hienosti photoshopattu.
Netti on täynnä kaatopaikkoja joihin voi survoa muiden tekemiä photoshoppauksia.
[q]Juhgu:
---
CryOniC:
---
Ana-5000:
---
---
---
Profiilikuvassa pitäisi olla kuva ko. henkilöstä. Tuo vauvakuva on siis silti paska profiilikuva, vaikka se mielestäsi onkin hienosti photoshopattu.
Netti on täynnä kaatopaikkoja joihin voi survoa muiden tekemiä photoshoppauksia.
[/q]
Ja kukas niin sanoo?..ei tästä kai mitään sääntöjä oo mihinkää kirjattu ellei ne sitte oo vaan sun lohkos..et jos vaan pudottaisit vehtaamisen*iloinen*
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- 4
- Next »