Säde Reunion 30.4.2005 @ helsinki

Back to tapahtumat O

Nää oli iha hyvät kemut, etenki Proteus ja Neon sai jalat kunnolla liikkeelle Mun mielestä oli sopivasti porukkaaki, mahtu hyvin tamppailee (tai sit sain kaikki ajettuu kauemmas mun käsien viuhtomisella ). Loppu vaan omat tikkarit kesken Kiitosh!

oli hyvät... kuroshio & leo... *jiihaa**aplodit* die a little death...

joo

leo laker - live & kuroshio current live @ hima & sali 1.7.
http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=6870

[q]Tornadoz, 1.5.2005 05:28:
Mahti bileet taas kerran, voitti juomisvapun ihan 6-0*hymy*
[/q]
mä taisin nyt yhdistää molempia..*iihhih*

Kattelin noit kuvii ja rupesin kelaa et missähän pileis mä oon oikee ollu eipä ollu tuttui naamoi...

Kiva oli käydä vaihteeksi säteen pippaloissa.. vaikka olikin ihan väärät kengät tanssimiseen. :)

miks mä en ikinä päätyny tänne..?*nyyh*

[q]kuilu ja ponivarkaat, 3.5.2005 12:29:
|kirjoitus|
[/q]

Tsekkaan tässä just kuvia ja kato hemmetti, oon näköjään nähnyt sut Vappuna. *ding**nauru*

Kuroshio Currentin puolesta jo ErilaZ paiskasi tänne kiitokset tiimiltämme. No, halusin kuitenkin henk. koht. kiittää Säde possea hyvistä bileistä :) Moi kaikille uusille tutuille joihin tutustuimme backstagella!

Kiitokset KC:n tahdissa bilettäneelle kansalle. Meillä oli hyvä fiilis, johtunee osittain vapusta, mutta pääasiassa hyvästä yleisöstä :)

Onnagokoro to aki no sora!

aQi

Mut missä on kaikki kuvat? yleensä säteistä on vähintään biljoona kuvaa. Taitanu kaikki olla vaan niin kännissä, ettei kuvaamisesta tullut mitään.

O