Mä haluuuuun ...
mä haluuuuuuuuuuuun jo kotiin viettämään loppuvuode lomaa. Haluan myös kaikki krapulan oireet katoavaksi. huis, nyt.
...haluISIN siis....iiiiiiison kimpun erivärisiä tulppaaneja. Ne on niin kauniita*hymy*
edit..Kuinkahan monta vuotta oon haaveillu tästä...? Varmaan tuhat :D
rahaa.
vitun KELA. :(
uuden duunin*senkin*
vähitellen arvostusta siitä duunista mitä muidan eteen teen.. ja muutenkin
Moottoripyörän, enkä mitään alle tuhatkuutioista nuhapumppua.
Et tää yskä katoais ja pääsis salille.. mut näyttää silt et on katoamas ni pääsee varmaan täs lähipäivin toivottavast jo...
töistä kotiin nugguu
NII!
ja bileisii *ökkö*
[q]Mellu-, 11.1.2007 22:57:
aikaa itselle.. on vaan niin romuna ettei jaksa kiinnostaa mikään..
kaksi päivää möllöttänyt nyt kotona enkä oo edes puhelimeen vastannut kuin tonille,silti ei
meinaa saada elämäniloaan takaisin.. väsynyt yrittämään tj.. emmä tajuu .. on vaa niin mahdoton-fiiwis :/
[/q]
Tiedän tunteen
...kuulla vielä edes kerran elämäni aikana erään lauseen, mutta se taitaa vaan jäädä haaveeksi.
[q]remotion, 17.1.2007 23:42:
---
Miinapiina, 17.1.2007 23:37:
---
Tapsa, 17.1.2007 23:36:
---
Miinapiina, läässytilässyti ;)
---
so oldschool!
---
no älä!!!
---
Mut noinhan se vaan on. mielestäni ainakin kiva pyytää naista treffeille. Tietysti tuskin se on ikävä yllätys jos sä pyydät. voithan silti aina leikkiä vaikeesti tavoteltavaa.
[/q]
en mä leiki vaikeesti tavoteltavaa mut sopivaa treffikumppania ei oo viel tullut vastaan... tai siis mä en ole tullut sopivalle treffikumppanille vastaan, ku mua ei oo pyydetty treffeille...
ja noinhan se vaan on , musta on ainakin kivempi et MUA pyydetään treffeille... (kerrankin *ding*)
[q]Tapsa, 17.1.2007 23:44:
---
remotion, mielestäni ainakin kiva pyytää naista treffeille.
---
tottakai on, mut kyl mä tykkään kumminpäin vaan.
eikä siinä o mun mielestä mitään outoo.
[/q]
no ei siin ookkaan mitään outoo kyllä mäki oon pyydellyt treffeille.. ihan uléta sekin
..piiiiiiiiiiiiitkän halirutistuksen, paljon pusuja.. ..ja seksiä.*blush**joo*
... et kello olis jo 18:15! Suuria asioita tapahtuu silloin!!
Kolme toivomusta lisää.
[q]larzizi, 23.1.2007 21:19:
No huh, siinäpä ihan hyvä lista *pökr* Mutta ainakin noista on tosi moni toteutettavissa, joten ei muuta kuin tuumasta toimeen ja viivaa yli
[/q]
Ruuat (jotka on sen verran epäterveellisiä, etten just nyt niitä halua syödä, lähinnä vain vähän maistaa) ja säkkijousi, siis
Edit: Mistähän mä tuotan niitä kesän mansikoitakaan? :O
mansikkajädee
olutta, semmosta ei niin tavallista.
Ikeaan ;)