RUSH - The Meltdown 9.4.2005 @ Helsinki
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »
Kivaa oli pitkästä aikaa käydä vähän tämmöisissäkin bileissä.. Heiluttua tanssilattialla tuli ihan reilusti.. *sydän* ja kerranki ku oli taas tilaa... *super**jiihaa**Iloinen*
Musiikin puolesta pippalot oli hyvät, mutta muuten jäi vähän autio-olo, en sitten tiiä mistä johtui Plussana voi sanoa että kerrankin siellä tanssilattialla ei meinannut tukehtua, ja kiitos järjestäjille ja meidän laumalle
Tulipahan käytyä, Kiitokset kyytiläislle aivan ikimuistosesta matkasta sai kyl nauraa ihan katketakseen
Itse bileet meni mun osalta kyrpäotassa ja väsyneenä eilisestä joten tättärää.. ehkä ois toiminu jos ois vaa napannu.. se nainen soitteli kyl ihan kivaa saundia mut hep, kiitos hei moi
Kivaa oli johtuen varmasti suurimmaks osaks superhyperkivasta seurasta
vaikka tuli kyllä oltua aika kännissä....
näin ensimmäiseksi kerraksi bileistä jäi positiivinen vaikutelma
Kyllä kannatti tulla, eka oli suunnitelmissa tavallinen baari-ilta mut mut...
En taas muista millon ois viimeks tullu tanssittuu noin täysillä.
Selkä, kädet, pohkeet ja varpaat rikki mut mieli enemmän kun onnellinen
Nti. Birch soitti niiiiiiiiin loistavan setin et oivoi, ihanaa kuulla välillä vanhempaa uk hh:ta
Ehdottomat kohokohdat Stimulant Dj´s:n Hoovertime ja Paul Glazbyn Kick it *sydän* *sydän*
Pitäs joskus ehkä saada jostain taksirahaa ni ei aina tarvii kävellä kuutta kilsaa kotiin... au.
Ihan kivat, väljähköt bileet oli ja volumen taso oli sopiva. Ja kiitos sille söpölle tytölle, joka vaaleanpunasine kiksukarvoineen tanssi kivasti mun edessä <3
Laserpointtia odotellessa...
Oli aika outoo olla polkkabileis, mut siinähän se meni...
HauSKaa oLi *sydän*
Puuh... OLipahan taas, kerrassaan hauskaa.
Teknisesti ilta meni omalta osaltani ilman ongelmia, porukka tuntui tykkäävän hieman enemmän oikeaan videomateriaaliin keskittymisestä. SItä tod näk tullaan näkemään siis lisää screenillä.
Charlotte Birch pisti kyllä niin hyvää settiä, että meinasi lähteä tukka päästä. Muutamat klassikot pistivät kyllä jalan nousemaan sellaiseen tahtiin, että lopussa BK:n Pleasen Fuck Me:n aikana ei tanssimisesta yksinkertaisesti tullut taas yhtään mitään
Kiitoksia taas koko ryhmälleni avusta ja seurasta, ens kerralla osataan varmaan jo vähän suorempi reitti Jaanalle ilman karttaakin
oli ihanaa käydä sosialisoimassa! *sydän*
Kyllä,kivaa oli!!*jiihaa*...tuli otettua äkkilähtö ja pika*känni* pääsi yllättämään. Pahemmanlaatuinen puheripuli iski...joten kiitos ja anteeks kaikille jotka joutuivat sen kohteeksi*iihhih*. Porukkaa oli aika vähän mutta se ei menoa haitannut...mahtui ainaskin tanssimaan*aplodit*. Minä tykkäsin vaikka Birch jäi kuulematta...*kiitoskiitos*
Fiilikset jäi jonnekkin narikkaan varmaan kun en vain jaksanu innostuu tanssii ollenkaan joten tuli höpötettyy koko sen pienen ajan mitä siellä olin. flaikkuja oli kivaa jakaa ja kiitos mainosjonolle niitten avustamisesta..(muistatko edes että jaoit niitä? *känni*-otus.. ) jäi jopa sellainen tunnelma et sä jaoit niitä enemmän kuin minä..
Mut kivaa oli loppujen lopuksi ja paikalla oli ihania otuksia..
oli sellaset perusrushit eli oli oikein kivaata*hihu*
lipsahdinpa vaan jo edeltävänä yönä juhlimaan niin hieman oli pientä väsymystä ajoittain havaittavissa, mut muuten ei mittää valittamista*nauru*
Charlotesta kyllä tykkäilin aika paljon!
ja muutenki tanssijalka nous pitkin iltaa, välillä ku kävi sosialisoimassa, ni sit vaan heti takasii lattialle*jiihaa* mun mielestä oli kiva ku tanssilattialla mahtu tanssimaan hyvin, ei tullut tönityksi eikä ainakaan ollu kuuma!
kiits!
E-NRG:ltä hieno setti kaikinpuolin - Voodoo People rokkas.
Pain On Creation - Illan ehdoton ykkönen.
Sebastianin soittama soundi ei niinkään toiminut
sen upean polkkalöylytyksen jälkeen. Illan päästaraa ei sitten
kerennytkään näkemään kun piti rientää kohti T-junaa.
Se onkin sitten henkilökohtainen kyynel, se.
Mukava ilta kaikenkaikkiaan!!! Kiitokset siitä hauskalle seuralle ja mukaansa tempaavalle musiikille Oli pitkästä aika kiva ja myös vähän outo tamppailla taas tääl suomen bileissä*jiihaa* Jalkaa tulikin kyl nostettua ihan koreasti!!!!
[q]INFIANA, 12.4.2005 10:16:
. Oli aika vähän jengiä, ja jostain syystä kaikki haussi-bilettäjät oli eksyny tonne. Se oli vaan positiivista, koska voitiin sitten yhdessä nauraa sille ettei ne tajunnu musasta mitään.
[/q]
Ai joo... tsori et tulin..*igor*
http://www.sessions2.com/galleries/rush_meltdown/021.jpg
Rush Meltdownin kuvat SESSIONS2:ssa.
[q]xl8r, 11.4.2005 08:14:
Puuh... OLipahan taas, kerrassaan hauskaa.
Teknisesti ilta meni omalta osaltani ilman ongelmia, porukka tuntui tykkäävän hieman enemmän oikeaan videomateriaaliin keskittymisestä. SItä tod näk tullaan näkemään siis lisää screenillä.
Charlotte Birch pisti kyllä niin hyvää settiä, että meinasi lähteä tukka päästä. Muutamat klassikot pistivät kyllä jalan nousemaan sellaiseen tahtiin, että lopussa BK:n Pleasen Fuck Me:n aikana ei tanssimisesta yksinkertaisesti tullut taas yhtään mitään
Kiitoksia taas koko ryhmälleni avusta ja seurasta, ens kerralla osataan varmaan jo vähän suorempi reitti Jaanalle ilman karttaakin
[/q]
Hehee mää oon aina yhtä hyvä suunnistaan!!! mutta kyllä me perille ihan kivasti päästiin*muhaha*
Mukavat kekkerithän nää oli *nauru**hihu*
Sellainen kuva jäi että sieltä otettiin myös videopätkää...oliskos sitä jossain nähtävillä?
[q]NeonCat, 24.4.2005 14:44:
Sellainen kuva jäi että sieltä otettiin myös videopätkää...oliskos sitä jossain nähtävillä?
[/q]
Varmaankin tuota tulevaa Rush-DVD:tä varten kuvasivat. Sen pitäisi tulla tämän vuoden aikana (alkupuolella vieläpä, ellen väärin muista...)
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »