Kuinka Paha Todella Olet ?!
36. Lähden duuniin hakkaan mutiaisii.
22... maailma on parempi paikka, kun ei olla pahoja
[q]bubbelgum, 4.2.2005 09:09:
Hei, mähän oon näköjään aika kiltti tyttö... 22p.
[/q]
No enpä mä oo näköjään hirveesti viime vuosina rillutellu ku pistesaldo on edelleenkin vaan 28.
Ei kait sen oo väliä mitä on tehny vaan sillä mitä on nyt :)
Tein uudestaan tän testin ja sain 46 pistettä.
Olenko mä sit paha vai kiltti...anyone?
[q]U n i k, 30.6.2006 19:51:
Tein uudestaan tän testin ja sain 46 pistettä.
Olenko mä sit paha vai kiltti...anyone?
[/q]
No jos maksimit oli 51, niin ot sä sit kai aika paha.
Nyt voidaanki sit kaikki alkaa arvuuttelee että mitkä 5 asiaa on ne joita sä et oo vielä tehnyt.
tinttidii... tää meni taas näin...39 PISTETTÄ!!
tässä sitä ollaan...atana...
26 mutta en tajua mitää pahaa esim halaamisessa on*täh*
32
17, mä oon ihan maitoperse
ohoh.. mähän oon oikee 40 pojoo....
35 pöh
Tuo testi on varmaan otettu jostain irkkigallerian kiertohaastejutuista. Aika viattomat kysymykset on kyl. Katsokaapa tosta vähän mallia x) http://irkkaajat.org/~whiz/sextest/
Joo ja 35 eli kilttejä ollaan. Tuosta toisesta sain jotain 51-52% muistaakseni, eli normaalin rajoissa. ^_^
[q]Amokk, 21.8.2006 13:05:
Tuo testi on varmaan otettu jostain irkkigallerian kiertohaastejutuista. Aika viattomat kysymykset on kyl. Katsokaapa tosta vähän mallia x) http://irkkaajat.org/~whiz/sextest/
Joo ja 35 eli kilttejä ollaan. Tuosta toisesta sain jotain 51-52% muistaakseni, eli normaalin rajoissa. ^_^
[/q]
44 olen aikoinaan saanut tästä ja en jaksa tehdä uudelleen... tosta sun linkin testistä oon saanut 33% eli pikkasen ollaan epäilyttävän puolella siellä...
31 mut onko sen niin väliä?
39 pongoo. Ja oli kyll tosi mielenkiintoiset kysymykset =P
Moon kyll pahis jos on tarvetta, toisaalta jos ei oo nii oon maailman ihquin ja kilteinkin. Tilaisuus tekee sellaiseksi kuin tilaisuus antaa.
Huoh.. 41 :( Tuli pahamieli..
28.
Edistystä on tapahtunut, koska näköjään noin vuosi sitten pistemäärä oli 21. Hähää, hyvä meitsi.
21*enkeli*
27p aika paha..=)