Mä haluuuuun ...
[q]greenie:
Voisin haluta, että porukat kävis enemmän keskustelua ja pitäis vähemmän monologeja. Se, että monologit matchaa, ei tarkoita dialogia. Liikaa hyviä kysymyksiä on täällä jäänyt ilman vastausta :)
[/q]
No, foorumit on luonteeltaan vähän sellasia et keskustelu menee usein niin hemmetin hankalaks jos kaikkeen yrittää vastata.
Mä toivoisin et porukka keskustelis vähän tiukemmin itse aiheesta mitä topikki käsittelee eikä hairahtelis niin pahasti sivupoluille puimaan jonkun yksittäisen sanan implikaatioita tjsp. The big picture!
Auton ja rahaa paljon... ilman rahaa ei autoa ajeta... hihi.
Asunto ulkomailta. Sinne voisi lähteä pakoon talven kylmyyttä:)
Opetella miksailee kännis. Selvinpäin kaikki sujuu ihan, mut sit ku ottaa muutaman ni ei tuu enää mitään. :D
Opetella miksailee kännis. Selvinpäin kaikki sujuu ihan, mut sit ku ottaa muutaman ni ei tuu enää mitään. :D
Tuo on dj:n tärkein taito!
---
---
No sinähän sen kyllä tiedät. :D
---
---
---
---
No sinähän sen kyllä tiedät. :D
*känni*
Hollantiin <3
Minttulikööriä
lähtee illalla ulos!!! mut ei varmaan onnistu..*uuh*
...motivaatiota koulunkäntiin.
haluun päästä tänää vikat lukion kurssikokeet läpi
... päästä läpi fysiikan YOsta ensviikon perjantaina
et kello olis jo 1600 :)
[q]bubbelgum, 2.1.2007 22:29:
Edes vähän helpomman elämän.
[/q]
Kuin myös....
pois sinkkuluukusta
Rahaa
Miehen...
[q]Jago, 3.8.2006 19:17:
mä oon menny ihastumaan yhteen clubbarilaiseen..*blush*
mä haluisin ottaa selville onko se niin ihqu kun miltä se vaikuttaa..
[/q]
tulet hyvin nopeasti huomaamaan, että klubbarilaiset ovat vitun kaukana siitä
Haluun pcn, ett voin lopettaa alkavan elämäni crusader kings 2sen lisäosiin. Vihdoin päässis pelaa pakanoita ja muslimeja ja sen uus lissäosa joka lisää aikaa 800 luvulle on jo ihan liikaa. Mä taidan päästä pelaa sitä pelia ekaa kertaa sitten, kun niillä on jo ck3 =D
Oon siis ostanu ck2 eu3 ja vic2 jotka ei toiminu mun vanhentuneeella koneella ja odottaa nyt vaan, että saan joskus koneen. Nytte Toimin vaan miniläppärillä, joten ei mitään tsänssiä edes vanhojen pelien pelaamiseen*uuh*
Mulla on vielä niin hienot suunnitelmat, että ois ihan pakko päästä*kuolaa**hikoil*
Nää vierotussoireet on pahat. Epäilen, että kun tuun suomeen meen vaan mutsille ja laitan koneen päällä ja pelaan ckI:tä tai euII:ta koko ajan =D