Puolivirallinen seksikeskustelu

Back to häröily O

[q]Dementation:
Eli siis seksi on minulle vain bonus, mutta aito tunteellinen parisuhde ilmankin seksiä riittäisi minulle jos se olisi sen hinta. Eli kenelle teistä seurustelu ja rakkaus on tärkeämpää kuin seksi ja monellako toisin päin, jos niitä ei voisi yhdistää???
(Onnea niille kaikille jotka saavat molempia)
[/q]

Minulle seksi on yksi tapa osoittaa rakkauttaan. Toki se voi olla sellaista hupipanemistakin. Itse ajattelisin, että suhteessa on jotain vialla jos siinä ei ole seksiä.

mun mielestä se miten siitä jo puhuu niin näyttää vähän suuntaa mitä sillä meinaa..
panna,naida,nussia,rakastella jne.*iloinen*

mä taidan olla vähän yliaktiivinen tuon alakerran laitteiston kanssa, ja kyllä mua häiritsee jos tarvitsen enemmän kuin se toinen... mut, kaikkeen voi tottua.... tiie sit...

Sex is good, sex is fine, doggystyle or 69. Just for fun or getting paid, every one loves getting laid.

[q]pulu-chan:
mä taidan olla vähän yliaktiivinen tuon alakerran laitteiston kanssa, ja kyllä mua häiritsee jos tarvitsen enemmän kuin se toinen... mut, kaikkeen voi tottua.... tiie sit...
[/q]

No ainakin slimravella on nyt sit tiedossa ens joululahja

Se on kyllä varsin ikävää jos toinen haluaa enemmän, kyllä sitä aina silloon tällöin voi ihan urheilumielessä hommailla vaikka ei nappais tippaakaan mut sit kun se muuttuu sellaiseks et joka päivä pitää tehdä paljon enemmän hommia kun haluis niin sit ei hyvä

[q]pulu-chan:
[/q]

No nautitko sä siitä sitten jatkuvasti harrastettuna vai harrastatko vaikket nauttisikaan?

kummat on enemmän niinkun must have must have naiset vai miehet?*plur*

[q]alizania:
kummat on enemmän niinkun must have must have naiset vai miehet?*plur*
[/q]

NAISET!

[q]Dementation:
---
pulu-chan:

---

No nautitko sä siitä sitten jatkuvasti harrastettuna vai harrastatko vaikket nauttisikaan?
[/q]

siis nautin siitä aina, mut toki jos tilanne ois se ettei toinen nauti ni ei kai siitä sit itekään tyksi...... *täh*

oon jo iteki pihalla

miettikää jos asuis onks se nyt somaliassa jossa ommellaan paikat umpeen..pitäs harrastaa vain ja ainoastaan peppuleikkei..*iloinen**tunkee suuhun paljon tomaatteja*

[q]pulu-chan:
siis nautin siitä aina, mut toki jos tilanne ois se ettei toinen nauti ni ei kai siitä sit itekään tyksi...... *täh*

oon jo iteki pihalla
[/q]

Joo se on hyvä alkaa sekoilla.

Mietin vaan tässä yhtä asiaa omasta elämästäni, siksi kyselen...
Tai no ei mitään...

[q]alizania:
miettikää jos asuis onks se nyt somaliassa jossa ommellaan paikat umpeen..pitäs harrastaa vain ja ainoastaan peppuleikkei..*iloinen**tunkee suuhun paljon tomaatteja*
[/q]

Kiittäkäämme siis onneamme että emme asu somaliassa...

paljastuspaljastuspaljastus..

kunnon leikit kuulkas miehet*plur*

[q]Dementation:
---
alizania:

---

Kiittäkäämme siis onneamme että emme asu somaliassa...
[/q]

[q]Avernian:
---
Howdy:
nah .. hyvä keskiarvo olis noin 3 kertaa päivässä .. mielellään parituntia / kerta

---

8h unta, 8h töitä, 6h seksiä, ja sit jäis vaan 2h omille jutuille ja rentoutumiselle.
[/q]

eipäs nyt liioitella. Sellanen optimi voisi olla 10h unta, 1h töitä, 4h seksiä ja 9h omia juttuja

pitäis olla melko hyvä kunto sitten..*juonittel*

[q]alizania:
kunnon leikit kuulkas miehet*plur*
[/q]

Olen samaa mieltä, kunnolla pitää kyllä leikkiä ennen itse yhdyntää, unohtamatta myöskään jälkileikkiä. *Tykkää hyvin pitkistä sessioista, varsinkin jos seksin välillä voi levätä vaan toisen vieressä tai jutella ja sit taas jatkaa kun on sellainen olo*

hihhihhihhahhhahhhoo..miks miehet haluu testailla niin paljon kaikkia kummallisuuksia..siis mä tarkotan nyt KUMMALLISUUKSIA!!!*plur*

[q]alizania:
hihhihhihhahhhahhhoo..miks miehet haluu testailla niin paljon kaikkia kummallisuuksia..siis mä tarkotan nyt KUMMALLISUUKSIA!!!*plur*
[/q]

Mikä tän keskustelun alla on kummallisuuksiin kuuluvaa??? *täh*

O