Mitä ostit tänään topic

Back to tunkio O

Mantsikoita, piimää ja maitoa.

En yhtään mitään : )

Itse asiassa eilen tuli nämä hankittua:
- Futuraman tuotantokaudet 1-3
- Simpsoneita kaudet 8 ja 9
- Madventures II - boksi

Onpahan taas hetkeks katottavaa...

Mä haluun sen Volcomin neuletopin!!!*nyyh**nyyh**nyyh*

Uuden laukun --- se oli jo kolmas reilun kuukauden sisään. Ja kaikki vielä samaa merkkiä, Longchampin laukkuja.

Nyt voisinkin lopettaa laukkujen tiirailun, ennen kuin menen lopullisesti vararikkoon.

Ehkä ne kengät on vuorossa sitten seuraavana.

Laitoin Native Instruments Komplete 5:n tilaukseen.

En vielä mutta ajattelin käydä poistamassa Canonin 30D:n

[q]Jone, 13.7.2006 13:01:
---
Steven Hoaks, 13.7.2006 12:49:

---

Oot kyl niin pöndellä valokuvauksesta et siitä vois tehdä liudan hyviä sketsejä telkkariin.
[/q]

Välineurheiluahan se on :)

Ostin EZAV T2 mp3-soittimen.. toivottavasti tää kestää enemmän kuin vuoden

http://www.jammaa.com/kuvat/emp450.jpg

2 askia tupakkaa ja jäätelön!

[q]Steven Hoaks, 13.7.2006 13:15:
Joo saatanpa hyvinkin olla

Kaikki ei ole kato syntynyt heti ammattilaisiksi kuin sinä.
[/q]

Mä en edelleenkään ole ammattilainen valokuvauksessa eikä vaadita ammattilaista ymmärtämään kuinka pihalla sä olet jos rungon vaihto on sulle tällä hetkellä valokuvauksessa prioriteetti numero 1.

[q]Jone, 13.7.2006 11:05:
---
Sallakat, 13.7.2006 10:11:
Vajaa kymmenen minuuttia Elielinaukion parkkihallissa ja 2 euroa *toktok*

---

Ootko varma et siinä kesti niin vähän? [/q]

Joo kyllä saletisti kesti noin vähän aikaa. Kävelin sieltä nopeasti Suomalaiseen Kirjakauppaan, nappasin laminointitaskut hyllystä, maksoin ja menin takas autolle.
Kyl mä muistan, ett joskus on vihreällä bonuskortilla tms. saanut ekat puolituntia ilmatteeks.
Eipä enää*uuh*

Ostin terveyspalveluita, kävin pistättämässä rokotteita itteeni.

[q]Steven Hoaks, 13.7.2006 12:49:
[/q]

Oot kyl niin pöndellä valokuvauksesta et siitä vois tehdä liudan hyviä sketsejä telkkariin.

[q]Steven Hoaks, 13.7.2006 13:23:
Jaa mistäköhän sä sait mun prioriteetti listan? Ajattelin ostaa erään toisen kameran ja myin omani ennen sitä. Kamera vietiin kuitenkin aivan nenäni alta ja jouduin nyt harkitsemaan jotain muuta. En kuitenkaan samaa kameraa ajatellut ostaa enkä hirveen vanhaakaan, joten mielessä olis sitten että samalla ostan 30D:n... Ja jos et edes omasta mielestä ole ammattilainen niin miksi sinun sitten pitää puhua, leveillä ja alentaa muita siihen malliin että tiedät kaikesta kaiken? En ymmärrä yhtälöä.
[/q]

No näköjään se rungon vaihtaminen toiseen tosiaan oli sulle tärkein tapa kehittää itseäsi valokuvaajana. Mut hei, sähän voisit vaikka kertoa mulle mitä muuta sulla on ostoslistalla ja miksi, niin nähdään siinä silmänräpäyksessä ymmärrätkö yhtään mitään valokuvauksen teoriasta.

Mä en tiedä kaikesta kaikkea, mutta tästä nimenomaisesta asiasta helvetin paljon enemmän kuin sinä. Siinä se on ihan kylmästi ja totuudenmukaisesti sanottuna.

[q]Steven Hoaks, 13.7.2006 13:23:
Jos pidät minua paskimpana kuvaajana tällä puoliskolla niin voit kikatella minulle sitten ihan oman tietokoneen ääressä.
[/q]

No sitähän mä tässä juuri teenkin?

[q]Steven Hoaks, 13.7.2006 13:39:
Ei kyllä edelleenkään ole. Olisin pärjännyt omalla vielä kauan, mutta mieli teki kokeilla Canonia kun tykästyin siihen kokeilun jälkeen. Oli vaan mukavamman tuntuinen.
[/q]

Jaa. Mulla on sattuneista syistä vähän toisenlainen kuva prosessista, joka sai sut vaihtamaan runkoa. Mut väitä ihan mitä lystäät.

Ikinä en ole mitään muuta väittänytkään Ihan kun yrität hakata muhun jotain faktaa minkä olen alusta asti aina tiennyt?
[/q]

No itseasiassa kyllä olet. Sähän ehdotit jossain vaiheessa jopa sitäkin et vaihdettaisiin kameroita ja katsottaisiin sitten kumpi ottaa parempia kuvia, joka olis musta aika hupaisasti sanottu semiuuden Nikon-rungon omistajalta vanhan Canon-rungon omistajalle.

Se on mukavaa että saat tälläisestä hymyn kasvoillesi Mulle tulee susta se iso poika mieleen mun neljänneltä luokalta joka tykkäs tökkiä ja kiusia muita aina koko ala-asteen Mutta jokainen saa tietysti hankkia nautintoa omalla tavallaan
[/q]

Joo, on se. Kiitoksia vaan siis viihdyttävistä hetkistä.

Meidän hoodeilla ei isot pojat vielä neljännellä tökkineet ketään vaan se tuli kuvioon vasta myöhemmillä ikävuosilla vastakkaisen sukupuolen kanssa. Oon kuitenkin tosi pahoillani jos joku iso poika on tökkinyt sua vasten tahtoasi.

Niin, olisko sitä listaa vai osuinkohan naulan kantaa sen kanssa kuten uskoinkin?

ensimmäinen.. mulla ei koskaan kyllä oo rahaa mutta kummasti sitä sa nyhdettyä taskunpohjilta kun tulee jotain mitä on ihan must saada*nauru*

mäyräkOiran kOffia.

[q][Siru], 17.2.2009 22:58:
---
Zenni, 17.2.2009 22:57:
---
[Siru], 17.2.2009 22:40:
Uuden colgate360 hammasharjan. Se puhdistaa koko suun!

---

Voi noita slim tip -harjaksia!

---

puhdistaa myös kielen ja poskien sisäpinnat
[/q]

Aargh, meinaan oikeesti aina kuolla ku nään ton mainoksen töllöstä :D

[q]Fyraett, 15.9.2006 16:47:
---
Zenni, 15.9.2006 16:40:
sit kohta vielä ehkäpä kaljakaupan kautta ja kalsarikännit valmiina

---

Eiks se oo sun tapaukses piccarikännit :>
[/q]

Toi kuulostaa jotenki irstaalta, eikä pikkareis voi röyhtäillä ja haista pahalle

O