clubi.info and Das Boot presents: WAPPU 2005 30.4.2005 @ Kotka

Back to tapahtumat O

Taidan tuupata pianoilla varustettua clubi-biittiä kansalle heti kättelyssä! Tseh tseh, kansa paikalle *sydän*

[q]Caro², 28.4.2005 13:29:
Taidan tuupata pianoilla varustettua clubi-biittiä kansalle heti kättelyssä! Tseh tseh, kansa paikalle *sydän*
[/q]

No hitto, siinä tapauksessa kyllä. Pianohouse*sydän* Ja muutenkin ei oo oikein mieltä valuu mestoille joskus keskiyön aikaan, kun bileet päättyy jo suht´aikaisin. Tämä vinkkinä myös muille...Välillähän porukka tulee Relluun just viimeisille tahdeille.

Jos oikein haluttaa, voisin heittä yllärinä vaikka Aquaa soimaan
Saas nähdä miten sopii settiin

[q]Caro², 28.4.2005 23:16:
Saas nähdä miten sopii settiin
[/q]

Voi wittu! Jos mua oikein haluttaa, ni mä kiipeen päälle!!! Hehe!

Musiikki on parempaa ku toisen alistaminen

Tai sitten ei

[q]Caro², 28.4.2005 23:16:
[/q]

ui ui.. odotan innolla

Ja jokainen sit myös pukeutuu "Wappu" aiheisesti *hellokitty**possu**pupu**uros*

saanks mä pukeutuu......... alasti.

[q]RadiaC, 29.4.2005 14:20:
[/q]

Saat *sydän*

Mie tungen kyl itteni noihin teekkarihaalareihin, kokoa 72 *sydän*

Huomenissa siis tänne..*joo* ei viel mitää käsityst et mitä laittais päälle.. siis jotai vappu meininkii.. tai sit oon ihan tylsä ja tuun jossai tavis vaatteis...*blush* sen näkee sit...

[q]Caro², 29.4.2005 17:26:
---
RadiaC, 29.4.2005 14:20:

---

Saat *sydän*

Mie tungen kyl itteni noihin teekkarihaalareihin, kokoa 72 *sydän*
[/q]

[q]RadiaC, 29.4.2005 14:20:
[/q]

Pervot!!

[iso]TÄNÄÄN[/iso] Harmittavasti pirskoo vain vettä täälläkin, yllätys näin vappusääksi, mutta sitten on sisäkannella sitäkin tiiviimpi tunnelma.

*pihkassa**plur* Rokkas! *pihkassa**plur*

Soittakkee Paranoid!*piis*

kuvia sit kun kerkeää...... ... ..<.

rokkas niiiku bling ja bling ja rules ja ihqmegahymiö *ankka**yingyang**sydän**enkeli**sars**lohduttel**iihhih**lmao**uros**pupu**super**plur*

Ihan hauska ilta oli. Muutamaan vanhempaan tuttuun tuli törmättyä ja muutaman uudemman kanssa tuli juteltua.

Paikalle saavuin ennen Cryosleeperin alkua, mukavaa soundia tuli alusta alkaen. Hieman harmittaaa ettei caroa tullu kuultua ollenkaan, tosin siihen äijään törmää vielä useasti. Cryon technon jälkeen Batyn energisempi trance olin ihan jees, tosin vähän hardimpaa olisi saanut olla *pahis*. Holle ja Radiac soitti kivaa settiä, tosin loppuun saakka en viittinyt kuunnella, kun piti vaihtaa mestaa.

Olis kyl pitänyt olla loppuun saakka, kun mikään muu baari ei okein saanut fiilistä päälle. Bepopissa kävin pyörähtämässä 5-10 minuuttia, hyi helvetti mikä tungos, jonka jälkeen kävin meduusassa, missä ei valitettavasti ollut pahemmin ketään, mutta ice soitti kaikki toive biisit :D. Paikassa kuitenkin potentiaalia riittää, ja muutavan valaistuksen lisäyksen ja dj-kopin siirron jälkeen tulee varteenotettavia kesäbilemesta. Kesällä sitten.

Jep jep.. hubaa oli.. aluks ja lopuks pikkasen kylmä... kaikki soittajat mitä ehti kuuntelee ni jees... ihmisetki jees...*iloinen* bileet kyl tuntu loppuvan liian aikasee.. niinhän se aina on... tosin tultiiki vast 11 aikois mestoille... et sillee...*haukottel*

Lämpömittarin näyttäessä +3 hieman mietin, kuinkahan kylmä Rellussa mahtaa ollakaan, mutta vielä mitä! Lämpöpuhallin hoiti hommansa ja ihmismäärä piti huolen siitä, ettei palella tarvinnut vaan lämmin tuli ja hiki valui. Ihmisiä oli siis liikkeellä hyvä määrä, ihan optimaalinen tuohon tilaan nähden. Tulin paikalle kun cryosleeper jo paikutti teknoa ja erittäin hyvältähän se soundi kuullosti pitkästä aikaa. Batyn tranceilut olivat todella paikallaan siinä välissä ennen Hollea ja Radiac:ia ja eihän sieltä lattialta pois päässyt ( ja nytpä sen tunteekin sitten jaloissaan ).

Mutta sitten olivatkin vuorossa em. Holle ja Radiac ja voin aivan rehellisesti sanoa, ilman mitään turhia kehuja, että kyseessä oli yksi parhaimmista, ellei paras setti, mitä olen herroilta kuullut. Aivan mahtavaa teknahtavaa soundia, kyllä olivat äijät niinku liekeissä ja kun vielä koko ruuma ja tanssilattia saatiin sopivin väliajoin aivan täyteen savua, niin hurmos hipoi taivaita ja sen näki myös ihmisistä, jotka todellakin olivat tulleet tanssimaan. Ääni meni loppupuolella hieman puuroksi, mutta sekin helpotti kun siirtyi tanssimaan hieman keskemmälle lattiaa, volasta ei ainakaan säästelty, mutta vittu se on teknoo.

Kyllä Rellussa on aina se oma maaginen fiiliksensä ja niin oli nytkin, eipä ole vähään aikaan tullutkaan tampattua noin antaumuksella, välillä vaan piti kyllä pitää silmät auki ilmassa heiluvien glowstickien varalta, joilla tässä tapauksessa tarkoitan palavia röökejä. Kyllä se ihan aikuisten oikeasti on aika vaarallista touhua sivullisten kannalta tampata ja heilua palava tupakka käsissään, joten voisko rauhoittaa itselleen sen yhden hetken jossain hieman syrjemmällä, rentoutua ja polttaa sen tupakan vaikka siellä, ei tanssilattian suurimmassa tungoksessa. Itseäni ei ( kop kop ) kukaan ole vielä onnistunut tulipäällä polttamaan, mutta...

Kaikenkaikkiaan mainio vappu ja mainiot bileet, joten kiitos Holle ja kumppanit!

Edit: Ja ai niin...kiitos siitä Deepskyn Cosmic Dancerista.

Oli ihan jees kyllä. Ei paljo valittamista, musaki oli enemmän semmosta tesnohtavaa osastoa, mikä toimi varsinki ku tuli Hollen/Radiacin setin alkupäässä sitä tribaalipauketta. Sääli ku joutui jättää pippalot jo puoli yhden maissa tms. :(

[q]baty, 1.5.2005 02:52:
kuvia sit kun kerkeää...... ... ..<.
[/q]

...Tulikohan illasta yhtään kunnon kuvaa sen kaiken "kuvasodan" keskellä...? Hih..*hih*

Hyvä,tai siis korjaan,mainio oli meininki!!*pihkassa*Itse saavuin paikalle vasta batyn setin aikaan,vaikka tarkoitus olikin saapua heti kun ovet aukeaa.. *ankka*Harmi todella,että rellut loppuvat aina liian aikaisin.. (Vaikkakin, tuntuu vähän siltä,että vaikka siellä oltais aamuun asti, loppuis ne liian aikaisin) :)
Mutta, kivaa oli, kiitos kaikille tositositosi paljon!!!*sydän**sydän**sydän*

[q]Ninnu, 2.5.2005 07:19:
---
...Tulikohan illasta yhtään kunnon kuvaa sen kaiken "kuvasodan" keskellä...? Hih..*hih*
[/q]

heh.. kyl mä muutaman jo heitin nettiin ---> http://www.clubi.info/kuvat/wappu2005/index.htm

[q]baty, 2.5.2005 10:47:

heh.. kyl mä muutaman jo heitin nettiin ---> http://www.clubi.info/kuvat/wappu2005/index.htm
[/q]

..Joo,niin näytit tehneen..Ohhoh..*blush*
eihän siinä mitään..ihan kivoja ilmeitä onnistuit tallentamaan..*ding**nauru*

O