Firefoxista entistäkin nopeampi ja tehokkaampi!
[q]Annakins, 5.1.2006 15:18:
..
Edit: Kokeilin äsken uninstallia, mutta vastasin ei kun se kysyi haluanko poistaa ja nyt sain taas yhden ikkunan auki, mutta toista ikkunaa se ei suostu avaamaan.
...
[/q]
Itellä kävi kahdesti suunnilleen sama homma, enkä jaksanu alkaa enää tappeleen sen kanssa
--> nyt selaimena Opera :D
[q]Annakins, 5.1.2006 15:18:
edit 2: asensin Firefoxin uudestaan, nyt taas toimii. Tais olla se downthemall joka sekotti pakan.
[/q]
Mulla aiheutti kans DownThemAll:n päivitys sen, että Firefox ei auennu ollenkaan. Poistinpa sitten sen kun ei se oo edes kovin hyvä verrattuna FlashGottiin.
[q]tumpsi, 30.12.2004 13:42:
Hmmm..
IE vaihtui n. vuosi sitten Operaan, ja olen hieman ajatellut vaihtoa Firefoxiin,
kun kaikki sitä niin hehkuttaa.[/q]
Mielestäni Operassa on valmiina se, mitä Firefoxiin saa laajennuksina. Joten siinä kenties tasapeli. Ja mitä nopeuteen tulee, Opera on nopeampi kuin Firefox.
[q]sts, 30.12.2004 13:49:
Firefoxilla onnistuu myös tuo monen sivun samanaikainen selaaminen samassa selaimessa (nk. tabbed browsing).
[/q]
Anteeksi jos tämä on jo mainuttu, mutta Operassa näimme ensimmäisen kerran välilehdet Sen jälkeen sitä on sitten kopsittu muihinkin selaimiin (kuten hiirieleet ja session saverit).
[q]Juhgu, 30.12.2004 17:56:
IMO selaimista opera 6 on mukavin käyttää ja miellyttävä silmälle, mutta siinä on valitettavasti bugeja jotka ajoittain kaatavat selaimen tai varaavat turhaan muistia. Opera 7 taas on aivan järjettömän ruma.
[/q]
Mulla on Opera näyttänyt versiosta 6 versioon 9 ihan samanlaiselta koko ajan
[q]Neko, 9.1.2006 11:49:
---
Juhgu, 30.12.2004 17:56:
IMO selaimista opera 6 on mukavin käyttää ja miellyttävä silmälle, mutta siinä on valitettavasti bugeja jotka ajoittain kaatavat selaimen tai varaavat turhaan muistia. Opera 7 taas on aivan järjettömän ruma.
---
Mulla on Opera näyttänyt versiosta 6 versioon 9 ihan samanlaiselta koko ajan *vink*[/q]
No, nyt kun on kulunut vuosi tuosta viestistäni jota quotasit, täytyy korjata että olen kallistunut Firefoxin kannalle.
[q]Juhgu, 9.1.2006 13:57:
No, nyt kun on kulunut vuosi tuosta viestistäni jota quotasit, täytyy korjata että olen kallistunut Firefoxin kannalle.
[/q]
Jooh, ja sorry kaikille kun vastailin wanhoihin viesteihin.
Kuulin että FireFox on reikäisin.
[q]Mark Hamilton, 9.1.2006 14:24:
[/q]
Then it must be so!
*Firefoxin poistel!*
[q]Jone, 9.1.2006 14:35:
---
Mark Hamilton, 9.1.2006 14:24:
---
Then it must be so!
*Firefoxin poistel!*
[/q]
Joo, mäkin taidan siirtyä takaisin IE:hen...
[q]Jone, 9.1.2006 14:35:
Then it must be so!
*Firefoxin poistel!*
[/q]
No itseasiassa tosta oli kyl ihan tutkimus, jonka mukaan FireFox oli reikäisin, mutta IE vaarallisin. Lähinnä siis sen takia että suurin osa haittaohjelmista koodataan IE:lle.