Ketä muistutat?
felix -the cat
Hyvin usein näytän kaverin kaverilta. Eräs ranskalainen poika sanoi minun näyttävän hänen kaveriltaan ja käyttäytyvänkin samalla tavalla. Ainoa häiritsevä tekijä siinä jutussa oli että tämä tyttö jota muistutin oli tehny itsemurhan monta vuotta sitten.
Kelju K. KOjootti, Ronja Ryövärintytär sekotus...
kun oli pidemmät hiukset joskus vuosia vuosia sitten mummo sanoi että näytän Ridgeltä ..ehkä toi shokki sai mut pitämään jatkossa hiukset lyhyenä
nuorempana näytin teemu selänteeltä
Mulle kohdalle on aikas usein sattunu et näyttäisin Angelina Jolielta*ding* ja sit toinen Kaunareiden kuollut Taylor (Hunter Tylo)
No ehkä sit ku mul on tukka auki ni sit saattaa jotain pientä yhdennäköisyyttä olevan mut enpä oikkee tiiä...
[q]Trixie, 19.4.2005 09:38:
Mulle kohdalle on aikas usein sattunu et näyttäisin Angelina Jolielta*ding* ja sit toinen Kaunareiden kuollut Taylor (Hunter Tylo)
No ehkä sit ku mul on tukka auki ni sit saattaa jotain pientä yhdennäköisyyttä olevan mut enpä oikkee tiiä...
[/q]
Tulipas tosta Taylorista mieleen, että taasko se on kuollut?! Oli varman vuosi sitten kun bongasin sen elävänä roolissaan, tai siis se oli palannut kuollesta. Ja nytkö se on taas sit kuollu. Huhhuh.. :)
oiskohan lähinnä uuno turhapuron ja kokonaisen & puolikkaan sekoitus
Tunisiassa ollessani mulle sanottiin että Barbieta!*aplodit* Se oli toki mukava kuulla, mutta lieneekö tuo sitten ulkomaalaisten iskuyrityksiä, kun vaalea olen*ding**nauru*
Coco pops apinaa
Viime vuonna olin hetken aikaa Lenni Kalle Taipale, kuka lieneekään??*taputapu**täh*
aika moni sanoi joskus että muistutan ihan heikoin lenkki juontajaa kirsi saloa,kun minulla on silmälasit päässä.
kuulemma jussia lippis pääs*nauru* Toine veli löytynyt*sydän* Nyt niitä o sit jo 2*plur*
Hmmm enkai keltään..viimeksi joku touhupää tuli kehuskelemaan että näytän björkiltä*nauru* heidiltä taidan vaan näyttää*hihu*
Henkka Hyppönen, kuulemma.
Näytän kuulemma samalta kuin Joonas Saartamo leffassa Menolippu Mombasaan.
jotku sanoo että BBn Kaki
[q]MaSari, 19.4.2005 10:15:
---
Trixie, 19.4.2005 09:38:
---
Tulipas tosta Taylorista mieleen, että taasko se on kuollut?! Oli varman vuosi sitten kun bongasin sen elävänä roolissaan, tai siis se oli palannut kuollesta. Ja nytkö se on taas sit kuollu. Huhhuh.. :)
[/q]
Ja ny se o taas elossa, kauneusleikkaukset tais herättää sen taas henkiin
Mä en tiedä mikä mun kasvoissa on, mut aina saan kuulla, et oon milloin kenenkin näkönen.. Muuttuu tietty ajan kanssa..mut aina tuntuu et muistutan jotain toista ihmistä:
mm. Missi Jonna Kauppila, Evan Longoria, Kata Kärkkäinen (nauru), Marinehoffista joku tyyppi..ym..
En enää edes muista niitä kaikkia..
Paras tähän mennessä kun yks kaveri totes että näytän ihan Derek Zoolanderilta