3h aikaa tuhlata 100 000, mitä tekisit??
[q]k1mm0, 24.3.2007 11:16:
ehkä pienen asunnon ostaisin... ja jos jotain
jää yli, ni ihan sikana levyjä! <3
[/q]
Kutakuinkin näin :D
Menisin johki tyyliin Semaan, ostaisin pöydän täyteen olutta, enkä tarjois kenellekkään. Ku joku tulee kysyy, et "miks sullon 53.000 oluttuoppia pöydässä?" voisin vastata, että "No koska mullon varaa!!" <--- ikuinen haave
[q]Jusna666, 24.3.2007 16:51:
---
Septique, 24.3.2007 16:49:
Kotarilta supermotoa, yammulta r6 ja bemarilta m3. Tän jälkee lähtisin vetää perseet =)
---
Toi m3:nenkin vähän kummastuttaa, mut ei niin paljoo ku et jos ei oo rahast kii ni miks vaan r6??
[/q]
Ei oo ikää ajaa isompaa :P tai jos sen 25kw kurisetin saa ni(ja tosta ni jammun nää uusimmat pyörät vaan on niin nättejä mun silmään) sit. m3 vaan jotenki on niin kiva auto, tai toisaalt sit tommonen muutama vuos vanha m5..
mä varaisin mökin hailuodosta ja lentäisin helikopterilla maksamaan sen ja menisin ouluun hotelliin ryyppäämään.
Maksaisin kaikki velat pois ja ostaisin uuden konee ja dj vermeet... Sit mulla olis kaikki mitä mä tarvitsen...
Ostaisin tosi hienon urheiluauton joka ois sininen ja lopuilla vaatteita ja siideriä pirusti
Nappaisin vaikkapa 6-7 jenkkiklassikkoa ebaystä jotka vois myydä triplahintaan Suomessa :)
ja jos niitä ei "kikkailuna" sais myydä, ni pitäisin itselläni. olispahan joka päivälle mieluisa auto :)
3 tunttia*hmph*
ei kyll kämpä kolmess tuniss pysty ostaa niin ehkä
auto ja osakket*joo*ja joku pari tonnia shoppailuun*hih*
Varmaan jonkun kämpän ostaisin ja jos siitä jotain rahaa jäisi yli niin eiköhän se mee johonkin sisustushärpättimeen tai johonkin hemmottelujutskiin
Maksaisin lainat/velat pois ja ostaisin kämpän, jos siinä ajassa ehtisin. Jos kävis aika kireelle kävisin hakemaan mahd. arvokkaan käytetyn auton tai useamman, mistä sais rahansa pois ja niillä rahoilla ostaisin mansesterista, jonkun pienen kämpän. Ylijäämät menis perheelle viimeistä pennii myöten.
Lyhentäisin mun asuntolainaa 90000 ja kävisin ostamassa lopuilla moottoripyörän..
Maksaisin kaikki lainat pois ja ostaisin ukolle auton
Kaksio saunalla ja parvekkeella
Kävelisin pankkiin ja maksaisin asuntolainaa tolla summalla ja samalla lyhentäisin loppun lainan laina-aikaa.
Tylsää, mutta kannattavaa...
Maksaisin lainan pois.
Menisin pankkiin ja maksaisin opintolainan, remonttilainan ja osan asuntolainaa pois, sit menisin Kilroylle ja ostaisin mulle ja poikaystävälle vuoden Flexible-lipun maailman ympäri ja loput säästäisin sille vuoden reissulle.
Vaikee sanoo. Toi summa ei oo sen kokonen että saisin kämppää tai muuta tollasta kustannettua. Varmaan siis ostaisin kauheesti sellasta krääsää jonka arvo nousee pian ja myöhemmin möisin niitä sitä mukaa kun tarttisin rahaa elämiseen(olipas tylsä vastaus*pepsodent*)
Mä ostaisin purjeveneen
no siin ei menis ku 30min jos sitäkää.. lainat pois nii se ny melki oli siin sit
Ostaisin jonku asunnon tai pienen omakotitalon.