Kuinka Paha Todella Olet ?!

Back to häröily O

36. Lähden duuniin hakkaan mutiaisii.

22... maailma on parempi paikka, kun ei olla pahoja

[q]bubbelgum, 4.2.2005 09:09:
Hei, mähän oon näköjään aika kiltti tyttö... 22p.
[/q]

No enpä mä oo näköjään hirveesti viime vuosina rillutellu ku pistesaldo on edelleenkin vaan 28.

Ei kait sen oo väliä mitä on tehny vaan sillä mitä on nyt :)

Tein uudestaan tän testin ja sain 46 pistettä.
Olenko mä sit paha vai kiltti...anyone?

[q]U n i k, 30.6.2006 19:51:
Tein uudestaan tän testin ja sain 46 pistettä.
Olenko mä sit paha vai kiltti...anyone?
[/q]

No jos maksimit oli 51, niin ot sä sit kai aika paha.

Nyt voidaanki sit kaikki alkaa arvuuttelee että mitkä 5 asiaa on ne joita sä et oo vielä tehnyt.

tinttidii... tää meni taas näin...39 PISTETTÄ!!
tässä sitä ollaan...atana...

26 mutta en tajua mitää pahaa esim halaamisessa on*täh*

32

17, mä oon ihan maitoperse

ohoh.. mähän oon oikee 40 pojoo....

35 pöh

Tuo testi on varmaan otettu jostain irkkigallerian kiertohaastejutuista. Aika viattomat kysymykset on kyl. Katsokaapa tosta vähän mallia x) http://irkkaajat.org/~whiz/sextest/

Joo ja 35 eli kilttejä ollaan. Tuosta toisesta sain jotain 51-52% muistaakseni, eli normaalin rajoissa. ^_^

[q]Amokk, 21.8.2006 13:05:
Tuo testi on varmaan otettu jostain irkkigallerian kiertohaastejutuista. Aika viattomat kysymykset on kyl. Katsokaapa tosta vähän mallia x) http://irkkaajat.org/~whiz/sextest/

Joo ja 35 eli kilttejä ollaan. Tuosta toisesta sain jotain 51-52% muistaakseni, eli normaalin rajoissa. ^_^
[/q]

44 olen aikoinaan saanut tästä ja en jaksa tehdä uudelleen... tosta sun linkin testistä oon saanut 33% eli pikkasen ollaan epäilyttävän puolella siellä...

31 mut onko sen niin väliä?

39 pongoo. Ja oli kyll tosi mielenkiintoiset kysymykset =P

Moon kyll pahis jos on tarvetta, toisaalta jos ei oo nii oon maailman ihquin ja kilteinkin. Tilaisuus tekee sellaiseksi kuin tilaisuus antaa.

Huoh.. 41 :( Tuli pahamieli..

28.
Edistystä on tapahtunut, koska näköjään noin vuosi sitten pistemäärä oli 21. Hähää, hyvä meitsi.

21*enkeli*

27p aika paha..=)

O