Mites teidän asepalvelus..?
2/04 eli jonkunverran vielä rj:n hommia jäljellä :)
eli 2/03 :) :) .....menee jo vuodetki sekasin
Santis, Spolk 1/00, TJ 0
II / 95 Tas-miehistö, 285 vuorokautta...Kirkonmaan linnake, Kotrpsto
Juuri sopiva mesta tällaiselle kaverille...suosittelen lämpimästi! *pihkassa**nauru*
Intin jälkeen olen ollut yhden viikonlopun vapaaehtoisesti roitelemassa Sergeillä veronmaksajien rahoja pitkin Suomenlahtea.
Saa nähdä käykö vielä kutsu...
Porin prikaati, tiedustelujoukkue... päälle kolmen kuukauden valmiusjoukko/kv-koulutus. Viimiset kolme kuukautta oli aika väsynyttä touhua verrattuna mettään, ilmeisesti oli liian vähän tekemistä loppuajasta...
II / 01 SlMepa/Isoslke 270 pv meripioneerinä... Öbiksessä olin koulutuskauden muuten olin koko ajan isosaaressa.. Aika löysää hommaa.. Välillä lähettiin lomille sillä ankkapuvulla!! Oli kyl kunnon naisten magneetti!!
[q]öövee:
RjK, Imatra Immola 1/04, tj 76 jopa.. Sissi 1,2 ja 3 viel edessä
[/q]
Mukavaa kun joku muukin täältä on päässy tutustuu jukujukumaahan.....*plur*
Ei sitä puolta vuotta millää vaihtas pois....
KarPR/KarTR/1.tas, II/01 Kers Mitt-au
Eli Vekaralla ensin tykkeihin tutustumassa ja sit myöhemmin mittaryhmässä juoksemassa pitkin metsiä. Vuosihan siellä tuli viihdyttyä ja palkkioksi hienosta suorituksesta sain kessun natsat. Tätä vähän himmentää se että alikersanteista melkein puolet sai ne...
Syksyllä pitäis sit mennä kertaamaan
Siviilipalvelus suoritettu -95*piis*
[q]Oliwer:
Siviilipalvelus suoritettu -95*piis*
[/q]
Rajakoulu/RJK Imatra Immola II/96 alikersantti
Suomen asevoimat saa meikäläisen muonavahvuuteensa 12.04. Kajaani/ Sissiprikaatti
Menen lukion jälkeen sivariin.
[q]5thSaint:
Sissiprikaatti
[/q]Pusikosta kuului rapinaa...*nauru*
lykkyhakemus lähtee huomen postii et saan koulun hoidettuu valmiiks, sit sivarii sen jälkee. Nyt se on päätetty
Sotilaspoliisina hyrylässä I/03
Sivarina vuos jossain 1998-1999.
II/98, Santis, KaartJR, PSTK, 362 vrk. Kotiutumiseen mennessä mut oli palkittu johtajakaudella kolmesti erinomaisesta palveluksesta ja sain alijohtajista rykmentin parhaat arvosanat vertaisarvioinneissa sekä skappareilta että jääkäreiltä. Lisäksi kävin mainostamassa johtajakoulutusta II/99:lle.
Nykyisin en menisi johtajakoulutukseen.
Lentosotamies! vuosi 98
Ihmettelin vaan tässä, että kuinka moni täällä on käynyt jo armeijan? Kertopaaka hieman palvelusajastanne ja sotilasarvoista... ja tietenkin, missä palvelitte?*täh*
Sitten tekin, ketkä ette ole vielä olleet, niin aiotteko mennä ja jos ette niin miksi?
Ei tehdä tästä sellaista aseistakieltäytyjät vs. militaristit -keskustelua..*iloinen*
Itse kotiuduin 9kk:n kidutusleiriltä, porin prikaatista, viime vuonna 3.10. Toimin sotilaspoliisi miehistössä ja sen verran tuli perseiltyä että miehistön arvona on ihan vaan pelkkä jääkäri. Urani kaksi kohokohtaa oli A: Pääsin kättelemään Amiraali Juhani A. Kaskealaa ja B: pääsin pois sieltä.