mental.SYNERGY 19.02.2005 @ Turku

Back to tapahtumat O

Aivan mielettömän nätti flaikku! Ton mä haluun!.. Miksei tääl päin jaeta turunflaikkuja? Joku sendikää postilla, maksan viulut.

[q]negatiivi:

Ennen aamuja MUISTA PAIKKAKUNNISTA TULLEET voivat viettää 3h välitaukoa S-OSIKSEN alakerrassa!

Leffoja, fiilistelyä ja purtavaa tiedossa.

[/q]

baila baila si comprendo ja jtn sinne päin. nii täähän on jo ens vkon viikonloppuna. SWEET! kiitos teille jotka huolehditte meidän pitkän matkan kulkijoiden viihtyvyydestä.*kiitoskiitos*

Ok, ma asti aikaa varata bussikuljetus, enää puuttuu 45.
Bussifirmalla ruuhkaa.

Huom!

Osta aamujatkolippusi samalla kun tulet pääbileisiin.
Hinta 10eur yhteensä!

S-OSIS:lle saa jäädä 02-->05!
Jotain kivaa tiedossa tuoksi ajaksi :)

Lauantaina nähdään!

Bussikuljetus peuttu.

Hieno viikonloppu tiedossa! Käsittääkseni S-Osiksen remppakin on valmistunut juuri sopivasti...?

Remontti on saatu kuntoon kyllä!
Eli nyt on löytyy mm. aivan uutta baaritiskiä :P

S-OSIS:lle voi jäädä klo 02-05 ENSISIJAISESTI muilta paikkakunnilta tulleet (max. noin 70 henkilöä).
Eli mitä kohteliaimmin pyydämme että jos pääset viettämään taukoa muualle, mene sinne.
KIITOS! :)

rautalanka: Jos paikalle jää kaikki niin henkilökunta EI anna meidän viettää taukoa siellä.

Muita paikkoja missä viettää tuota väliaikaa:
a) Diiva (Aurakatu 14)
- Auki klo 04
- Ilmainen sisäänpääsy
- Taloa by: Samuel (Cafe Del Raum) & Vertigo

b) Kaverin luona

c) Marilynn ("Lynkky") (Eerikinkatu 69)

oon kuullu että runosmäen teräsvaarissa tai kaskenkadun surutoinissa ois kova meno just ennen pilkkua lauantaisin. suosittelen myös niitä!

edit: onko teräsvaari muuten runosmäessä?

vaikuttaa oikee hyvältä.......*jiihaa*

[q]raisport:
oon kuullu että runosmäen teräsvaarissa tai kaskenkadun surutoinissa ois kova meno just ennen pilkkua lauantaisin. suosittelen myös niitä!

edit: onko teräsvaari muuten runosmäessä?
[/q]

Teräsvaari on about tossa kohti: http://tinyurl.com/3odc9

Eli ei Runosmäessä. Teräsvaarissa on kyllä kova meno mutta se taitaa olla kiinni jo ku bileet loppuu.

[q]vedos:

Teräsvaarissa on kyllä kova meno mutta se taitaa olla kiinni jo ku bileet loppuu.
[/q]

Joo mä oon kuullu siitä TEIDÄN kovasta menosta *kivatsulle**känni**possu*
Sori, offtopic...

Mut anyway, lauantaina hippa hippa joo :) Tuun känniääääliöimään, ehhee...
Ja Paroniinki pitää päästä!

[q]tumpsi:
---
negatiivi:

23:00-01:30 Proteus b2b Poliisi (Logic, UK / Com.pact Records) // 150min, Chemical Trance

---

hmm, näyttää Turun reissulta yli vuoden tauon jälkeen.
[/q]

Pitikös Proteuksenkin soittaa täällä?

[q]happosepi:

Pitikös Proteuksenkin soittaa täällä?
[/q]

juu se oli alunperin suunnitelma mutta ulkomaankeikan vuoksi protskun show siirtyy mentalin, sindissentialin ja klubin
violenz -bileisiin huhtikuulle. http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=35215;hae=violenz;pid=486706#486706

Joo joo tänne on pakko tulla..

Kaikki mestoille heti kahdeksalta! :)

tänne vois tulla :)

Tykkäsin*iloinen* en kait mä muuta voi sanoa,kun en oikein muistakaan mitään mistään...*iihhih*

vittu paska perkele, nii vitun myöhäseen meni tonneki tulo et.. mut näki sentään kavereita ihmeen paljonkin. ja sai sentään pienen hienki päälle tanssilattial. ah ku teki niin HYVÄÄ!! niin fiilareis pomppisin hetken. haluu lisää, gimme more more!!!

hihiiii psyke iskee selvinpäin niin kovaa ehkä eniten harmitti se ku pääsin vasta alkuun ni ne oli ohi...Poliisi rulaa hyvä mental...keep it

Juu hauskaa oli... *pahis**nauru*

O