Melkein sukua julkkikselle.....

Back to häröily O

frendi seukkailee erään ulkomaillakin menestyneen bändin vokalistin kanssa jeje

[q]hallaaa:
frendi seukkailee erään ulkomaillakin menestyneen bändin vokalistin kanssa jeje
[/q]

korjaus: harrastaa seksiä
t. henkan frendi

Kättelin ja morjestin Lasse Norresta viimesissä hallmarkeissa

Ainii ja ajettiin joskus autolla Ben Zyzkowitzin ohi kun se oli sauvakävelylenkillä

Benkulla on mökki saman pienen järven lähettyvillä kun mun porukoilla, siis lähes sukua Olipa vielä kerran juhannuksena kokkoa polttamassa samassa paikassa missä mamma ja pappa *whooo*

[q]Elwira:Tuntuu tyhmälle lyukea mediassa puhuttavan tuntemastani ihmisestä että hei toi teki tota ja tota... ”Kauheet” En voi muuta sanoa.[/q]

Niin no, aika moni julkkis on kuitenkin ihan omasta vapaasta tahdostaan ja rahallista korvausta vastaan tehnyt itsestään tuotteen, jota sitten myydään kansalle roskalehdistön välityksellä. Se, että median kiinnostus loppuisi, olisi heille katastrofi. Kokonaan toinen juttu on sitten esim. asemansa puolesta julkkiksiksi kohonneet, jotka eivät edes haluaisi moista statusta.

Kansan syvien rivien tirkistelyvimma on voimakas, ja sitä on kyllä vaikea käsittää. Kaipa se oma elämä tuntuu sitten niin tylsältä verrattuna johonkin tusinajulkkikseen, joka kuukauden sisällä menee naimisiin, eroaa, tulee uskoon, menee uudestaan naimisiin, on baaritappelussa, joutuu käräjille ja synnyttää.

hmm.. mä oon käytännössä sukua Disco-yhtyeen Akille, mut enempiä en kerro.*piis*koska ei ole tarkoitus tehdä asiasta numeroa.

[muokattu 3.12.2003 14:22]

Olin kymmenisen vuotta sitten yksi päähenkilöistä eräässä neliosaisessa TV-sarjassa. Ei mulla ole ollut tapana mainostaa kauheesti tätä asiaa, ettei alkais uudestaan sitä hurjaa mediapyöritystä

Mut kai sitä vois ajatella, et oon niinku julkkis..

ok. nyt tulee..

oon puristanut lenneä ja turania (kaiu & sakura) pepusta *^____^*
yrittänyt kännipäissään iskeä Henry Saarta
faija ja kirka ovat melkein bestikset (mitä vittua?!?!)
yks nyllepossea oleva dj antoi mulle pusun poskelle*pihkassa*

[q]Caritsa:
Olin kymmenisen vuotta sitten yksi päähenkilöistä eräässä neliosaisessa TV-sarjassa. Ei mulla ole ollut tapana mainostaa kauheesti tätä asiaa, ettei alkais uudestaan sitä hurjaa mediapyöritystä

[/q]

Tunnen ton Caritsan!

[q]mcee:
---
Caritsa:

---

Tunnen ton Caritsan!
[/q]

Just niin! Mä arvasin tän. Nyt se sama takavuosien julkisuusrumba jatkuu..
Ja nyt sit vissii haluut nimmarin vai?

[q]Caritsa:
---
mcee:
---
Caritsa:

---

Tunnen ton Caritsan!

---

Just niin! Mä arvasin tän. Nyt se sama takavuosien julkisuusrumba jatkuu..
Ja nyt sit vissii haluut nimmarin vai?

[/q]

[q]bansq:
[/q]

Täh?!*täh*
En mä sitä nähnyt siellä Tosin kaveri kävi puhumassa henkeviä Henry Saaren kanssa enkä sitäkään nähnyt tuolla

[q]Blues:
---
bansq:

---

Täh?!*täh*
En mä sitä nähnyt siellä Tosin kaveri kävi puhumassa henkeviä Henry Saaren kanssa enkä sitäkään nähnyt tuolla
[/q]

Lasse oli ainakin loppuillasta members loungessa, en kyllä usko että se ees kävi tamppaamassa itkukiksua siinä tungoksessa... taitaa olla enemmän junkkaihmisiä se

hmmm...
mä olen pienenä tanssinut tiikerissä ja veturissa, sitten mä tunnen yhden tiktakeista ja hymypojan sami on mun kaksoisolento!

Mun serkkupoika on jarmo sandelin*joo* ja sitte pienempi julkkis ni oon ratkonu tervaniemen susannan perheriitoja n. 8vuotta sitte.*nukkuu* ja sitte olin juomassa viime la samassa paikassa ku jenni ahola.

Ite oon ollu poliisi- tv:ssä ja seittemässä veljeksessä näyttelemässä jälkimmäinen oli ala- asteella.

[muokattu 3.12.2003 21:26]

Onhan sitä tullu kassalla myytyä monelle julkkikselle, vähänks hienoo

Itse olen esiintyny telkkarissa meni taims, joista eka oli kun olin 1. luokalla ala-asteella. Sit oon ollu Iineksessä (vähänkö oon pahis *nauru*) ja sit jokrujen matseissa öbaut neljä vuotta sitte

[q]mcee:
---
Caritsa:

---

Tunnen ton Caritsan!
[/q]

mäkin tunnen ton carstan...tai luulin niin?mitä ihmettä, missä sarjassa??*täh*

ex-naiseni oli Penelope Cruz... miss her....

ainakin meillä joskus keskustelut kääntyy siihen että kun mun kummin kaiman veljenpojan pikkusisko seurusteli silloin sen julkkiksen kanssa ja sitten mun isäpuolen vaimon miniän lanko oli samalla luokalla sen julkkiksen kanssa, niin löytyykö täältä vastaavia tarinoita?

*kertoo omansa* mun kaverin kaverin pikkusisko meni just naimiin kimi räikkösen veljen kanssa ja pääsi oikeen lööppiin iltikseen

O