Loco - 1st Birthday! 14.1.2005 @ Turku
Oli kyllä ihan uberhyvät pippalot!!!! Hauskaa riitti yllinkyllin*hih* ja niin olin selvinpäin, mut ei se menoo tunnu haittaavan!!*iloinen* tuli ainakin tanssittuu enemmän!! Kiitti kaikil kavereille!! Onnea loco ja oli muuten hyvät kakut! Tamppaamisiin!!*jiihaa*
Mä en päässy tulemaan, mut tuleehan niitä bileitä
[q]emm@:
en edes muista koska olisin viimeks tanssinu niin fiiliksissä..
[/q]
luna g kiittää ja kumartaa...
ilmassa oli mahtava fiilis ja oli todella nautinnollista soittaa...
rok on...
[q]or_neon:
Tuli tos vaan mieleen, et siel pyöri kameroita aika paljon ja silleen, et missä niitä kuvia vois katsastaa?? *täh*
[/q]
juu, kyllä...kannatetaan
kuvia näytille
[q]Verottaja:
*blaa blaa*
xcft:
Kyyti olis kyllä löytynyt, tarvittaessa ;)
---
[/q]
Kesti liian kauan, ehkä ensi kerralla
[q]martina:
hyvä meininki.
mä olin vaan niin stanan väsynyt ettei jaksanu tanssia oikeen.. prkl..
[/q]
Mulla oli kas sama ongelma yritin väkisin tanssia mut loppuen lopux ei tullu mitään! Oli niiin kiireinen perjantai päivä! Harmitta! Mutta SashaF oli sankari!
Mutta pidin hauska muiden ka!
Kiitos Levoton p3TO! ;)
Oli kyl aivan loistava eka keikka Turkkuses! Suuret kiitokset koko Locon porukalle, yleisölle ja muille artisteille ja kaikille muille, jotka tässä nyt jäi mainittematta! Oli kivoo
Hei onks niitä kuvia kellään?? Julkaskaa nyt edes joku edes joku kuva et saa vähän sitä tunnelmaa takas sieltä..*blush*
[q]xl8r:
Huoh, vihdosta viimein pääsen taas koneen ääreen...
Ilta oli omalta osaltani täydellinen fiasko kaikkine koneiden kaatuilemisineen yms ms. Kaiken kruunasi vielä poislähtiessäni saama parkkisakko... Mutta siitä huolimatta...
Bileet olivat todella loistavat, oli todella kivaa vaikka sattuneesta syystä en ihan täydessä biletysterässä ollutkaan. Sashan setti sai kyllä jalan nousemaan myös parvella, kyllä sellaista hakkausta tuli.
Kiitoksia teille, Emma ja Pexi, seurasta ja kaikesta, te teitte illasta loistavan 
[/q]
kiitos itselles, hyvä että seura kelpas ;) tervetuloa toistekkin!!!*joo*
[q]Astaroth:
---
Emma:
melkeiimpä vuoden parhaat bileet!
---
Aika varmasti, kun vuotta on kestänyt jopa kaksi viikkoa.
[/q]
sehän sen pointti olikin.mä ennustin
[q]Emma:
mä ennustin 
[/q]
PS. Mä kyllä tajua, miksi *hih*-hymiö sulattaa mut ihan täysin.
missä ne vin kuvat viipyy??
[q]karmapolice:
missä ne vin kuvat viipyy??
[/q]
Tahtoo myös kuvia
Upin 5 kuvaa, mutta eipä näköjään klubitukselle kelvannut. En vain tajua, mitä vikaa on täysin hyvälaatuisissa kuvissa, jossa on esiintyjistä kuvia?
No tehdäänpä näin:
Video: Sasha F plays Yoji Biomehanika
Kuvia:
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Kuva 4
Kuva 5
Kuva 6
Kuva 7
Kuva 8
Kuva 9
e: Isompikokoiset kuva löytyy [1280*960] jos jotakuta kiinnostaa.
Harmittaa kyllä, etten enempää kuvannut tuolla 
Ainiin, vielä kotimatkalla napsaisin tälläisen: Turku by night
nää oli ihanat!! toivottavasti tänä vuonna tulee jotkut toiset SUPERBILEET!!!*sydän**aplodit*
[q]Kristofer:
-clip-
[/q]
Oho, minäkin olin mahtunut yhteen kuvaan. Ainakin osittain
[q]xcft:
---
Kristofer:
-clip-
---
Oho, minäkin olin mahtunut yhteen kuvaan. Ainakin osittain 
[/q]
Osaan siis sittenkin kuvata...
Oli kyllä hyvät bileet. Tuliki tampattua koko ilta.
Taisinpa olla energisempi kuin kukaan piripäissään oleva siellä, ja taas ihan selvin päin. *iloinen**jiihaa* Hyvä ku vessassa kerkes käydä ku oli niin hyviä biisejä...
[q]ee102:
Taisinpa olla energisempi kuin kukaan piripäissään oleva siellä, ja taas ihan selvin päin.
[/q]
Oliko siellä piripäitäkin*täh*
[q]PuuhaOsku:
---
ee102:
Taisinpa olla energisempi kuin kukaan piripäissään oleva siellä, ja taas ihan selvin päin.
---
Oliko siellä piripäitäkin*täh*
[/q]
*nauru**nauru**nauru* Enpä kommentoi sen enempää...