Päivän uutinen
[q]Wolverine, 16.4.2009 11:19:
no en tiedä miten muuten tuo ylhäällä oleva teksti pitäisi tulkita :)
mod: ja niinku kirjotin niin ei tosiaan saanut tuomiota mutta kuitenkin vietiin käräjille, ei se tuomiokaan tässä vaiheessa yllättäis ketään.
[/q]
Eli yhdistetään vanha mantra yhteen tapaukseen = totuus?
rikollisillakin on oikeusvaltiossa oikeus oikeuteen. Kuka tahansa saa tehdä rikosilmoituksen ja syyttäjällä on velvollisuus kohdella poliiseita ihan samalla tavalla kuin normaalikansalaisia. Hekin ovat ihmisiä. Mielestäni on vain hyvä, että äärimmäiset voimakeinot tutkitaan tarkkaan. Siten voimme varmistua poliisiemme auktoriteetin säilymisestä normaaleilla ihmisillä.
Ehkä pelko on tehokkaampaa auktoriteettiä kuin kunnioitus. Se ei kuitenkaan luo tervettä perustaa valtiolle.
[q]Wolverine, 16.4.2009 11:33:
niinkuin sanoin niin iltalehti on TOTUUDEN TORVI! noh ihan vakavasti nii toki hyvä että noikin tutkitaan, mutta näin maallikon silmin jos iltalehden kirjottama versio on oikea niin sitten en ymmärrä miten tuosta voidaan viedä käräjille. Itse sain ainakin semmoisen käsityksen tuosta että poliisi pelkäsi itsensä puolesta ja teki järkevän ratkaisun ja ampui polveen sen sijaan että ampui 5 laukausta rintaan. Suomessa muutenkin tuomiot esim. raiskauksista on mielestäni turhan lieviä mutta tää menee nyt niin OT:ks etten viitsi kirjotella sen enempää :)
[/q]
Jos sitä ois ammuttu rintaan, niin se olis varmasti tuomittu, niinkuin olisikin pitänyt.
pointti on se että syytetty ei ole edes osaltaan syyllinen kuten asian tulkitset. Syytetty ei ole rikkonut mitään Suomen lakia. Syyllinen on.
[q]hallucinogen, 24.7.2008 20:25:
Eli heterot on huonompia vanhempia, hienoa. Homot voivat olla varmasti rakastavia ja huolehtivia vanhempia mikä on tietysti tärkein. Kuitenkin oon sitä mieltä, että lapsella on hyvä olla kodissa sekä isän, että äidin roolimalla. Toki oon tietoinen siitä, että Suomessa tuhansia lapsia kasvaa täysin hyviksi kansalaisiksi hyvinkin erilaisissa perheissä, josta puuttuu jompikumpi. Se ei kuitenkaan ole mun mielestä ideaali tilanne.
[/q]Tietenkin! Homot ovat muillakin elämän osa-alueilla muita parempia. Turhan vanhoillista Freudilaisuutta... Psykologian koulukunnat on jo edennyt tuon neron jälkeenkin...
Ja mikä on ideaalitilanne? Ei ainakaan pumpuli... Eli ideaalitilanne...
[q]Android, 17.4.2007 14:23:
Nämä uhrit ansaitsevat yhtä paljon empatiaa, kuin kaikki viattomat ihmiset joita ympäri maailmaa tapetaan.
[/q]
Niin, tai yhtä vähän? Jos vertaa esim läheisten ihmisten onnettomuuksiin niin siinä sitä empatiaa on jo suuremmassa mittakaavassa, mut sitäkin vain tiettyyn rajaan asti. En mä tunne näitä kärsiviä ihmisiä, joista kirjoitetaan päivittäin. Perseestähän toi on, mut niinhän se elämä on vähän siellä sun täällä. Yllättäviä onnettomuuksia tapahtuu. Jos joku tuttu nyt ilmoittaa, et sen sisar kuoli tuolla niin en mä voi muuta, kuin olla pahoillani ja sanoa, et kyllä se elämä siitä jatkuu. Kuolema on luonnollinen osa elämää ja suru-aikansa kaikilla.
Ja missä tämä täällä kaukaisessa suomessa käyty "empatia" sitten näkyy? Tai missä se ylipäätänsä tuntuu? Iltalehden ja -sanomien myynneissä that's for sure.
En mä yksinkertaisesti kykyne tekopyhistelemään ja sanomaan, et "i feel the same", kun toisen koti on romahtanut, kädet amputoitu ja perhe menetetty. Pyrin pikemminkin auttamaan rakentamaan uuden elämän ja jatkamaan sitä. Mut täältähän se ei oikein onnistu, eikä rehellisesti sanoen löydy kiinnostusta mennä Irakiin asti rakentaa taloja tuntemattomille ja tuskin kovin monella muullakaan.
edit: lyhyesti sanottuna, en näe syytä empatiaan ellei siitä ole jotain todellista hyötyä. Paskan jauhaminen tästä aiheesta täällä tuskin johtaa yhtään mihinkään ja voivottelu siitä, kuinka hirveetä se on yada yada..
[q]Android, 17.4.2007 15:28:
Kuolema saattaa olla luonnollinen asia. Viattomien ihmisten tappaminen ei kuitenkaan mielestäni ole luonnollista. Enkä minä tässä missään vaiheessa ole sanonut, että kenenkään pitäisi tehdä jotain erityistä. Jo se, että jonkun kuolema mielestäsi oikeastikin on paha ja ikävä asia, kertoo se jo että koet jonkinlaista empatiaa.
[/q]
Ei luonnollinen, mutta ihan varteen otettava vaihtoehto päästä tuonelaan jenkkien kouluissa, sodissa ja missä ikinä liikutkin.
[q]
Ei tässä ole kyse siitä, että "I feel the same". Ei kukaan voi ymmärtää täysin miltä toisen kärsimys tuntuu. En minullakaan ole tahtoa mennä Irakiin. Ei ole sellaisia taitoja joilla voisin tehdä paljoakaan, en osaa rakentaa taloja enkä ole lääkäri. Ei se kuitenkaan tarkoita sitä, että en toivo niille parempaa tulevaisuutta, tai että jos voisin tehdä jotain, niin kieltäytyisin siitä. Joidenkin asioiden suhteen sinä tai minä emme voi mitään, se on ihan selvää. En kuitenkaan ajattele, että "paskat niistä kun en silti mitään niiden tilanteelle voi". Niiden tilanne voi kuitenkin minusta tuntua pahalta.
[/q]
Nii'i. "Onhan toi perseestä, mut minkäs teet" ;)
[q]KooKie, 3.5.2007 15:23:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200705026058447_uu.shtml
Törkeää uhkailua ja selvää kansainvälisten sopimusten ja nykyisen "rauhan ajan" loukkaustahan toi on. Yhtään väittämättä, että NATO (tai osat siitä) niitä sitä enempää kunnioittaisivat.
[/q]
Uhkailua siis se, et ne toistavat itseänsä? Tossahan ollut mitään uutta kantaa ton asian suhteen (?), ettei vaan media itse mennyt taas nostaa näitä "arkoja", sekä ajankohtaisia vanhoja kysymyksiä näille herroille, koska tietää et tää tilanne aiheuttaa taas ihmisissä vastaavaanlaista reagoimista, eli lisää myyntiä.
pfft. Tai sit mä oon taas misssannut jonkun "Suomi hakee NATO:n 2008" -lööpin? :D
Poliisioperaatio Vantaankosken koululla
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp
[q]..IS:lle soittanut koulun oppilas kertoi, että koulu on tyhjennetty aseistautuneen henkilön pelossa.[/q]
...Kalapuikko nujakasta jäänyt jollekkin ruotoja hampaankoloon?
EDIT:
päivitystä :D
[q]...MTV3:n tietojen mukaan koulussa olleen henkilön sytkäriä oli luultu erehdyksessä aseeksi.[/q]
[q]Jinx, 6.11.2008 09:51:
Jäteyhtiötä epäillään ympäristörikoksista:
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Lokayhti%C3%B6n+johtajien+ep%C3%A4ill%C3%A4%C3%A4n+masinoineen+rikoksia+jo+vuosia/1135240840183
Aivan uskomatonta *grr**dissaa*
[/q]
''Lokapoikien palveluksessa oli viime vuonna 15 henkilöä. Liikevaihtoa kertyi 2,5 miljoonaa euroa.''
No ei ihme että kyttien mielenkiinto heräsi. :D En kyllä tajua miten noilla luvuilla ruvetaan kusettamaan, mutta toisaalta yrittäminen ei vaai tietyillä aloilla kuin luottotiedot.
"[size=12] The British are feeling the pinch in relation to recent bombings and have raised their security level from "Miffed" to "Peeved".
Soon, though, security levels may be raised yet again to "Irritated" or even "A Bit Cross". Londoners have not been "A Bit Cross" since the blitz in 1940, when tea supplies all but ran out. Terrorists have been recategorized from "Tiresome" to a "Bloody Nuisance."
The last time the British issued a "Bloody Nuisance" warning level was during the great fire of 1666.
Also, the French Government announced yesterday that it has raised its terror alert level from "Run" to "Hide." The only two higher levels in France are "Surrender" and "Collaborate". The rise was precipitated by a recent fire that destroyed France's white flag factory, effectively paralysing the country's military capability.
It's not only the English and French that are on a heightened level of alert. Italy has increased the alert level from "Shout Loudly and Excitedly" to "Elaborate Military Posturing." Two more levels remain: "Ineffective Combat Operations" and "Change Sides."
The Germans also increased their alert state from "Disdainful Arrogance" to "Dress in Uniform and Sing Marching Songs." They also have two higher levels: "Invade a Neighbour" and "Lose."
The Belgians, on the other hand, are all on holiday, as usual, and the only threat they are worried about is NATO pulling out of Brussels.
And finally, the Spanish are all excited to see their new submarines ready to deploy. These beautifully designed subs have glass bottoms so the new Spanish navy can get a really good look at the old Spanish navy.[/size]"
Kyllä tekin sitten vähän kasvettuanne sisäistätte ettei aikaa ole loputtomasti, ja sen tuhlaaminen idioottien hellävaraiseen opastamiseen idiotismin ehdoilla on ihan saatanan turhauttavaa. Demokratiaa en inhoa, vaan sen tilaa. Ihan sama ketä äänestää kun kuitenkin jokainen lupaa tehdä enemmän vähemmässä ajassa. Enemmän mitä? kysympähän vaan. Mä haluun vähemmän.
+/- kuukausi sitten uutisoituja, iski jotenkin tosi pahasti silmään...
Gothic kittens: Woman charged with animal cruelty for selling pierced cats online
http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1248211/Gothic-kittens-Holly-Crawford-accused-piercing-cats-selling-online-goes-trial-animal-cruelty.html
Metal protrudes from their little bodies, pierced through their ears and necks with a 14-gauge needle - usually reserved for the thick skin of cattle.
And at least one of these 'maimed and disfigured' kittens also had an elastic band tied around its tail - an attempt to stem the blood flow so that the tail eventually falls off.
The woman accused of turning three helpless kittens into 'gothic cats' by piercing them up to 10 times went on trial in the U.S. yesterday, charged with animal cruelty.
PETAn sivuilta:
http://blog.peta.org/archives/2010/02/gothic_kittens.php
In December '08, an eBay shopper tipped us off to Crawford's auction of a miserable-looking kitten with a docked tail and heavy jewelry through much of his body. Crawford marketed him as a "gothic kitten." The ad read: "ix weeks old floppy eared pure black gothic kitten.14 gauge ear piercings.14 gauge submission ring on the back of the neck. docked tail with 14 gauge barbell on the end of the nub. comes with 14 gauge surgical steel jewelry and decorative submission lead." Yes, not only had Crawford repeatedly pierced this kitten (which is bad enough), she had also "docked" his tail with a rubber bandand all without any anesthesia.
"..The woman said she had done it to these tiny animals because she thought it was 'neat'." Joo, ihan helvetin siistiä ;O___O *eikä*
*toktok*
Woman found guilty for creating 'Gothic kittens'
http://standardspeaker.com/news/woman-found-guilty-for-creating-gothic-kittens-1.597409
A jury took more than five hours to convict Holly Crawford of one count of animal cruelty, a verdict prosecutors and animals activists hailed as a victory for the voiceless, three kittens who couldn't speak up when the Ross Township pet groomer pierced their necks and ears, docked their tails and put them up for auction online as Gothic kittens.
Homoparien oikeus perheen sisäiseen adoptioon astuu voimaan
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Homoparien+oikeus+perheen+sis%C3%A4iseen+adoptioon+astuu+voimaan/1135248964028
Rekisteröidyssä parisuhteessa elävät homot ja lesbot saavat tänään tiistaina oikeuden adoptoida puolisonsa lapset, kun perheen sisäisen adoption heille salliva lakimuutos astui voimaan.
Uudistuksen tarkoituksena on parantaa sateenkaariperheissä elävien lasten oikeudellista asemaa. Perheen sisäinen adoptio tekee lapsesta parin yhteisen, millä on vaikutusta muun muassa huoltajuus- ja perimisasioihin.
Jos esimerkiksi lesbopari hankkii lapsen hedelmöityshoitojen avulla, ilman adoptiota ainoastaan lapsen biologinen äiti on juridisesti hänen vanhempansa. Jos biologinen äiti kuolee, hänen puolisollaan ei ole automaattisesti oikeutta lapsen huoltajuuteen, vaikka hän olisi kasvattanut lasta omanaan.
Adoptioprosessin saattoi käynnistää jo ennen lakimuutoksen voimaantuloa, jotta adoptio saataisiin voimaan mahdollisimman pian lain muututtua.
& *sydän*
[q]tbo, 28.10.2009 16:01:
...ketään ei tunnu haittaavan kustantaa Viikinki Halmeen pirikännejä joiden ansaitseminen on taas vähän nii ja näi. Mikä vittu siinä oikein on? Janina on nainen? Äiti? MILF? Halme taas "vitun kova jätkä jolle sattuu ja tapahtuu?"
[/q]
Kyllä mua ainakin vähn vituttaa, mutta ei se ole viikingin vika että sille rahaa annetaan.
Miten sä ratkaisisit keissin?
Ledger kuoli
Traaginen tapahtuma sai alkunsa kun hänen lähipiiriinsä kuulunut, poliisin pyynnöstä tuntemattomaksi jäänyt ystävä oli vaihtanut hänen sokerimurot ''vitamiineihin'' Ystävä kertoi sen olleen käytännön pila ja sanoi myös olevansa pahoillaan tapahtuneen johdosta.
- Sori...
Poliisitutkinnassa vitamiinit paljastuivat nukahtamislääkkeiksi joihin Heath:illa oli lääkärin kirjoittama resepti.
Ystävän mukaan Ledgerin viimeisiksi sanoiksi jäivät.
- Heh heh, tosi hauskaa.
Presidentti George Bush kommentoi asiaa tiedoitustilaisuudessa.
- Tämä on valitettavan yleistä Amerikassa ja olenkin jo tehnyt asian tiimoilta lakialoitteen, jonka mukaan lääkkeiden pitäisi olla erittäin vastenmielisiä nautittuna maitotuotteitten yhteydessä. Hyvänmakuiset pillerit ovat ilmiselvästi uhka maamme turvallisuudelle! 28 vuotias tähti ehti tulla suurelle yleisölle tutuksi mm. homo-romanttisesta elokuvasta Brokeback mountain.
kalle hänninen
(Pahoittelut omaisille)
edit sata000
[q]yana, 28.2.2008 12:38:
[/q]
Joo näin tosta robotista jutun ubersuperhyperkillermachineshelpingourstartroopersinaxisofevil dokkarisarjassa jossa joku selitti silmät kiiluen noitten potentiaalista. Toi on kyl aika kömpelö vehje, eikä ne muutkaan ollu kauheen käteviä. Varsinkin kun ottaa huomioon maasto-olosuhteet Afganistanissa ja Irakissa. Saa olla aika mastot jos meinaa kotisohvalta teloittaa jengii, ja se ei sopis sissitaktiikkaan jo UAVS:än ja vakoilusateelliittien takia. Väijymiseen ihan ok varmasti, mutta niin on miinatkin ja ne maksaa pari euroa (muistaakseni) kipale.
Ymmärsin siis kuvat tyyliin, a ei ole b.
(ja taas painelen väärää nappulaa)
[q]Kon-tiki, 8.4.2009 09:38:
---
REivaaja, 7.4.2009 17:45:
Ymmärsinkö nyt oikein? mielestäsi yhteiskunnanei siis pidä tukea/sijoittaa lapsiperheiden pärjäämiseen? Sä vaadit isänmaallisuutta ilman vastakaikua isänmaalta.
Ois kiva kyl tietää vähän sunki taustoista ton kommentin jälkeen...
---
Koulutukseen ja lasten päivähoitoon saa mun puolesta sijoittaa ihan miten paljon vaan, myös omia veromaksujani, mutta lapsilisät ja kotihoidontuet on mun mielestä liikaa äitien ja isien paapomista. Varsinkin kotihoidontuki (jota ei btw ole juuri missään muussa maassa kuin Suomessa) on just yks niistä salakavalista instrumenteista, joilla naisia ajetaan kotiin kakaran ja hellan väliin.
Mun varhaislapsuus kului kotona (vaihtuvia lastenhoitajia). Mennessäni 6-v. leikkikouluun ja 7-v. kouluun tuntui, että olin missannut paljon ja muut lapset oli paljon enemmän "inessä systeemeissä".
---
Äh. Sä oot ekofasisti ja kannatat jopa lasten murhaamista (miten se meillä täällä käsitetään)
luonnon etujen puolesta
---
Olisitko niin ystävällinen että näyttäisit mulle sen kohdan, jossa mä kannatan lasten murhaamista? Aha noniin, sitähän mäkin että sitä kohtaa ei löydy.
Ehkäisyä ja yhden lapsen politiikkaa mä kannatan. Jos se sun mielestä on lastenmurhaa, niin fair enough, mutta älä tule mulle itkee, kun aivottomasti lisääntyneet ihmismassat on tuhonneet ympäristön ja henki lähtee sekä lapsilta että aikuisilta.
Vai meinasitko lähteä silloin avaruuteen karkuun? Ainiinjoo, eihän sulla ole hätiä, kun sä ikään kuin olet siellä jo nyt.
---
ja siltikin pidät terveydestäsi huolta aiheuttaen turhaa kulutusta liikunnan muodossa ja pidennät siten omaa elämääsi aiheuttaen yhteiskunnalle suuret tappiot eläkepäivilläsi.
Tulee mieleen PETA:n johtaja joka räyhää eläinten murhaamisesta ihmisten käyttöön ja käyttää samalla insuliinia. Eli ihmiset ja eläimet ovat tsa-arvoisia ja hän kaikkien yläpuolella.
---
Liikunta samoissa vanhoissa verkkareissa kesät talvet ei ole turhaa kulutusta. Elämäni pitenee, mutta tarkoitus olisi viettää pidemmät elinpäivät terveenä eikä eri elintasosairauksiin tukehtuen. Joillekin esim. auto-onnettomuuksille ei toki 100% estoa ole, ellei homehdu himassa loppuikää (not an option mulle).
Lopuksi sanon, että myös sun PETA-vertaus sukkaa. Jo elossa olevien ihmisten _ja eläinten_ sairauksia toki saa ja pitää parantaa ja toivoisinkin tehokasta lääkitystä myös sulle
[/q]
Katotaan jaksanko tossa kohtapuoliin paneutua, mutta sä kannatat yhden lapsen politiikkaa ja se on käytännössä lasten murhaamista tukeva käytäntö. Sä tällä viestillä vain tuit mun näkemystä, ja toivottavasti avasit sitä myös monille muille.
Suomen kulttuuriakin suojelet, mutta samalla sä olet valmis näivettämään sen.
Sä tarviit terapiaa.
Hätäapulonkeroa Britanniaan
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/suomesta-lahti-bussillinen-hataapulonkeroa-britanniaan/art-1288423647463.html
Suomen vienti on selvästikin toipunut talouskriisistä...
Tota matkaa voi seurata myös blogissa http://lonkeroforpeople.wordpress.com/
[q]Vihreä humanisti, 13.1.2010 01:20:
No, jos minä symppaisin natseja, niin todennäköisesti tekisin sen ihan julkisesti. Jos minä pyrkisin kovasti salailemaan omia ajatuksiani, miksi kirjoittaisin ne tänne ja alistaisin ne kritiikille?
[/q]
Valkoinen rotu on ainoa rotu, joka joutuu ottamaan vastuuta sanoistaan ja tekemisistään.
Halla-Aho, joka on alkanut vääntää fyffeä mamuilla.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/52198-halla-aho-kaynnisti-bisneksen-%E2%80%9Dvalkoinen-heteromies%E2%80%9D
Ja Halla-aho sitaatteja ettei unohdu:
''Tässä ei ole kyse mistään rasismista, somalifobiasta tai toiseudenpelosta. Kyse on suomalaisesta yhteiskuntarauhasta ja julkisen talouden kantokyvystä. Tulijat eivät vastaanottamalla lopu, mutta raha ja maksajien sietokyky loppuvat. Mitäs sitten tehdään?''
Sanat ovat pelkkä vaate, johon ajatus on puettu. Sisällön tyrmääminen tyylillisesti epämiellyttävän ilmaisun vuoksi ei eroa mitenkään siitä, että lapset haukkuvat toisiaan vaatteiden perusteella.
Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino.
Kollektiivisessa närkästyksessäni huomaan välillä, että minun on vaikea tuntea aitoa sympatiaa näiden rikosten uhreja kohtaan. Tunnen houkutusta ajatella, että naiset saavat sitä, mitä pyytävät. Yritän kuitenkin olla ajattelematta näin. Koska kaikki naiset eivät ole sellaisia kuin Virtanen, Biaudet ja Filatov. Raiskaukset tulevat joka tapauksessa lisääntymään. Koska näin ollen yhä useampi nainen tulee joka tapauksessa raiskatuksi, toivon hartaasti, että uhrinsa sattumanvaraisesti valitsevien saalistajien kynsiin jäisivät oikeat naisihmiset. Vihervasemmistolaiset maailmanparantajat ja heidän äänestäjänsä. Mieluummin he kuin joku muu. Heihin ei tehoa mikään muu kuin se, että monikulttuuri osuu omaan nilkkaan.
Sanon aivan suoraan, että jos maahanmuuttajajengi raiskaa Rosa Meriläisen, minä olen tapauksesta yksinomaan iloinen. Olen valmis sanomaan tämän suoraan aivan koska, missä ja kenelle tahansa. Pystyn myös perustelemaan sen: Se on moraalisesti oikein, koska Meriläisen kaltaiset ihmiset ovat syyllisiä siihen, että noita tyyppejä tulee Suomeen. Se vähentää raiskaajien Suomessa oloon syyttömien naisten tilastollista todennäköisyyttä tulla raiskatuksi. Se on opettavaista.
Tentaattoriksi Hesari oli ketään yllättämättä kaivanut unohduksen yöstä Suomen Kommunistisen Puolueen taistolaissiiven pitkäaikaisen vaikuttajan Leif Salménin, joka useimpien vanhojen ja kitkerien stallareiden tavoin kelpaisi ilman maskeerausta statistiksi George A. Romeron zombie-elokuviin.
Sananvapauslait on luotu turvaamaan juuri sellaisia mielipiteitä, joista joku loukkaantuu tai ei pidä. Neuvostoliitossa kuka tahansa sai vapaasti sanoa, että kommunismi on hyvä ja kapitalismi paha. Ei tällaisella sananvapaudella ole mitään arvoa. Kansalaisten on voitava luottaa siihen, että tosiasioiden tai omien mielipiteiden esittämisestä ei seuraa sanktioita, kunhan toisista ihmisistä ei esitetä valheellisia väitteitä.
Mielestäni on hullua, että aina, kun arabi Allahin nimessä räjäyttää jotain tai ampuu jonkun, länsimaisten älykköjen armeija on vakuuttelemassa, että ei tuo ole oikeaa islamia ja että islamissa on kyse ihan muista asioista. Jos haluan tietää, mitä on islam, kyllä minä mieluummin uskon partasuuimaamia, joka sentään on koko ikänsä omistautunut aiheelle, kuin ateistista vasemmistoälykköä, joka ei tiedä asiasta mitään.
Joo'o ei oo yhtään natsiretoriikkaa...
Kootun skriptan sanoman voi lukea täältä:
http://fi.wikiquote.org/wiki/Jussi_Halla-aho
Mitäs sitten Suomen Sisu on?
Suomen Sisu ry on kansallismielisten yhteistyöjärjestö. Toimintansa se suuntaa etupäässä nuorisoon. Suomen Sisu pyrkii kasvamaan valtakunnallisestii ja aktiivisesti toimivaksi järjestöksi, jota kuunnellaan julkisuudessa ja jonka edustamien nuorten ja muiden kansallismielisten mielipiteitä se välittää yhteiskunnan päättäjille.
Sisu tahtoo olla suomalaisten nuorten etujärjestö. Viranomaisiin ja päättäjiin kohdistuvan tiedotustyön lisäksi Sisu julkaisee tiedotteita, ylläpitää Suomen Sisun www-sivuja ja tukee toiminnallisten pienryhmiensä toimintaa.
Yhteishenkeä ja yhteistoimintakykyä kehitetään ryhmätyöskentelyin, harrastepiireissä sekä virkistäytymisen muodossa. Sisu järjestää muutaman kerran vuodessa jäsenilleen tapaamisia tai matkoja, joiden aikana tutustutaan paremmin toisten lisäksi myös kotimaahamme ja sen lähiympäristössä sijaitseviin kansallisesti merkittäviin kohteisiin.
Meitä yhdistää halu ylläpitää omaa identiteettiämme yhä globalisoituvassa ja sekoittuvassa maailmassa. Meitä kiinnostaa, keitä me olemme ja miksi me olemme täällä. Me haluamme huolehtia juuristamme.
Sisu ottaa kantaa yksityisesti ja julkisesti olemassa oleviin epäkohtiin ja pyrkii toiminnallaan, olemassaolollaan ja kasvavalla vaikutusvallallaan saamaan muutoksen parempaan suuntaan. Rohkaisemme jäseniämme toimimaan tavoitteidemme puolesta myös jokapäiväisessä elämässä.
Jep. Tulee joku Lebensborn ohjelma mieleen.
Tuolta lisää natsi-retoriikkaa
http://www.suomensisu.fi/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=12&Itemid=11
Ja mikä parasta Suomen sisu ei vielä jonkin aikaa sitten ollut nuorisojärjestö. (Joskus oli, mutta taisi järjestö kasvaa jäsenien mukana. Nyt haetaan taas uutta ilmettä)
-Ikävää on, että lapset ja nuoret ovat tulleet monikultturismin pelinappuloiksi ja tämän uuden yhteiskuntakokeilun uhreiksi.
Teemu Lahtinen. Sisulainen. V.A.N.H.A..K.E.T.T.U.
Tammikuussa 2008 Länsiväylä-lehti luonnehti järjestöä natsihenkiseksi.[20] Lehti julkaisi 23.1.2008 asiasta myös järjestön puheenjohtajan eriävän näkemyksen.[21] Asiasta kanneltiin Julkisen Sanan Neuvostolle. Länsiväylän neuvostolle antaman vastineen mukaan:
»Asiaa arvioivat uusnatseja tutkinut dosentti sekä Suojelupoliisin ja Keskusrikospoliisin edustajat. Heidän arvioihinsa perustuen jutussa todettiin, että pääkaupunkiseudulla toimii joitakin natsihenkisiä ryhmiä, ja nimeltä mainittiin Lepakkojengi ja Suomen Sisu. Lehdellä oli perusteet käyttää termiä natsihenkinen, koska se perustui osin viranomaisarvioihin.[22]»
- Wiki
Onko tarpeeksi legitiimiä?
Luitko sitä blogia edes? Etpä tainnut
"This is a joke, isn't it?" My Ex-Nazi Father's Reaction to Fox News
http://www.dailykos.com/story/2009/4/3/715956/-This-is-a-joke,-isnt-it-My-Ex-Nazi-Fathers-Reaction-to-Fox-News
Halla-aho pyrkii luomaan maan jossa kaikilla on oikeus olla eri mieltä, mutta jossa erilaisia ihmisiä ei ole. Aika läppä... Aika natsi.. Ei kaikki natsitkaan telottanut tois-arvoisia ihmisiä. Itse-asiassa natsijohtajat suojeli kansaansa tappamisen murheilta keksimällä mitä jännempiä tapoja telottaa naiset ja lapset kansallisen moraalin säilymisen nimissä. Eihän natseista saisi tulla sadisteja. Se olis vieny pointista koko Homman.
[q]Vihreä humanisti, 14.1.2010 03:41:
84.251.214.*
[/q]
[q]Vihreä humanisti, 27.10.2008 13:53:
Just niin. Eka vittuillaan, ja sit ku pannaan takas vaatimuksia vittuilun perustelulle, vedetään onelinerit kehiin.
[/q]
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=34747;sivu=1
Vihreä humanisti, 21.10.2008 10:45:
[q]Vihreä humanisti, 21.10.2008 08:46:
Totta. Sopii toki kysyä, kuka sitä pelkoa kylvää, ja kuka sadon niittää.
Euroopan esimerkin mukaisesti runsas maahanmuutto köyhistä kolmannen maailman maista aiheuttaa paljon rikollisuutta, turvattomuutta (sekä sen tunnetta että oikeaa turvattomuutta), yhteiskunnan jakautumista "meihin" ja "heihin", lisääntyvää vieraan pelkoa (joko siksi että vieraat tekevät pelottavia asioita tai se, ettei vieraita ymmärretä), rasismin ja oikeiston nousua, tavallisten ihmisten antipatioiden kasvua, etc.
Näistä asioista ei päästä eroon millään. Ihmiset pelkäävät, kun heidän keskuuteensa laskeutuu kulttuuri- ja käytöstavoiltaan täysin vastakkainen barbaarilauma, joka kunnostautuu sosiaalitukien pumppaamisessa ja rikoksissa, ja jonka pientä työssäkäyvää osaa jatkuvasti ylistetään mittaamattomaksi voimavaraksi.
Ihmiset pelkäävät sitä, että ministeritasolla tehdään täysin hourupäistä maahanmuuttopolitiikkaa kysymättä kansalta mitään, pyritään lisäämään esim. Helsingin maahanmuuttoprosentti 25% ja koko maan 10% laisinkaan välittämättä siitä, millaisia järkyttäviä ja ahdistavia ongelmia samankaltainen muutos on tuonut mukanaan kaikkiin sitä harjoittaneisiin länsimaihin.
Kyllä. Minua ainakin pelottaa. Minä pelkään sellaisia ihmisiä, joiden eleitä ja ilmeitä en ymmärrä ja jotka tekevät minun mielestäni täysin käsittämättömiä asioita. Pelkään sellaisia ihmisiä, jotka Allahin nimeen vannoen heittävät pommeja busseihin ja puukottavat elokuvaohjaajia. Pelkään isiä, joiden ajattelumaailma on sellainen, että perheen kunnia loukkaava tyttö pitää tappaa, koko perheen ja suvun avustuksella. Totta helvetissä pelkään, etkö sinä pelkää?
Ei pelko ole heikkoutta. Pelko on ihmisen varoitustila siitä, että nyt ollaan jännän äärellä. Tähän jännään värinään ei käytännössä kukaan tarjoa mitään muuta lääkettä kuin lisää jännää ja mielipuolisia artikkeleita lehtiin siitä, miten jokainen maahanmuuttaja tuo suomelle 350.000 euroa nettotuloja. Minä pelkään myös Astrid Thorsia ja muita etupäässä naisista koostuvia monikulttuurihulluja, jotka eivät joko millään hahmota mitä ovat tekemässä (jolloin ovat liian tyhmiä tekemään näitä päätöksiä) tai tietoisesti valehtelevat kansalle maahanmuuton seurauksista (jolloin ovat ilkeitä paskoja ja sopimattomia tehtäviinsä).
Eli joo. Minua pelottaa. Minua pelottaa se, että huolella rakennettu ja omasta mielestäni varsin lempeä ja hyvä sivistysvaltio altistetaan niille aivan samoille virheille kuin muutkin euroopan maat, ja tämä tehdään tarkoituksella.
[/q]
[q]Vihreä humanisti, 4.11.2008 15:48:
---
phanatic, 4.11.2008 15:32:
---
Tämäkin tosin on, kuten pakolaisten ottaminen, loppumaton suo. Mielestäni pakolaisten ottaminen ja alueen vakauttaminen eivät ole toisensa poissulkevia asioita.
---
Väärin. Pakolaisten ottaminen on loppumaton suo, sillä pakolaisia on niin paljon enemmän kuin mitä edes koko eurooppa voisi elättää, pelkästä suomesta puhumattakaan.
Sen sijaan kohdemaan olot vakauttamalla voidaan luoda tilanne, jossa maasta ei tarvitse enää lähteä sotaa pakoon.
Se toki vaatii ihan oikeaa panostusta ja se on sellaista rauhantyötä, mitä tehdään rynnäkkökiväärin ja nippusiteiden kanssa. Tehokasta sellaista siis.
---
Kuten eivät esim. kansainvälinen ruoka-apu ja väestönkasvun ja tätä myötä nälänhätien hillitseminenkään sulje toisiaan pois.
---
Eipä toki ei, mutta ensisijaisesti kannattaa hillitä väestönkasvua, valistaa ehkäisystä, panostaa naisten kouluttamiseen ja sitä kautta köyhyyden poistamiseen kuin kantaa tonnikaupalla riisiä tien juurelle Sudaniin, mistä kapinalliset/hallitus/joku-jolla-on-ase varastaa ja myy sen ruokittuaan ensin taistelijansa.
[/q]
Kaksinaismoralismisi on häikäisevää.
Samoin moderaattorien ja ylläpitäjän.
[size=25]S U O M I[/size]